2
uzun adam kısa adamın fişini çekmiş [pelikan dosyası]
kısa bir açıklama geçmeyeyim, herkesin okumasını yada yorum yapmasını beklemiyorum. çoğunuzun bu olaydan haberinin olduğunu varsayıyorum.
https://pelikandosyasi.wordpress.com/
  • 0
    sadurra 7 ay önce
    ''bir de reis var, huzur yok. batı durmuyor. gezi, paralel falan.
    bir de yolsuzluk iddiaları.
    iddiaların yalan olduğunu hepsi bok gibi biliyor ama olsun, iddiaların ortaya çıkması bile çok sinir bozucu bu ekip için.''

    ulan gece gece hiç güleceğim yoktu. okudukça da yarılıyorum. mesele 4 bakan değilmiş. asıl mesele reismiş. reis de reis.

    sonunu buraya kopyalayayım da kimse link'e tıklamak gibi bir hata yapmasın.

    ''hoca ile reis arasındaki hikaye basit bir ihtiras hikayesi değildir.
    çünkü hoca kendi ihtiraslarının peşinden koşabilmek için,
    reis karşıtı, ve dolayısıyla reis’i destekleyen halkın karşıtı kim varsa, onunla işbirliği kurma yoluna gitmiştir.
    küresel güçlerin ülkemizdeki satrancında vezir görüntüsüne sahip basit bir piyon olmayı kabul etmiştir.
    kavga budur.
    kaybedeni de bellidir!''

    reisin r'si büyük. r'si büyük değil reis kelimesi komple büyük. pelikan değil penguen dosyası mübarek.

    (pi: davutoğlunu da hain ilan ettik)
    (pi: hain ilan etmek mi? amına bile koyarız)
    (pi: yiyin birbirinizi)
  • 0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    ya arkadaş sanki hikaye kitabı yazmış adam . her oyuncunun hangi işi hangi düşünceyle yaptığını biliyor gibi anlatmış . milletim hareketlerini anlat bari olayları anlat insanlar kendi çözsün . bu düşünceyle bunu yaptı . çok saçma bi hikaye mi desem masal mı desem


  • siyaset

    başlık ve yorumlarınızda yapıcı olmaya özen gösteriniz taraftarı olduğunuz ideolojiyi bu platformda temsil ettiğinizi unutmayınız . ideolojinizi övmek diğerlerini aşağılamak yerine davranışlarınızla nerede olduğunuzu gösteriniz .

    49 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    kaygusuzyazar
    sbb3
  • -başlıklarınız içerik hakkında aydınlatıcı olmalıdır dikkat çekmek için saçma başlıklar açmayınız 

    -herhangi bir ideoloji,siyasi parti hakkında aşağılayıcı küfür içeren tahrik edici başlıklar yasaktır

    -t. c. veya herhangi bir uluslar arası organizasyonda terör örgütü kabul edilen oluşumlar hakkında propaganda yapmak , övmek  yasaktır . hakkında bilgiler verebilirsiniz 

    -herhangi bir olay hakkında paylaşım yapıyorsanız tarih belirtmeye özen gösteriniz .

    -yazı yazdığınız konu hakkında ufak bir bilgilendirme yada kaynak ekleyiniz

    -kaynak göstermekten çekinmeyin direk haberleri de kopyala yapıştır yapmayınız . haberi kaynak gösterip kendi yorumlarınızı yazın 


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...