5
kendinizi nasıl tanımlardınız
(pi: yazarların temsili tipleri) şu başlıktan sonra aklıma geldi şimdi burada kimseyi tanımıyorum herkes bi maskenin arkasında . acaba neye benzediğinizi merak ediyorum . tip olarak değilde yani nasıl bir insansınız .
kendimden başlayayım : her şeyden şikayetçi bi tipim ama çözüm istemem pek umursanmamak daha hoşuma gider mesela pencereler kapalıysa burası sıcak derim açılınca soğuk oldu derim ama umrumda değildir aslında sadece söylenirim . boş konuşurum çok konuşurum . bolca gelecek kaygısı olan bi tipim yarın ne yapacağım seneye ne yapacağım bu olursa ne olur olmazsa ne olur . öyle acayip bişeyim işte . peki siz nesiniz
  • 1
  • 1
    80kiloysa79udassak 8 ay önce
    5 ay öncesine kadar umursamaz narsist sadece kendi iyiliğini düşünen bir insandım ama hayatıma giren o kız her şeyi değiştirdi sevgiden ibaret benliğim ona karşı
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    böyle olumlu değişimler duymak güzel umaım ilişkiniz uzun zaman devam eder
    0
    80kiloysa79udassak 8 ay önce
    amin puro amin insan oluyorum yavaş yavaş :)
  • 1
    lazcoder 8 ay önce
    inat, her şeye muhalefet, duygusal, merhametli, zeki, kurnaz, biraz korkak. ve soğuk kanlı ve maymun iştahlı
    lazcoder tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    of en sevdiğim muhalifler :.)
    1
    lazcoder 8 ay önce
    nedendir bilinmez içimden her şeye muhalif olmak geliyor ve bundan zevk alıyorum
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    burda muhaliflik rahat oluyor lafın nereye gittiğine bakmadan yorum yazabiliyorum o yüzden keyifli geliyor ortam bana . ama normal yaşantımda insanları kırmayı pek sevmediğim için muhalif olasım gelmiyor bazı kişilere çünkü doğrularına çok bağlıyız ve ne kadar fikirlerinin yanlış oldukarını düşünsem bile kırılmasın diye konuşamıyorum ah şu hayattada burası kadar açık olabilsem
    0
    lazcoder 8 ay önce
    evet haklısın. bende sevdiklerimi kırmayı sevmem ama normal hayatta da herkese muhalifim. durduramıyorum kendimi. bazen kendimi kemal kılıçdaroğlu gibi hissediyorum.
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    o zaman tehlikeli o adam çok boş konuşuyor gibi geliyor bana :)
    1
    lazcoder 8 ay önce
    evet doğrudur çok boş konuşuyor :) ama o kadar da değilim yani, yaptığım konuşmalar sağlamdır yani, boş konuşmam. :)
  • 1
    iloveimagine 8 ay önce
    ben ilgi meraklısıyım küçüklükten beri var.altta kalmayı sevmeyen hep arada kalan tartışmada herkese hak veren bazen cok sessiz bazen de gereğinden fazla konuşurum.benim için net bişey söylenemez çünkü değişkenim.1 sene öyleyim 1 sene böyle.cümlelere yorum katmayı seven biriyim ancak sevmediğim düşüncelere de laf sokmaya çalışırım bilmesem bile.şuanlık aklıma gelen bunlar insan kendini burda 2 satırda anlatamaz aslında
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    yani insan sürekli duygusal değişim yaşar zatende genel olarak bi merak ettim sizleri . laf sokam çabanı önceden biliyorum zaten :)
    0
    iloveimagine 8 ay önce
    başka arkadaşlarda öğrensin şimdiden :d
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    onden uyariyi yapalil diyorsun :)
    0
    iloveimagine 8 ay önce
    aynen sonra alınmasınlar diye bazen de düşünmeden konuşurum karsımdakini bilmeden kırarım o huyumu hiç sevmiyorum :d
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    o her tartismada oluyo ufak capta
    0
    iloveimagine 8 ay önce
    ne yazıkki
  • 0
    baban 8 ay önce
    kitap okumayı aşırı seven , metal müzik dinleyen , yabancı dilde başarılı olan bir insanım zuhal hanım 2 evim 1 arabam var . 3000tl maaş alıyorum 2 kere evlendim .
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    arkadaşın taliplerini bekliyoruz . acaba sigorta varmı :)
  • 1
    secko 8 ay önce
    ulu, yüce herkesten daha üstün. varmı ulan ötesi. hepinizin özendiği hayatı yaşıyorum aaabıııssıı....

    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    çok imrendim şuan hiç boyle konusamadim :)
    0
    secko 8 ay önce
    üzülme dostum allah belki sanada nasip eder bir gün benden sonra :d
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    bu kadar yucelmek zor olsa gerek nasip artik
  • 0
    npsaytan 8 ay önce
    ciddiye aldığım her işte azimli sevdimmi tam seven asla pes etmeyen
  • 0
    filozofunsakali 8 ay önce
    eli şeyinde rahatlık en büyük özelliğim üşengeçlik tavan bir koala gibiyim. garibim.
