0
hem ülkücü hemde hitlerci olan ergen
bunun ergenlikle alakasi yok bence direk beyinsizlige giriyor. puivde de var bunlardan maalesef

not: bolumu yanlis yere acmis olabilirim uygun bolum bulamadigimdandir
  • 0
    darkier 1 ay önce
    uygun bir bölüm aklına gelmediyse karışık en iyisi. ayrıca benim bir arkadaşım var kendisini kürt, ülkücü ve hitlerci olarak tanımlıyor. ciddi ciddi...nirvanaya ulaşsam bile anlayamayacağım.
  • 2
    yondaimehokagesama 1 ay önce
    gençler hitlerci nedemek yav?hitlerin izlediği milliyetçi politikalar bence gayet iyi.misal kavgamı okuyanlar bilir adam diyorki biz avusturyayla aynı ırktanız ve mutlaka birleşmeleyiz bu birleşme bizi ekonomik olarak geriye götürse bile gerçekleşmelidir.ee biz türkiye olarak niye diğer türk devletlerle birleşmeyelim?şimdi benim bu düşüncem beni ırkçı mı yapıyor hitlercimi yapıyor faşistmi yapıyor hain mi yapıyor?
    0
    huseyinargun 1 ay önce
    +1
    0
    sbb3 1 ay önce
    hitlerci -- alman fasizmini seven
    ülkücü -- turk fasizmini seven

    he aq cok mantikli ayni anda iki irkin da irkciligini yapacak

    hala milliyetcilikle irkciligin ayrimini yapamiyorsunuz. ırkcilik demek “alman olmayan herkesi sikecegiz” demektir. dolayisiyla hitlerci bir insanin alman olmayan herkesten nefret etmesi gerekir. ayni anda ulkucu ve hitlerci olamaz
    0
    yondaimehokagesama 1 ay önce
    ırkçılıkla milliyetçiliklik farkını biliyoruz çok şükür.hitlerci ne lan? ben senin hitlerci tanımına örnek verdim.ahanda hitlerin fikri ahanda ben uygulasam hitlerci mi oluyorum ne oluyorum dedim?sen daha sorduğum soruyu anlamamışsın.hemen zihnindeki kibrin çirkinliğini yazıya dökmüşsün.bonlor orkçoloğo oyort odomoyor.şeklinde bir çıkış yapmışsın.ben de seni düşünüp cevap veren biri sanırdım
    0
    sbb3 1 ay önce
    hitleri seven kisilere diyorum hitlerci diye. eger alman irkciligi yaparsan hitlercisin

    o zaman bir insan hitleri neden sever senden dinleyelim evet
    0
    yondaimehokagesama 1 ay önce
    bu tanımı bir sen yapıyorsun.kaldı ki benim soruma cevap vermeden soru sorman çok saçma böyle tartışacaksan tartışma hiç çünkü mantıklı değil
    0
    sbb3 1 ay önce
    hitlerci derken onlari kastediyorum aq tanim falan yok burada

    soruna cevap verdim. daha sonra baska bir soru sordum ve cevabini alamadim
  • 0
    zenith 1 ay önce
    ülkücü ama hitler'in sosyalist olduğunu bilmeyen kişidir bu nesilleri git gide artmaktadır
    0
    yondaimehokagesama 1 ay önce
    hitler zaten sosyalist değil konu kilit
    0
    sbb3 1 ay önce
    hitler sosyalist aq
    0
    yondaimehokagesama 1 ay önce
    nasyonelsosyalist teki sosyalisti alıp aha işte sosyalist mi diyosunuz yani güldürmeyin
    0
    sbb3 1 ay önce
    nasyonal sosyalizm = milliyetci sosyalizm. temelinde yine sosyalizm var ama ek olarak milliyetcilik katilmis. parti adi mesela “alman isci partisi
    1
    kevinyost 1 ay önce
    aptal çomar sosyalizm temelinde sınıfların kaldırılmasıni ve ırk ayrımını yok etmeyi amaclamamiyor mu ? bir insan hem sosyalist hem de faşist nasıl olabiliyor ? hitler antikomünist değilmiydi ? antikomunist bi insan ne derece sosyalizme sempati duyar diyelim ki hitler sosyalist e be kancık sosyalist adam hiç mussolini ile ittifak yapar mı allahtan uçuruldu bu köpek bi sikten haberi yok


  • siyaset

    başlık ve yorumlarınızda yapıcı olmaya özen gösteriniz taraftarı olduğunuz ideolojiyi bu platformda temsil ettiğinizi unutmayınız . ideolojinizi övmek diğerlerini aşağılamak yerine davranışlarınızla nerede olduğunuzu gösteriniz .

    49 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    kaygusuzyazar
    sbb3
  • -başlıklarınız içerik hakkında aydınlatıcı olmalıdır dikkat çekmek için saçma başlıklar açmayınız 

    -herhangi bir ideoloji,siyasi parti hakkında aşağılayıcı küfür içeren tahrik edici başlıklar yasaktır

    -t. c. veya herhangi bir uluslar arası organizasyonda terör örgütü kabul edilen oluşumlar hakkında propaganda yapmak , övmek  yasaktır . hakkında bilgiler verebilirsiniz 

    -herhangi bir olay hakkında paylaşım yapıyorsanız tarih belirtmeye özen gösteriniz .

    -yazı yazdığınız konu hakkında ufak bir bilgilendirme yada kaynak ekleyiniz

    -kaynak göstermekten çekinmeyin direk haberleri de kopyala yapıştır yapmayınız . haberi kaynak gösterip kendi yorumlarınızı yazın 


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...