• 0
    nestor 11 ay önce
    Şizofreniye ilk adımdır. Aramıza hoşgeldin.
  • 3
    lethe 11 ay önce
    Ağzınızı kapayıp esniyormuş gibi yapmanıza neden olur.
    lethe tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 2
    lehsuvarisi 11 ay önce
    Teravih namazında hızlı okuyan hocaya gülmek der susarım
    0
    solodolo 11 ay önce
    Ulan okurken güldüm ahdhueu@£!&=\ahhaja.
  • 0
    metallica 11 ay önce
    Bi kıza platonik aşıksındır ya hani o kıza duygularını ufaktan belli etmek için mal mal konuşursun onunla heh işte o konuştuğun mal mal şeyler yolda aklına gelirse sırıtırsın
  • 0
    claude 11 ay önce
    Elini hemen cebine atip telefona bakarsin ya hah iste onu yapma daha komik gozukuyon hahahahhaha
  • 0
    lumpyspaceprincess 11 ay önce
    Diğer insanların sana "ne gülüyo bu aq malı" bakışı atmasını sağlayan durumdur. Tehlikelidir. Dayak yeme ihtimali yüksektir.
  • 0
    patateslipuding 11 ay önce
    Sonradan tip tip Abakan var mı diye kontrol etmek.
  • 1
    lumpyspaceprincess 11 ay önce
    Ayrıca evde başa gelirse anneler hemen sevgilin olduğunu düşünür
  • 1
    aynen 11 ay önce
    Biri görür de deli zanneder diye ciddi olmak için yüz felci geçirmek
  • 0
    samanlordu 11 ay önce
    Telefonu kulağına götür ve doya doya gül ozaman normal görürler ama sessize almayı unutma teli çalarsa gelen arabanın önüne atasın gelir kendini :-D
  • 0
    uzunsaclisemtabisi 11 ay önce
    Sadece yolda değil bir ortamda da oluyor bu insanlar aptal aptal bakıyor suratınıza
  • 0
    hissatsu 11 ay önce
    Sessiz gülemeyen birisi olarak durumu öksürerek kontrol altına alıyorum
  • 0
    kediyetekmeatanadam 11 ay önce
    kendini deli sanma opsiyonu birazda entektüel bakarsak dışardakilerin mal mal size bakamsı demektir.!!!
  • 0
    vsosp16 11 ay önce
    Ben şeyapıyom la benim gülümsememle kızmam yüzümde çok yakın ifadeler o yüzden kendime kızıyorum "gülme lan yarak! ne var ne gülüyon mk :D A:sdAS"


  • karışık

    Karışık

    24 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    hellomyfriend
    ilteris
    darkier
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...