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    sende o rahatligi seziyordum zaten :)
  • 0
    rahatsiz 8 ay önce
    aciz bi kul .
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    kısa öz olmuş ama hepimiz öyle değilmiyiz zaten
  • 1
    potheadsmoker 8 ay önce
    aga ben cocuklugu boyunca el bebek gul bebek yetistirilip sonra damdan duser fibi dimdizlak kalan tiplerdenim sonrasinda didine didine tirmalayarak basariya dogru ilerledim hayati gec tanidim ama saglan tecrubelerle tanidim bir musibet bin nasihatten iyidir lafini kac kere yasadim bilmiyorum hep o eski rahat hayatimi istedim ve disimi tirnagima takip elde ettim bir zamanlar cok hirsliydim simdiyse hayattan bezdim erken emekli gibi birsey oldum yasim daha 24 ama maddi manevi yonden kalkinmayi basardim . bolca ot tuketen , alkolden nefret eden. ahlak dusmani kil bi emekli ile 70 ler hippisi karisimi bi adam oldum. araba almak icin o kadar ugrastim simdi binmiyorum ev almak icin kredi cektim aldigim eve sadece 1 kere gittim o da aldigim gun sonra kiraya verdim ben nasil bi insanim ben bile anlayamadim.
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    hacı sen erken emekli olmuşsun 1 yaş fark var ben daha yolun başında görüyorum kendimi
  • 0
    heylano 8 ay önce
    ciddi anlamda manyağın tekiyim öyle el bebek gül bebek falan yetiştirlmedim ama ailenin tek kızı olduğum için aşırı korumacı davranılarak büyüdüm e haliyle başka bir şehre gelince gözüm açıldı hayatı öğrendim biraz sonra kimseye güvenmemeye başladım ama doğuştan gelen lanet bir hümanist tavrım var biri kendini üç saniye acındırsa on sene beni parmağında oynatır bunu da öğrensem kaçın kurasıyım da(!) ilgiye asla doymam .genelde taktığım üç beş insan vardır diğerleri konuşsa bile takmam .kendini bir halt sanan insanları asfaltta sürüyebilsem sürürüm .ama mütevazi ve hakedilmiş şekilde başarılı insanlara saygım daima sonsuz .bu liste böyle gider ama kısaca (!) buyum
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    tek çocuksan biraz el bebek gül bebek olayı vardır be :) kızların genel özelliği ilgiye doymamak zaten :)
    1
    heylano 8 ay önce
    sağol kaygusuz ya büyümedim el bebek gül bebek falan yok öyle bir şey ve biz resmen ilgiyle yaşıyoruz napalım yani :))
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    tabi doğanizda var o :) ama fazlada yormayin milleti :)
    1
    heylano 8 ay önce
    o millet seviyorsa ilgi göstericek yapıcak bir şey yok :)
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    orasi oyle artik :) ama darlanmaya gelemiyorum galiba ben cokta yuklenilmese iyi olacak :)
  • 0
    ugrzn 8 ay önce
    gerektiği yerde, bilgimin yeterince olduğu konularda kendime çok güvenirim.ön sezilerim kuvvetlidir.bir şeyi çok istediğimde kendimi ona göre o kadar çok ayarlarım ki olmadığında çıldırırım resmen ne yapacağımı bilemem.ınat birisiyimdir.yeniliklere açığımdır.sinirli birisiyimdir.zor sinirlenirim ama sinirlendigimde baya kötü olur.ıyi anlaşırım insanlarla, kolay alışırım.sevdiğim insanlara fazla düşkünümdür.onlara bir şey olduğunda çıldırırım.yerine göre sakin yerine göre delidoluyumdur açıkçası.
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    yorumda bile özgüven kokuyor
    0
    ugrzn 8 ay önce
    güldürdün puvo
  • 0
    jaguar406 8 ay önce
    hayattan şikayetçi,rock muzik seven,asosyal ve boş konuşmaktan nefret eden,dürüst,umutsuz,manyak bi' tipim.
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    4-5 yil onceki halimi hatirladim o zamani dusundukce hayret ediyorum ben nasil öyle birisiydim diye.gerci her zman gecmise bakip ulan eskiden ne malmişim derim muhtemelen gelecek senede bubseneki kararlarim icin ayni seyi soyleyecegim
    0
    jaguar406 8 ay önce
    ben de geçmişimdeki yaptıklarıma hayret ettim.ama şuan gelecekte de böyle olacağımı düşünüyorum.
  • 1
    yondaimehokagesama 8 ay önce
    eleştirici açık arayan kindar ve inatçı
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    bu adama dikkat edin bu adam fena :)
    1
    yondaimehokagesama 8 ay önce
    napıyım insanlar çok sahtekar herkes yüzüne gülüp arkadan iş çeviriyo bisüre sonra refleks oluşuyo
    1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    ben böyle değildim hayat beni böyle yaptı diyorsun :)
  • 0
    usengecadam 8 ay önce
    çok üşengeç bir insanım.


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    123 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...