6
ne kutladığı hakkında fikirleri olmayan
Kürtler yada Ermeniler Nevruz Kutlamalarının Türklerin Ergenekon'dan çıkışının 4562. Sanırım yıl dönümü. Ama bu mallar kutluyor vay aq
  • 1
    yaabakmabana 11 ay önce
    bahar bayramı cnm o .ss.s
    -1
    hellomyfriend 11 ay önce
    Nevruz adı altında yürütülen bir şey
  • -1
    cocuk_kaciran 11 ay önce
    Karşim ergenekon hakkında daha fazla bilgi istiyorum senden.
    -1
    hellomyfriend 11 ay önce
    Ke suan ovup sapık
  • -3
    piuuuvv 11 ay önce
    Sanane birader. Millet neyi isterse onu kutlar. Yıllardır Kürtler Ermeniler üzerine vazife olmadığı halde kutluyor da sen neden kutlamıyorsun kendi bayramını ?
    -2
    hellomyfriend 11 ay önce
    Gören kürt sanıyor amk o kadar kbalaşmış ki hem tek başıma mı kutlayacağım ? birde saman ye
    0
    piuuuvv 11 ay önce
    saman ye nedir la :D :D Alın şu bebeyi sözlükten :D Sözlüğün seviyesini düşürüyor :D :D
    -2
    hellomyfriend 11 ay önce
    Espri düzeyini çok beğendim kardeş yeni mi aldın çakma gibi duruyor
  • 1
    taylan1917 11 ay önce
    Beyler 21 mart ortadoğu daki pek çok uygarlık tarafından bilinen ve önemli bir gün,Türk ulusu ergenekondan çıkışın yıldönümü olarak kutlar ancak ermeni,kürt gibi Fars kökenli ve mezopotamya kökenli uluslar başka amaçlarla kutluyor olabilir.
    0
    piuuuvv 11 ay önce
    Baharın ilk günü kardeşim. Bir insan hiç sebep bulamazsa sırf bu yüzden kutlar...
    -1
    hellomyfriend 11 ay önce
    baharın gelişini PKK bez parçasını açarak mı kutluyorlar kardeş ?
    -2
    piuuuvv 11 ay önce
    (pi: @hellomyfriend) ya bi siktir git amına koduğumun geri zekalısı. Beynini kullanacak yaşa gelmeden de yorum yapma her şeye amk bebesi
    -2
    hellomyfriend 11 ay önce
    Küfür ettin helal ovup süper üstün zeka seviyen ile bir kaç küfür kelimesini yan yana getirebildin helall
  • 0
    mavra 11 ay önce
    tür tarihinde nevruz arkadaşlar bir okuyun ne olup olmadığını


  • türkiye'de hayat

    Türkiye'de olan olaylar, hırsızlıklar, kötü olaylar, davalar, haksızlıklar ve adalet sistemi kısaca her şeyi ile ilgili. buraya yazın paylaşın.

    0 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    hellomyfriend

    ibrahimisbilir

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...