• 1
    oschemat 8 ay önce
    ikna olmak için en arkadaki tepenin üstündeki barınakımsı şeyin camındaki tahtayı bile inceledim, bulanıklık 0 helal olsun
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    sol alt köşedeki butonlara tıklarsan ilginç şeylerde görebilirsin . fotodaki insanları felna buluyor
  • 0
    iloveimagine 8 ay önce
    cok guzel fotoğraf 35 saat çokmuş be
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    bu fotodaki yontemi bilmiyorum ama bi londra fotosu vardi orda her parcayi ayri cekim yapmislar birlestirmisler o yuzdn o kadar uzun sürmüş ama bunun cekim yontemini bilmiyorum
    0
    iloveimagine 8 ay önce
    kisa surmesi beklenmezdin yani
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    yani simdi adamlar bi makineyle tek seferde cekmiyor binlerce cekim sonra birlestiriyorlar ve surekli aci ayarlamasi yapiliyor uzun surer yani(burdaki teknigi bilmiyorum muhtemelen aynidir ben yarin onu bi arastirayimda buraya yazayim )
    0
    iloveimagine 8 ay önce
    guzel araştırmissin :) artik tek fotografla is olmuyor tabi belki gelecek bu görüntüyü tek fotografla yakalarlar
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    365 gigapikseli biz gormeyizde hizla gelistigi acik
    0
    iloveimagine 8 ay önce
    aynen öyle.aslinda görüntü netlestikce shop programlarina olan ilgi artti bunuda dusunmek lazım ozellikle ozcekimlerde :d
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    şop değilde filtreler fena bi sivilce silecekler diye suratı siliyolar tamamen :)
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    hacı şimdi o siteyi biraz kurcaladım 70000 fotonun birleşimi bu resim canon un özel bi makinesiyle yapmışlar çekimi lensler filan fena


  • unutulmaz fotoğraflar

    insanlık tarihine imza atmış unutulamayan anlar

    1 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    white

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...