3
ne zaman evleneceksin sorusuna alternatif cevaplar
evet beyler son bi kaç yıldır sıkça maruz kaldığım soru bıkkınlık getirdi artık.ben cevaben ters bişey söylemek istemiyorum büyüklerime - kısmet diyip geçiyorum.sizin bu soruya sık kullandığınız kalıplaşmış cevaplarınız neler ?
  • 0
    antimilitarist 8 ay önce
    canım ne zaman isterse derim genelde :)
  • 0
    barneystinson 8 ay önce
    şimdilik 'askerden sonra' kalıbını kullanıyorum.
  • 0
    zazelvesta 8 ay önce
    hayırlısı
  • 0
    arya 8 ay önce
    :)
  • 1
    filozofunsakali 8 ay önce
    Ben evlenmem,beni ben çekemiyorum beni başkası nasıl çeksin diyorum haklısın diyorlar :D
  • 0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    Durun bi 35 olalim
    kaygusuzyazar tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    siyahbeyazyazar 8 ay önce
    Açık açık 27-30 arası diyorum 30 dan sonra evde kalmış oluyoz amk
  • 0
    lordyolverin 8 ay önce
    antibiyotik kullanıyorum ..... (abi-abla)
  • 0
    circlepit 8 ay önce
    okulum bitince
  • 0
    potheadsmoker 8 ay önce
    bu aralar banada bizimkiler musallat oldu ben evin kredisi bitince diyorum 1 yil dsha boyle gecistiricem sonra baska bi bahane bulurum
  • 0
    mrpoliceman 8 ay önce
    varsa bana uygun kızınız gelsin yarın işe başlasın denilebilir


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...