10
rte hakkında
her dönemde sevilmeyen bir başbakan veya cumhur başkanı oluyor ancak ben tayyipten farklısını göremedim devamlı seçimleri kazandı şu zamana kadar ve hep %50 ile övündüler ancak %50 nin ona oy vermesi onun haklı olduğunu kanıtlarmı ?
  • -2
    mondragon 8 ay önce
    %100 de olsa kanıtlamaz bir ülkede herkesin mal olma ihtimali çok düşükte olsa olabilir
  • -8
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    yalnizca onu destekleyen kisi sayisini gosterir bu ulkede baska insanlarin varliginada kanittir. ona oy verenler yasamiyor sadece bu ulkede herkese ayni sekilde hizmet. aa gerci herkese ayni davransalar kendi elemanini kayirmayip karsiyi asigilamasalar bu kadar oy alamaz yardakcilarindan . asalak surusu uzerinden gecinecek baskasini arar
  • 0
    riseofhumanity 8 ay önce
    dexer ülkeyi kutuplaştırıp bölmekten başka bi sike yaramıyo.
  • 1
    flyingdutchman 8 ay önce
    siyasetten nefret ediyorum amk. en yakin dostlari bile birbirine dusurur. ama actigin icerige saygim var.
  • 0
  • 0
    bobina 8 ay önce
    tarihe baktığımızda çoğu başkan sevilir yahut sevilmez. fakat bi başkanın anasına avradına yürekten küfür ediliyorsa durup bi düşünmek gerekir.
  • 0
    sunisli 8 ay önce
    demokrasi zaten lanse edildiği gibi iyi bir yönetim şekli değil.çoğunluğun demokrasisi var uygulamada.yani bişeyi %49 istiyor ama %51 istemiyor teorik olarak azınlığın dediği olmuş oluyo ulan sistem çoktü lshdkshsmhxbxnx 😂
    0
    yusufir 8 ay önce
    yalnız o yüzde 51 bi taraf değil. misal 10 kişiden 4 ü x kişiye oy vermiş, 3 ü y kişiye, 2 kişi z kişiye, son 1 kişide kararsız diyelim. bu diğerleri ayrı telden çalıp 4 kişi aynı kişiyi seçiyorsa burda çoğunluk olan 4 kişidir.
  • -1
    yunus_sungr 8 ay önce
    adamın dıbı amq :d
  • 1
    otephia 8 ay önce
    hiyerarşinin olduğu yerde etin tırnağın değil,maddenin üstün olduğu aşikardır her zaman.şuan maddesel bir hiyerarşi toplum tabanında dahi var bu ülkede.her yalaka,başdanışman olabilecekler sınıfında olabilir mesela,ya da konya'da bir muhalefet partisinin il başkanını döven,birkaç parsel kapabilir.ama bir muhalif isen 2002'den beri,bilhassa 2013'ten beri tecavüzün mecburiyetini aşmış,zevk kısmındasındır.kısacası,her zaman modern diktatörler,demokrasi ve sahne karizmasıyla gelmişlerdir.ha bir de bahsettiğin koca bir %50 var. bkz. youtube.com/.../watch
  • 1
    bahaeddin 8 ay önce
    demokrasiler doğru uygulanmadığı takdirde çoğunluğun azınlığı ezici gücü haline gelir. recep tayyip erdoğan dışında da tarihimizde 50-60 dönemlerinde başbakanlık yapmış olan adnan menderes var. iktidarın ilk 4 senesi altın çağ olarak nitelendirilebilir. fakat 1955 itibari ile iktidar gücünün vermiş olduğu soğukluk ve ego ideası artık adnan mendereste diktalığa doğru kaymaya başladı. 50-60 döneminde de her seçimden demokrat parti galip çıktı. 50-60 döneminde de kırsal kesimden oy aldı demokray parti, ak parti gibi. fakat en sonunda askeri darbe ile minderini çektiler. yani şunu söylemeye çalışıyorum, hiçbir zaman oy yüzdesi demokrasinin indikatörü olamaz. eğer öyle olsaydı türkiye bugün demokrasi indekslerinde son sıralarda sürünmezdi. bugün gerçek bir dünya liderimiz olabilirdi. bugün gerçekten turistlere turkey dediğinizde akıllarına hindi gelmezdi. uluslararası kamuoyunda bence artık berduşluk derecesine gelmiş siyasi politikalar güdülüyor. oy verenlerin %80i radikal islamcılar. hepsinin ağzında başörtü safsatası var. hepsi iran'a şii ritüellerden dolayı söver, başörtüyü şii-iran mollarının uydurması olduğunu bilmezler. böyle insanlar oy kullanıyor, hayırlısı olsun be.
    bahaeddin tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.


  • siyaset

    başlık ve yorumlarınızda yapıcı olmaya özen gösteriniz taraftarı olduğunuz ideolojiyi bu platformda temsil ettiğinizi unutmayınız . ideolojinizi övmek diğerlerini aşağılamak yerine davranışlarınızla nerede olduğunuzu gösteriniz .

    49 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    kaygusuzyazar
    sbb3
  • -başlıklarınız içerik hakkında aydınlatıcı olmalıdır dikkat çekmek için saçma başlıklar açmayınız 

    -herhangi bir ideoloji,siyasi parti hakkında aşağılayıcı küfür içeren tahrik edici başlıklar yasaktır

    -t. c. veya herhangi bir uluslar arası organizasyonda terör örgütü kabul edilen oluşumlar hakkında propaganda yapmak , övmek  yasaktır . hakkında bilgiler verebilirsiniz 

    -herhangi bir olay hakkında paylaşım yapıyorsanız tarih belirtmeye özen gösteriniz .

    -yazı yazdığınız konu hakkında ufak bir bilgilendirme yada kaynak ekleyiniz

    -kaynak göstermekten çekinmeyin direk haberleri de kopyala yapıştır yapmayınız . haberi kaynak gösterip kendi yorumlarınızı yazın 


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...