1
sorularınızı bekliyorum
Müsaittir Oldukça Cevaplıyacağım.
-Saygılarla...
  • 1
    oschemat 8 ay önce
    Bir sorum yok ama boş kalmasın diye sorayım puvo.
    Şu inci coins olayı sence nasıl ?
    1
    mechanick 8 ay önce
    İlk başlarda incipuanların incicoinse incicoinslerin tl ye dönüşeceği açıklanmıştı ama Son durum hakkında bir bilgi verilmedi.
    2
    oschemat 8 ay önce
    Serkan paralara kıyamadı desene :)
    1
    mechanick 8 ay önce
    Bilemiyorum hocam artık :)
  • 1
    lazcoder 8 ay önce
    ne konuda?
    0
    mechanick 8 ay önce
    Anlamadım ne demek istediğini?
    0
    lazcoder 8 ay önce
    soru sorun dedin ya, hangi konularda soralım
  • 0
    hukuk582 8 ay önce
    incidekiler neden gelip konularimizi - leyip kaciyor
    0
    mechanick 8 ay önce
    Onlar ınci'nin yüz karası.
    0
    yaabakmabana 8 ay önce
    her eksileyeni inciden sayma kardes. bak bende inci sozluk yazariy(dim)im. eksilemiyorum. genellemeden hoslanmam...
    0
    hukuk582 8 ay önce
    inci ye gir puiv yaz bi
    bu algiyi siz oluşturuyorsunuz
    0
    yaabakmabana 8 ay önce
    ben oradan geldim zaten.
    artık inci sozluk yazari olmadıgıma göre bu muhabbete de gerek yok.
    hic eksidekine baktın mı? incidekilerin yazanın yarısı kadar entry yok. eksiciler henuz kesfedememis pek. ama inciye diss attıgınızdan dolayı hemen girilmeye baslandi. neyse. diyecek bisey yok zaten buralar degerlenir sonra.
    hee, buradaki inci kokusu gider mi, benim icin gitmez.
    0
    mechanick 8 ay önce
    Önüncü nesiller ota boka küfür ediyor bizler napalım?
  • -2
    birelindrami 8 ay önce
    Panpa bende inci sozluk yazarıyım sırf sana yazmak icin üye oldum burda ne işin var amk
    1
    mechanick 8 ay önce
    Amk? Küfür etmek niye?
    işte örnek olarak bir önüncü Sözlüğün 100 karası bunlar.
  • 2
    barzo22 8 ay önce
    yılların efsanesini çoluk çocuk bitirdi be. ben dahil çok yazar bıraktı
    0
    mechanick 8 ay önce
    2. Nesil olduğum için arkadaşları bırakmak zor geliyor...
    dediğim gibi 3 5 velet yüzünden gerilemede sözlük şuan.
  • 2
    iloveimagine 8 ay önce
    incicapse 1 2 kere girdim ve hikayeler gördüm.Gerçekten kaliteli ve eğlenceli hikayeler gördüm.Sözlükte baska neler var?
    1
    mechanick 8 ay önce
    Siyaset,mizah,gündem istemediğin kadar iddia bölümü bile var sağlam kuponlar veriliyor bazen.
  • 1
    80kiloysa79udassak 8 ay önce
    Bende inciden geldim ama çok bozdu aq yılların inci sözlüğü ne hallere düştü ve belki de bunun etkisiyle geldim buraya ve inciyi bile sahiplenmediğim kadar sahiplendim soru kısmına gelirsek çok bozdu lan orası hala nasıl orada kalabiliyorsun adım başı liseli ergen kaynıyor
    0
    mechanick 8 ay önce
    2. Nesil yazar olarak çevrem geniş o yüzden bırakamıyorum.Sözlükte daha ınci'nin ilk adını(zeykur) bilmeyen adamlar kendilerini bir bok sanıyorlar.şuan sözlük gerilemede.
  • 2
    yaabakmabana 8 ay önce
    liseliler suriyeli gibi aq.
    ne tarafa baksam g..t capsi var.
    üzüldüm.
    1
    mechanick 8 ay önce
    Reisler gitti.Dediklerinde haklısın ama bu sözlük ne zamandan beri var bilmiyorum ama inci sozluge kafa tutarak çok saçmalamış.


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...