7
modern olmaya çalışırken yobazlaşmak
ülkemiz insanının genel sorunu islam ve diğer dinleri aşağılamak için iğrençleşen ateistler var. işin enteresan kısmı bu ateistlerin yüzde 70i 17 yaşında.yapmayin çocuklar komik görunuyorsunuz.
  • 1
    golatanzlatan 7 ay önce
    nerelerdesin reis ya
    0
    4tech 7 ay önce
    burdayım bro:)
  • 0
    yepyeni 7 ay önce
    örnek ver. ne gibi iğrençlikler yapıyor bu ateistler.
    0
    4tech 7 ay önce
    küfür ve hakaret gibi mesela. yasal olarak suç işliyorlar aslında ama dedigim gibi çoğu reşit bile değil. benden olmayan herkes aptaldir kafasi bunlar,eğitimsizliğin bir getirisi.
    0
    yepyeni 7 ay önce
    iyide bunu müslümanlarda yapıyor. farklı bir şey sandım.
    1
    4tech 7 ay önce
    elbette. ama bunu yapan müslümanları eleştiren zihniyetin eleştirdikleri ve yobazlikla suçladiklari insanlarla aynı tavrı takinmalari komik.
    0
    yepyeni 7 ay önce
    onlar kimseye hesap vermemenin özgürlüğünde olabilir. bizler daha dikkat edelim. hesap vereceğiz.
  • 3
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    ulan yemin ederim altına tereddütsüz imza atacağım başlık katılıyorum +1
    0
    4tech 7 ay önce
    dostum nasılsın
    0
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    iyidir puro bi sessizleşti buralar girip çıkıyorum sürekli
  • 1
    lethe 7 ay önce
    bak yine tutarsız. düzgün bi yazını göreyim ya. adamlar modern olmaya çalışırken mi ateist oluyor sanki. inanç meselesi. başlık yazı alakasız. "modernleşmeye çalışan kesim halka inemiyor" veya "modern olmaya çalışan kesim halkın çoğunluğunu aşağı görüyor" desen yazın başlıkla ilgili olur. aşağılıyorlar mı ne yapıyorlar bilmiyorum, sonuçta senin yazdığın hiçbir cümlenin gerçekliğine de güvenemiyorum (aşağılıyorlarsa da yanlış yaptıklarını belirtmek isterim, inanç ve fikir meselesi bunlar) ancak sanki ülkedeki tüm ateistleri toplamış gibi istatistik verip 17 yaşındalar demek de sadece sığ düşünen kişilerin beğenisini toplar. bilmeni isterim. senin için hava hoşsa devam.

    lethe tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    yaabakmabana 7 ay önce
    o kadar yazmışsın kardeş, parmaklarını yormasaydın... bak ona üzüldüm şimdi.
    0
    4tech 7 ay önce
    önyargılı insanları pek umursamam. görüyorum ki önyargı sende fazlası ile var.
    4tech tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    -2
    lethe 7 ay önce
    bana kalırsa sende de insanların beğenisini toplamak için her türlü lafı söyleyebilecek özgüven var. istatistik verirken bir kaynak göster, kanıt göster, inanalım. önyargıyı çok yanlış anlamışsın sen.

    onu da açıklayayım; günümüzde önyargının kötü olduğuyla ilgili söylenen şeyler, ırk, din, milliyet ayrımı yapan insanlar için. mesela ben bir insanla siyahi diye ticaret yapmıyorsam, bu önyargının kötü yanıdır. gereksiz ve saçmadır, adamın dolandırıcı olup olmadığına dair kanıt sahibi olmadan yargıya varmaktır. ancak ben birkaç defa beni kandırmaya çalışmış biriyle ticaret yapmam, sakınırım. bu da önyargıdır, ancak kişinin kendisini korumak için yaptığı bir önyargıdır, ve doğru olan, insanların doğasında olan önyargıdır. senle yaşadığım da bunun gibi (benzer diyorum aynı değil). benim yaşadığım güvensizlik oluşmasından kaynaklı bir önyargı. bu güvensizliğin sebebi de ne bir ırk, ne bir din, ne de milliyet. umarım anlatabilmişimdir.

    bir başlık yazmışsın tam da güzel bir tartışma ortamı olur diye girdim, yine ateistlere laf atma çabası. alakasız diyorum. anla işte. hatanı düzelt. yoksa ben bunları niye yazayım?
    lethe tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    4tech 7 ay önce
    boş konuşuyorsun, hala genelleme konuşuyorsun. sen bana karşı zaten doldurmuşşun kendini seninle tartışmam.
  • 0
    yaabakmabana 7 ay önce
    4tech ateistlerle alıp veremediğiniz nedir yav? :) ya onu da geçtim mesela ben budistim, hiç bizim hakkımızda 'puta tapıyo eşşoleşekler' diyolar mı söylesene bi.

    edit:imla
    yaabakmabana tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    4tech 7 ay önce
    sen hangi dalaylamadan ders aldın :d
    0
    yaabakmabana 7 ay önce
    doğa ana
    0
    4tech 7 ay önce
    anladım barış kardeşlik dünya sevgisi bla bla
    0
    yaabakmabana 7 ay önce
    ondan bahsetmedim, nerenizden anlayırsunuz sayın 4tech?
    dedimki neden ateistler sözlükte bu kadar ilgi çekmeye başladı? deistlere de söylenin, budistlere de söylenin. hatta arada dönüp de kendinize şööle bi bakın demek istedim.
    ana bacı söven ateistlere lafım yok ama onun harici ateistler size batıyor mu?
    0
    4tech 7 ay önce
    do you wonder what the diffence between ignorance and genius is ? a genius has limits but an ignorant doesn’t have any.
    0
    yaabakmabana 7 ay önce
    sınır tanımam...
  • 1
    yaabakmabana 7 ay önce
    sen de haklısın ben ilkel ateist falan görmedim.
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    ben gördüm dolu var .
    0
    yaabakmabana 7 ay önce
    kafa kesen ateist de görmedim mesela. ama işte...
    0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    kafa kesme ilkellik degil canilik kavramları ayrıstiralim
    0
    yaabakmabana 7 ay önce
    dolaylı yoldan.
  • 1
    soundslikescream 7 ay önce
    nerden görüyolar ediyolar bunlar böyle şeyleri kız düşürüyom diye ateist olan bile var ne hala geldik
  • 0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    büyük problemlerden . zaten genel olarak bir ideoloji bir inanç kötü görünüyorsa sebebi bu düşüncelerin zeminini oluşturan insanlar. kişi hangi düşünceyi benimsemiş ise diğer düşünceleri aşağılık gibi görmeye başlıyor . kendileri modern diğerleri yobaz oluyor . bilinmesi gereken şudur bir kişiyi yobaz yapan inançları ırkı ideolojisi değildir kendisidir .


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...