3
rüya kontrol etme [lucid dream teknikleri]
öncelik belirtmek isterim ki burada bahsedeceğim tüm teknikleri bizzat kendi deneyimlerden yola çıkarak hazırlanmıştır.


1- karabasan : karabasan tam olarak bi rüya kontrolüdür fakat o kadar gerçekçidir ki size karabasanı ilk kim nasıl anlattı ise onu öyle görmeye başlarsınız... bunu araştırdığımda ise karabasan yerine uyku felci geçirdiğimin fark ettim ve rüyalarımda hiçbir zaman karabasan denen varlığı görmedim(bir keresinde siyah bir duman elini uzatıp kulağıma arapça bir şeyler fısıldamıştı ama daha ürkünçlerini gördüm) . uzatmadan tekniğe geçiyorum karabasan olayının aslını iyice araştırın yani uyku felcini bu konu bilinçlendikten sonra karabasan gördüğünüzde paniklemeden ki bu çok zor ben bile panikliyorum çoğu zaman, rüya olduğunu fark ettiğimde direk uyanmaya odaklanıyorum burada tercihinizi kontrol etmeye yöneltin karabasan gördüğünüzü fark ettiğinizde olmak istediğiniz bir yeri hayal edin saniyesinde gerçekleşecektir emin olun.

2 - kasıtlı karabasan : bu pek sağlıklı bir yöntem değildir.
çünkü karabasan denilen olay uyku düzensizliğinden yada stresten kaynaklanır.
kasıtlı karabasan görmek istiyorsanız ise şunları yapın;
- normal uyuma saatinden bam başka bir saatte uyuyun bana genelde 3-4 gibi yattığımda olur.
- gece aşırı kahve tüketin.
- aşırı uykunuz var ve kafayı koysam uyuyacam modun da iseniz üstünüzü örterken sıkı sarın kendinizi.

karabasan görünce ilk maddeyi uygulayın.

3 - uyku hayal etmek ile başlar fakat bunların saçma kısımlarını sabah hatırlamayız.
bende sıklıkla düşüncelerimi takip edemediğim düşüncelerim saçma sapan aktığını zamanı yakalarım fakat o an için bu tür saçma şeyleri neden düşünüyorum aq deyip kendimi tuhaf hissederim...
eğer düşüncelerinizi yakalarsanız devam ettirin bir imge görürseniz bu gerçek git gide gerçekleşiyor deyin... ve gerçek olsun.

4 - rüya olduğunuzu anlarsanız bunu kesinlikle karşınızdaki kişiye sormayın 3-4 kez rüyamda arkadaşlarımı gördüm ulan rüya görüyorum dimi dedim ve hayır dediler yada güldüler başka rüyalara zıpladım gerçeklik kontrolünü farklı yollarla yapın bir şeyleri değiştirmeyi deneyin...

5 - aşırı uyku : bu da sağlık açısından ne kadar iyi tartışılır... bi kere denediğimde pek işime de yaramamıştı esasen çünkü yanlış uygulamıştım...

uyguladığım yöntem kendimi 30 ar dakika ara ile uyandırıp uykuya dalmaktı fakat hiçbir işe yaramamıştı... bu yüzden aşırı uykunuz var ise alarmınızı sabah saatlerine güneş doğduktan bir kaç saat sonrasına kurun o saatte uyanıp tekrar uykuya dalın bu rüya görme ihtimalinizi arttıracaktır...

6 - rüyalarımı hatırlamıyorum diyenlerden iseniz fayda sırasına göre şunları yapabilirsiniz ve bunlar rüya kontrolünüzüde arttırır...

1 - kitap okuyun ( bu hayal gücünüzü imgeleme yeteneğinizi ve hafızanızı geliştirecektir.)
2 - pc oyunu oynamak ( bu fantastik öğeler ve kontrolün tamamen sizde olmasından dolayı lucid dream'e benzer ve sizin için rüya kontrolünü kolaylaştırır.)
3 - film izlemek ( pek etkisi olmasa aşırı uykum olduğunda ve zorla o film bitecek şeklinde izlediğimde film biter bitmez yatar uyurum ve filmin devamını rüyamdan kendi kendime çekerim :) )

7 - arkaplan müzik açmak

bunu denemedim fakat arkaplanda hafif tonda açık kalan bi müzik onu hatırlamanız ile rüyada olduğunuzun farkına varmanızı sağlayabilirim benim daha çok başıma televizyonun açık kalması ve televizyondaki seslere göre rüya görme olayını yaşadım... tabii ki bu da kaliteli uyku açısından sağlıklı değil...

beyler (ç)alınıdır.
  • 1
    tion 5 ay önce
    sakat şeyler uyuyun mışıl mışıl.
  • 0
    pocari 5 ay önce
    bundan önce de bi ara astral seyahat ünlüydü. yapman etmen.
  • 0
    canki 5 ay önce
    illa korkutucam diyosun ;)
  • 0
    dehr 5 ay önce
    eh işte


  • ilginç şeyler

    İlginizi çeken bilgileri bizimle paylaşın.

    3 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    aefegur

    sosyal_ejderya
  • #reklam yasak.

    #kufur serbest ama civitmayın.

    #konu dışı yasak.

    #+18 olan konuları paylaşırken +18 secenegini secin.


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...