1
kız tavlıyorum size beyler
Ben 20 yaşında üniversite 1. sınıf öğrencisiyim. Burada liseli kardeşlerimize taktik veriyorum beyler. Nedeni ise lisede istediğim her kızla çıkabiliyordum nerdeyse üniversitede işler değişiyor. Hemen anlatayım.

1. TİP
"Yhaa kızlar tipe bkmz kii s..ss..S" kafasında olursanız durumunuz vahim. Siz tipsiz bir kızla çıkar mısınız? Cevap nadiren. "Yha pampa ama hep güzel kızların yanında tipsiz çocuklar var" Bu konuya az sonra değinicem.
Tip nasıl düzeltilir? Çoğunuz sivilceli binlersiniz kabul edelim. Şu sivilcelerden siyah noktalardan bir arının. Saçınıza iyi bakın yakışan bir şekil verin. Yapamıyorsanız az buz 10 20 daha fazla verin berbere "Abi benim kafaya bişeyler ayarla" diyin o size bir şekil verir. Nasıl verdiğine de bakın bir fön bir fırça birde wax la halledersiniz.

2. Güven
Hani o "Hep güzel kızların yanında çirkin çocuklar var" lafı vardır ya bundandır işte. O tipsiz çocuklar serseri tiplerdir kimse onlara yanaşamaz. Kızlarda onları koruyup kollayacağı kişilerden hoşlanırlar onlara güven veren kişilerden. Gidin bir fitnessa body ye en geç 1 yıla sağlam vücut yaparsınız okulunuzda da saygı duyulur biri olursunuz. (Hem kızlar kaslara bayılıyor).
Güvenin diğer kısımları karakterden gelir. Hedef kızımızın daima yanında olun. Konuşmalarınız da önemli oralara da gelicem.

3.Espri
Esprili erkeği kızlar sever olayı şudur. İlk olarak esprileri güzel olan erkekleri kızlar zeki olarak algılar. İkinci olarak da
gülmek insanı mutlu eder. Vücutta salgılanan 3 tane hormonumuz var (adlarını unuttum) gülmek sayesinde çok fazla salgılanır. Bu 3 hormon sizin birinden hoşlanmanızı sağlayan hormonlardır ayrıca.

Devamı için rez alın beyler boşa anlatıyomuş gibi olmayayım.
  • 0
    tombalaci 8 ay önce
    Kas konusunda çocuklara yanlış bilgi verme. Boyları 1.50 kalacak sonra.
    0
    quentra 8 ay önce
    :D sen buna inanmıyorsun değil mi
    0
    tombalaci 8 ay önce
    Birader yanlış mı bu? Bi aydınlat bakayım beni.
    1
    quentra 8 ay önce
    Eksik bilgi diyebiliriz. Özellikle bacak antremanlarinda bele baskı olduğu icin boy uzamasinin yavaslamasi gibi etkiler olabilir ama zaten sirt antremanlarinda ya da ısınırken biz bu baskı ters yönde alıyoruz ayrıca bacak en büyük kas kütlesi oldugu icin testosterone üretimi de en üst seviyeye çıkıyor bu da büyümek icin önemli bir etken. Benim de eksiklerim ya da hatalarım vardir kesinlikle daha öğrenme aşamasındayım
    0
    siyahbeyazyazar 8 ay önce
    Kardeşim body boy uzatmasına engeldir fitness değil :)
  • -1
    unnamed 8 ay önce
    Hormonların adını sayacaksın sanıp +1 verdim
    : endorfin
    unnamed tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    siyahbeyazyazar 8 ay önce
    Yok kardeşim değildi unuttum bulursam atarım.
  • 0
    yusufir 8 ay önce
    Bi sonraki yazı da oranlardan bahsedecek. Ev sahibine üst verin. Ev sahibi ilk yarıdan itibaren atmaya başlar. Büyük ihtimalle hocasını anlamayan oyuncular deplasmandan mağlup ayrılacak. 2. Taktik ile belki vücud ustunlugunden dolayı rakip defanstan sıyrılıp kaleye bi şut deneyecektir. Lakin ayaklar gelişmediği için ayak iktidarsızlığı yaşayip topu auta gönderecektir. Kısacası maç sonucu ev sahibi alır evi arabayı sat baş gitsin.
  • 0
    quentra 8 ay önce
    2.ye özellikle odaklanın Spor önemli ayna da gördüğünüz görüntü bile sizi bir yerden sonra mutlu edicek
  • 0
    siyahbeyazyazar 8 ay önce
    Beyler işim çıktı kusura bakmayın geldim şimdi anca.

    4. Vücut ve göt
    Farkettiğiniz üzere götü ayrı tuttum anlatıcam. Boylar en az 1.50 olcak bir arkadaşımız söylemiş zaten fitnessa girriğinzde boynuzun 1.50 ve aşağısındaysa almazlar. Body sakın denemeyin 1.60 sanız 1.60 da kalırsınız neredeyse. Adam gibi bir fitnessa gidin 1 yıl uğaşın protein tozu fln isterseniz çok bulaşmayın ben 2 kere aldım daha da almadım vücut yeterince iyi durumda. En fazla 70 lira vericeksiniz 1 yıl gideceksiniz daha sonra bırakıp evde bir kaç haraketle pekiştirebilirsiniz. Fazla da kasmayın araştırmalarıma göre çok fazla kas zarar kızlar beğenmiyolarmış :) Göt konusu ayrı bir konu zaten. En kötü scorptan izleyip öğrenebilirsiniz. Kızlar göte bakar. Kuru götten nefret ederler sjjs. Bazı insanlar doğuştan götlü doğarlar. Bazıları sonradan. Siz zaten fitnessa gittiğinizde haraketlerle götünüz büyür top gibi bir şekil alır. Squat fln kasmayın pornografi yıldızları gibi göt sevmiyorlar. Unutmayın siz bir kızda nasıl fizik arıyorsanız onlarda vücut arıyor. Hem vücut yapmanın bir çok yararı var :)

    Beyler rezler gelsin devam edicem.


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...