1
chp
bugün ulu önder mustafa kemal atatürk'ün partisi,cumhuriyet halk partisi'nin 93.yaşı. <3
  • 2
    sewecenimlannn 2 ay önce
    ilk ismi cumhuriyet halk fırkası,
    ilk kurulan parti olmakla birlikte gazi mustafa kemal'in 2 adet mirasından bir tanesi.
    şuan bulunan grup başkanı kemal kılıçdaroğlu.

    başlığın adının düzeltilip ''cumhuriyet halk partisi'' olmasını istediğim pödo, bu şekilde hoş olmamış. (pi: @oxygen) göreve.
    sewecenimlannn tarafından 2 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    zenith 2 ay önce
    çok güzel açıklamışsın puvo +1
  • -5
    pcghost 2 ay önce
    şu anda kürt sever vatan haini partidir
    1
    bircocukabisi 2 ay önce
    şuanda hükümet ve hdp dışında hiçbir parti kürt sever değildir..
    -1
    pcghost 2 ay önce
    http://www.puiv.com/i/ytksa78k. sadece bu sın zamanlarda olan
    0
    bircocukabisi 2 ay önce
    ohoho kardesim şimdi bana burda ak partinin icraatlerini saydırtma pkk ve kürtler hakkında.. bitmez çünkü..

    erdoğanın öcalan hakkında söylediklerini unutma.. akparti milletvekillerinin türk milleti ve türklerle ilgili söylediklerini unutma.. öcalana verilen hakları, pkkyı terör örgütü olmaktan çıkaracak raddeye getirenleri unutma lütfen.. 7 hazirandan önceki doğudaki seçim afişlerini de unutma.. davutoğlunun diyarbakır ve diğer doğu illerinde yaptığı mitinglerdeki laflarıda unutma.. erdoğanın barzaniyle yaptığı mitingi ve öcalanın mektubunun okunmasını da unutma.. öcalana ''çok iyi bir rehber, analizleri çok doğru'' diyenleride unutma.. ''öcalan'ı içerde tutan bdp'nin tutumudur'' diyenleri de unutma.. en son olarak 14 bin tane pkklı öğretmenin ihraç yerine yerinin değiştirilmesini unutma.. ha dün o 14 bin tanenin 11 bini ihraç edildi ama toplum tepki vermeseydi o 14 bin tane öğretmen öyle kalacaktı..

