5
bittiğinde oha dedirten filmler

k-pax benim ilk aklıma gelen film bu oldu.

  • 1
    ozdemir523 9 ay önce
    1-Beyin avcıları
    2-Beş parmak
    3-Sınav
  • 0
    enileridekievlatlik 9 ay önce
    1) Marslı
    2) Marslı
    3) Marslı
  • 1
    justsquats 9 ay önce
    fight club
    american history x
    dogville
    bunlarıda ekliyim
    justsquats tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 4
    mrk 9 ay önce
    yıldızlararası ve fight club. who am i da sürprizli bitiyomuş öyle duydum ama kendisini izleyemedim daha.
  • 2
    itgma 9 ay önce
    İnception
  • 1
    gowe 9 ay önce
    Kesinlikle ve kesinlikle "cizgili pijamali cocuk.."
  • 1
    lumpyspaceprincess 9 ay önce
    Black swan
  • 2
    adamwashere 9 ay önce
    gemide
  • -8
    adamindibii 9 ay önce
    recep ivedik 1
    recep ivedik 2
    recep ivedik 3
    recep ivedik 4
  • 2
    bloodyhunter 9 ay önce
    Sil Bastan / Baslangic / Predestination / Who am I / Yildizlararasi
  • 1
    nestor 9 ay önce
    İnception
  • 1
    miracle 9 ay önce
    El cuerpo
    2
    ademirkurt 9 ay önce
    El cuerpo yazan ellerin dert görmesin. Mükemmel ötesi bi film
  • 1
    sovyetmilitan 9 ay önce
    devrimden sonra
  • 3
    mrtombombadil 9 ay önce
    Shutter Island.Filmin sonunda öyle bi ikileme sokuyo ki gerçekte hala hangisi gerçek son bilmiyorum.(izlemeyene (nası izlemediyse hala) spoiler vermeme çabaları)
  • 3
    fly 9 ay önce
    Yıldızlar arası.
  • 1
    balbazar 9 ay önce
    film cok sacma fakat sonunda aglarsın Öldüren sis
  • 1
    sherlockwho 9 ay önce
    Tutsaklar diye bi film var efsoo
  • 1
    extrasikenza 9 ay önce
    Triangle / Üçgen : Absürt gerilim , sonunda oha demeyene plaket veriyorlar
    die wellen / dalga : faşizm ve getirdikleri konulu , o kadar oha dedirtmez lakin vay be dersiniz
  • 1
    arkasiradakiucube 9 ay önce
    Beatiful mind ve who am i
  • 2
    piuuuvv 9 ay önce
    The Game
  • 2
    ufuk 9 ay önce
    the predesinations
  • 3
    kronosbir 9 ay önce
    who am i gibi hacker tarzı başka film öneren varmı
    1
    weneedanarchy 9 ay önce
    Dizi var film tadında 10 numara ''Mr.Robot''
  • 1
    alfonso 9 ay önce
    Paralel evren.
    İzleyin izlettirin efendim.
  • 3
    kullanici 9 ay önce
    Oha kimse yazmamış dediğim Prestij.
  • 1
    metallica 9 ay önce
    Matrix 1 kesinlikle üç gün intihar etmeyi düşündüm acaba intihar edersem robotların yönettiği gerçek dünyaya dönebilirmiyim
    Diye
  • 2
    kursataltinok 9 ay önce
    Benim için kesinlikle 6. His (The Sixth Sense) filmi. Filmin sonunda baya oha demişliğim vardır.
  • 1
    tokcanavar 9 ay önce
    Çok daha iyileri var ama
    Evdeki düşman filmide sonunda oha dedirtir
  • 1
    yirmisekiz 9 ay önce
    esaretin bedeli
  • 2
    sametoztekin 9 ay önce
    who am ı
  • 2
    babakin 9 ay önce
    Fight Club
  • 1
    swordraiders 9 ay önce
    biraz klasik olacak ama 3 IDIOTS
  • 1
    heisenberg12 9 ay önce
    the departed: mark wahlberg in matt damon u ansızın öldürmesi ağzımı açık bırakmıştı.
  • 1
    magic 9 ay önce
    inception tabi ki. uyarayım sonunda beyin mıncıklaması yaşayabilirsiniz
  • 2
    alperovic 9 ay önce
    Sıkıysa yakala
  • 1
    bufaloo 9 ay önce
    The Amazing Spider-Man 2 ve The Green Mile
  • 1
    challengerlievsiz 9 ay önce
    Predestination ve interstellar başta gelir bence
  • 3
    filozofunsakali 9 ay önce
    Alışılmışın dışında biten filmlerin çoğunu severim fight clup ve prestij sonunu tahmin edemediğim aklımdan dahi geçmeyen filmler arasında.
  • 1
    mecnuncinar 9 ay önce
    Sa
  • 2
    venox 9 ay önce
    who am ı
  • 1
    wrg 9 ay önce
    the holy mountain var ama tam ohalık değil daha çok şokluk film
  • 1
    tulumbaci 9 ay önce
    Harry Potter 7 Bölüm 2 bilenler anladı hangi sahne olduğunu . Bide Battle For Sivastopol .
  • 1
    ufogorenmasumadam 9 ay önce
    Lucia mi ne bi film vardi beyninin %100 unu filan kullaniyodu
  • 1
    phantaso 9 ay önce
    lucy o
  • 1
    phantaso 9 ay önce
    the revenant, 7 yaşam
  • 1
    pbs 9 ay önce
    The Thirteenth Floor - The Game.
  • 1
    bartreew01 9 ay önce
    Exmacina sonunda oha değil vay oruspu diyiyorsun
    bartreew01 tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    admin55 9 ay önce
    Sadece ve sadece who am
  • 1
    thanatos 9 ay önce
    esaretin bedeli
  • 1
    msmxcom 9 ay önce
    kimse the usual suspects yazmamış :S.

    ilginç..
    msmxcom tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    kocabiyik456 9 ay önce
    abi mementoda cidden oha dedim izlemenizi tavsiyede ederim
  • 1
    bayfzt 9 ay önce
    Fermat's Room
    El Cuerpo
    Gone Girl
    La Migliore Offerta(Şiddetle tavsiye edilir)
    bayfzt tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    maglortelperien 9 ay önce
    mr nobody


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...