5
oyunlar hakkında..
biraz önce bir oyunun reklamını gördüm ve bu yazıyı yazmam gerektiğini düşündüm.reklamda diyor ki : "gece boyunca oynayacaksınız! ..." kısacası bağımlısı olacaksın diyor.

biz bunu görünce çoğunlukla seviniyoruz ve "hemen oynamalıyım" diyoruz.aslında bu korkulması ve uzak durulması gerektiğini gösteriyor.bir oyun bağımlısı olunmak için oynanmaz aksine günlük hayattaki yorgunluk ve stresten uzaklaşmak için oynanır.oyunun sadece oynanmak için oynanmasına karşıyım.abartmadan, rahatlamak için oynanmalı ve amacı unutulmamalı !
  • 3
    oxygen 6 ay önce
    hiç anlamam ben de zaten knight online ve sonrasında gelen türevleri oyunlara para yatıran insanları. yazık yahu yazık o paralara
    2
    huseyinargun 6 ay önce
    paraya yazık, yitip giden aylar senelere daha çok yazık.çok kişi gördüm metin2,knight oynadım diye sınavları kazanamadım diyenler,okul hayatı heba olanlar..
    1
    oxygen 6 ay önce
    kesinlikle. okullarını bırakanlar aç gezip oyuna para yatıranlar falan. ne parlak zekalar şu saçma sapan oyunlar yüzünden mahvoldu
    0
    huseyinargun 6 ay önce
    çok yazık valla
    2
    hukuk582 6 ay önce
    puvo wot a para yatırmaya gerek yok.günde 1,2 saat oynamak yeterli ama çok aşırı da saçmalik.
    0
    oxygen 6 ay önce
    bi ara world of warplanes oynuyodum ama oyunlara vakit ayıramıyorum :d tek para verdiğim oyun olan cs:go yu bile en son açalı 1,5 2 ay oldu :d
    1
    hukuk582 6 ay önce
    hiç oynamadım ;)
    ama wot farklı kimseye oyun tavsiye etmem ama wot farklı
    0
    oxygen 6 ay önce
    world of warplanes de wot yapımcıları tarafından yapıldı fırsatın olursa deneyebilirsin :d
    1
    hukuk582 6 ay önce
    yok ya o kadar zamanım olmuyor.
  • 2
    kaygusuzyazar 6 ay önce
    abartılmadığı sürece oyun oynanmalı ama hiç oynamamazlıkta yapilmamalı . bence insanların herşeyi denemesi lazım ilerde içindr kalmasın .sadece ders çalışmak içon oyundan uzak duranlar var hayatta sadece gelecek planlamasından ibaret değil
    kaygusuzyazar tarafından 6 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    huseyinargun 6 ay önce
    aynen öyle içinde kalması daha sıkıntılı,hayatta herşeyden tat alınmalı.
  • 1
    airen 6 ay önce
    hersey dozunda iyidir.
  • 2
    serhatcakmak 6 ay önce
    kesinlikle katılıyorum, ek olarak oyunlardan bile insan aslında ders çıkarabilir. baktığımız zaman bir çok kişi türk olduğumuz için sunucudan atma, şikayet etme eylemlerine kalkışıyor, buradan bile çok büyük dersler alınabilir, durup dururken haksızlık yapılması vb. gibi durumlar oluyor oyunlarda.

    bazen yeri geldiğince saçmalamalar (troll) oluyor, hileler zaten eksik değil bu tür şeylerden emin olun çok büyük hayat dersleri bile alınabilir diye düşünüyorum...
  • 1
    190322a 6 ay önce
    babamdan bilgisayar için ne kadar yalvardımı bilemessiniz fakat sonra onun ne kadar haklı olduğunu anladım iyiki babam bana bilgisayar almamiş
    1
    huseyinargun 6 ay önce
    aynen öyle bana da ders calısmam dıye alınmamıstı 8.sınıfa kadar gayet yüksek bı puan aldım. 9.sınıfta alındı ben 2 sene ders yüzü görmedim sonradan toplardım bu kadar oldu yıne fena bıyer tutturmadım.
  • 1
    airen 6 ay önce
    yıllar önce cabal online oynuyordum hem para döktüm hem de para kazandım. artık bulaşmıyorum gerçekten vaktinizi sömürüyor gerçek dünyadan kopuyorsunuz. online oyun dozunu kacirinca tehlikeli. bırakınca kendime geldim.
    airen tarafından 6 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    huseyinargun 6 ay önce
    dediğim gibi dozunu kaçırmamak lazım.benım de başım çok yandı ondan uyarı olsun dedim.benim gibi düşünmeniz güzel,herkes destekleyici cümleler kurmuş.
  • 1
    canki 6 ay önce
    bu slogan kesin bir online bir telefon oyununa aittir veya online bir pc oyununa bu tarz oyunlar tamamen bağımlı yapmaya para yatırıp dahaa iyi olmaya surekleyen oyunlar
    bende oyun oynarım hatta sabahlarım tatil günleri ama bu tarz oyunlar değil tabiki
    1
    huseyinargun 6 ay önce
    tabii ki online oyun.dediğin gibi amaç bağımlı yapıp para yatırmalarını sağlamak.


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    123 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...