    ya bunlar ilk düşünürken aklıma gelenler, ayrıca hepsinin görüntüleri de var.. ve çok eski değil yani iki sene öncesi..
    -1
    pcghost 2 ay önce
    evet senden daha iyi biliyorum
    0
    zenith 2 ay önce
    bu ülkede peygamberimize hakaret edildi sustunuz,kurana dil uzatıldı sustunuz,aciz bir kulu adeta ikinci peygamber ilan ettiler sustunuz,aciz bir kul kendini ilahlaştırdı rahmetim gazabımı aştı dedi sustunuz,apoya sayın şehide kelle dedi sustunuz,pkk ile görüşen şerefsizdir dediği halde görüştüğünü gördünüz sustunuz,apoyu krallar gibi besledi sustunuz,çözüm süreci adı altında valilerin askerin elini kolunu bağlatıp,şehirlere inmesini,mühimmat depoladığını itiraf etmesini duydunuz sustunuz,bir gün zengin olursam bilin ki haram yemişimdir dediğini duydunuz sustunuz,fakir çalmasını beceremediği için fakirdir dedi bu adama karılarınızı,kızlarınızı kendinizi ikram ettiniz sustunuz,çoluk çocuğa tecavüz edildi sustunuz,işide birkaç öfkeli genç dendi sustunuz,tarım bitirildi sustunuz,i.sraille anlaşmam dendi anlaştı sustunuz,milletin ....koyacağız diyen müteahhite ödül verildi tüm vergi borcu silindi sustunuz,okullardan andımız kalktı sustunuz,suriyeden iki füze attırırız dendi sustunuz,araplara topraklarımız peşkeş çekildi sustunuz,bilalin türgev rüşvet aldı sustunuz,çalana alkış yapıp vatanını sevene hain dediniz,sahi siz ne ara bu kadar duyarlı hale geldiniz,iki gün sonra çıkıp biz kandırıldık diyecek bi adam için ne zaman insanluğınızı bu kadar kaybettiniz?? (a) bu mudur sizin mertliğiniz ?
    -1
    pcghost 2 ay önce
    amına kodumun sik kafalıları birini eleştirince kendiniz hakkında düşünmeyi bırakıp köpek gibi karşınızdakini suçlamaya çalışmasanız olmayacak akpliye sözlüyorum chp ilan ediyor chpliye söylüyorum akpli ilan ediyor hepinizin böyle beyinsiz yobaz kafalarsınız işte
    0
    zenith 2 ay önce
    o zaman mhp lisin galiba sen ? adam gibi konuşuyoruz adam direk küfür etmeye başladı saodpkpasd al işte sonra neden çomar diyoruz vol1
    -1
    pcghost 2 ay önce
    kopya yapıştır bir yazı mı adam gibi konuşmak iftira atınca mı yoksa ? aptallğın bu kadarı senin gibi cahille uğraşamayacağım
    0
    zenith 2 ay önce
    alıntı yapmamım sebebi yazının gayet güzel olması ve benim fikirlerimi dile getirmesi siz en iyisi 6.filonun yanında durmaya devam edin
    0
    sbb3 2 ay önce
    klikpuv diye birisi vardi ya. ha ikisi ayni kafadan amk. sadece bagiriyorlar. ben kendi basliklarimin altina bu salagi gorunce bilerek cevap vermiyorum. fazla umursamamak lazim eksini ver gec sadece
    0
    zenith 2 ay önce
    klikpuva ne oldu ya acaba :)
    0
    sbb3 2 ay önce
    annesi bilgisayarin fisini cekmistir
    1
    zenith 2 ay önce
    asıdjsapoıda ulan hiç güleceğim yoktu sesli güldüm puvo
    1
    bircocukabisi 2 ay önce
    ulan olan bir şeye nasıl olmadı diyebiliriz? kılıçdaroğlu terör örgütüne destek veren konuşmalar yapmış yani bunu inkar etmiyoruz zaten nasıl inkar edelim amk gözümüzün önünde söyledi, savunulacak bir tarafıda yok, savunmuyoruz da zaten.

    ama anlatmak istediğim o değil benim, şunu diyorum yani ülkeye terör örgütünü övme alışkanlığını getiren bunlar. çillerin bahçelinin mesut yılmazın kılıçdaroğlunun veya herhangi bi siyasinin böyle konuşmalarını göremezdik, görmezdik, görsek tepki verirdik anlatabiliyormuyum?

    zaten arınç kendiside ifade etti biz şunları şunları serbest bıraktık terör örgütüyle ilgili diye.. yani bu terör örgütünü meşrulaştırmaya çalışmak bunların döneminde başladı..

    yani imam osurursa cemaat sıçar mantığı..

    burda imam sıçtı, cemaat osurdu..

    dipnot: ikisininde yargı önünde ifade vermesi gerekiyor bence..
  • 0
    bircocukabisi 2 ay önce
    ölmeden önce 1 dönem bile olsa kesinlikle chp hükümetini görmek ve yaşamak istiyorum..
  • 0
    yondaimehokagesama 2 ay önce
    psikolojim bozuldu lan chpyi cehape diye okudum :((((


  • siyaset

    başlık ve yorumlarınızda yapıcı olmaya özen gösteriniz taraftarı olduğunuz ideolojiyi bu platformda temsil ettiğinizi unutmayınız . ideolojinizi övmek diğerlerini aşağılamak yerine davranışlarınızla nerede olduğunuzu gösteriniz .

    49 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    kaygusuzyazar
    sbb3
  • -başlıklarınız içerik hakkında aydınlatıcı olmalıdır dikkat çekmek için saçma başlıklar açmayınız 

    -herhangi bir ideoloji,siyasi parti hakkında aşağılayıcı küfür içeren tahrik edici başlıklar yasaktır

    -t. c. veya herhangi bir uluslar arası organizasyonda terör örgütü kabul edilen oluşumlar hakkında propaganda yapmak , övmek  yasaktır . hakkında bilgiler verebilirsiniz 

    -herhangi bir olay hakkında paylaşım yapıyorsanız tarih belirtmeye özen gösteriniz .

    -yazı yazdığınız konu hakkında ufak bir bilgilendirme yada kaynak ekleyiniz

    -kaynak göstermekten çekinmeyin direk haberleri de kopyala yapıştır yapmayınız . haberi kaynak gösterip kendi yorumlarınızı yazın 


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...