6
puiv için feda vakti
beyler bence puiv'i sabit kullanıcıları olarak şahlandırabiliriz. her şeyi devletten beklememek lazım.

aşağıdaki listeye adını yazacağım her kullanıcı günlük en az 10 başlık açacak. bu başlıklar soru-cevap, tartışma şeklinde olursa katılım daha rahat olur. mesela video paylaşmayalım, yorum atılacak paylaşımlar yapalım. 30 kullanıcı 10 başlık açsak 300 başlık yapar ve bu bizi aktif bir sözlük haline getirir. zor gibi görünebilir fakat birlikten her zaman kuvvet doğar bunu unutmayalım.

örn: yazarların sevmediği yemekler vs. (salladım)

yaz beni diyeni yazıyorum. (başlıkları açmaya bugünden başlıyoruz. bugün 10 başlık yani)

1- magoghm
2- hayatbuysa
3- seecan
4- yagsizfindik
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
  • 0
    seecan 6 ay önce
    1. yol mantıklı aslında rezzz ama 10 başlıkta çok mesela
    seecan tarafından 6 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    magoghm 6 ay önce
    ondan feda diyoruz kanka. yazayım mı seni ?
    0
    seecan 6 ay önce
    yaz başkan biz zor günlerin adamıyız :)
    0
    magoghm 6 ay önce
    aynen öyle yazdım :)
  • 0
    hayatbuysa 6 ay önce
    beni 10 başlık grubuna yaz. şimdiye kadar 2 başlığım olmasına rağmen söz 10 başlık açacağım günde. bence iyi fikir.
    0
    magoghm 6 ay önce
    yazdım kardeşim seni.
  • 0
    yagsizfindik 6 ay önce
    beni de yazabilirsin. yeni üyeyim ama elimden geleni yapacağım. ilk gruba gireyim. 10 başlık açarım günlük.
    0
    magoghm 6 ay önce
    çok iyi. yazdım.

    4 kişi olduk böylece iyi gidiyoruz :)
  • 0
    keyiftuccari 6 ay önce
    beyler siz şahlandırmayın bokunu çıkarıyosunuz
  • 0
    metin2blogun 6 ay önce
    yaz beni
  • 0
    huseyinargun 6 ay önce
    yaz benı de


  • puiv

    89 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...