• 0
    kaygusuzyazar 4 ay önce
    sanırım kimyasal hadım süreli oluyor . 1 yıl 6 ay vesaire gibi ömürlük değil galiba . e bu sürede de insan iceride olacak zaten . faydasi tartisilir . ama derlerki testisleri komple alacağız eyvallah .
    0
    hellomyfriend 4 ay önce
    kardeş kimyasal hadımda paşaklara enjekte edilir paşaklar morarır ve zaten çocuk olmaz
    0
    kaygusuzyazar 4 ay önce
    o öyle olmuyor işte . asagida yasayi vermisler sadece trdavi oyle sevisme onleyici falan değil
  • 1
    sadurra 4 ay önce
    resmi gazete metni şu:

    “hakkında tıbbi tedavi yükümlülüğüne karar verilen hükümlü, gerek duyulması halinde bulunduğu kurum tarafından tedavinin uygulanması için ilgili sağlık kurumuna sevk edilir. hükümlünün bulunduğu ceza infaz kurumu bölgesinde tıbbi tedavi kararının uygulanmasını sağlayacak sağlık kuruluşu yok ise hükümlü bakanlık tarafından uygun başka bir kuruma nakledilir. tedavi için kullanılacak ilaçların bedelleri adalet ve sağlık bakanlıkları arasında düzenlenecek protokol kapsamında ödenir. kapalı ceza infaz kurumunda bulunan ve hastanede yatarak tedavi edilmesine karar verilen hükümlülerin tedavileri mahkûm koğuşu bulunan devlet veya üniversite hastanelerinde yerine getirilir. tedaviye yönelik işlemler, ceza infaz kurumlarında bulunan hükümlüler için ceza infaz kurumu müdürlüğü, denetimli serbestlik altında ve koşullu salıverilen hükümlüler için ise denetimli serbestlik müdürlüğünce takip edilir.”

    yanlış anladıysam birisi düzeltsin. kimyasal hadım denilen bu olay, cinsel isteği engellenemeyecek kadar fazla olan 'hasta' denilebilecek kişilere tedavi amaçlı uygulanan bir şey. yani o 'fazla' olan isteği azaltma çabası. bu da topluma kazandırma projesine dahil bir uygulama gibi görünüyor. öyle toplumumuzun istediği gibi 'hadım edelim bir daha sevişemesin sapık orospu çocukları!' isteğinin karşılığı değil yani.
    0
    yusufir 4 ay önce
    bence de olmasi gereken zaten böyle birşey. bunu bir hastalık olarak düşünürsek yani.
    he ama hastalık değildir, sırf orospu çocuğu olduğu için yapıyordur, o zaman versinler bize keselim cuklerini.
    onun içinde yasaya gerek yok hani.
    yusufir tarafından 4 ay önce düzenlenmiştir.


  • haberimsi şeyler

    0 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    yusufir

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...