1
çakma şair umutçakmak' ı puiv'den ihraç ediyoruz.

sevgili puiv üyeleri. puiv mahkemeleri kurulsun. adaletin bir parmak kesmesi gerekiyor. bir maruzatım olacak.


bir süre önce umutcakmak adlı puiv üyesi bir yazı paylaştı. ve bunun şiir olduğunu iddia etti. evet bunu yaptı.


ben de bunun bir şiir olmadığını taklitten , boş ve çalıntı sözlerden oluşmuş bir yazı olduğunu dile getirdim.


umutcakmak bunu inkar etti ve eğer bunu ispatlarsam puiv'i bırakacağını söyledi.


madde madde takliten, boş ve çalıntı sözlerden oluşmuş bir yazı olduğunu kanıtladım madde madde gösterdim hırsızlıklarını

fakat bu kimisecik. hiç bir maddeye cevap veremediği gibi puivden de ayrılmadı.

link burada; http://www.puiv.com/i/87DMAZXP/#21047

kesin cezasını!

  • 0
    lazcoder 9 ay önce
    burada yazdıklarınızda bi sorun göremedim açıkçası;
    "bir süre önce umutcakmak adlı puiv üyesi bir yazı paylaştı. ve bunun şiir olduğunu iddia etti. evet bunu yaptı.


    ben de bunun bir şiir olmadığını taklitten , boş ve çalıntı sözlerden oluşmuş bir yazı olduğunu dile getirdim." bırakın bu işleri kendiniz ile çelişiyorsunuz? neyin kafasındasın
    0
    cyranodebergerac 9 ay önce
    yok yahu ne çelişmesi? sözlerim burada bitmiyor, devam ediyor. okuyunuz!
    1
    lazcoder 9 ay önce
    okudum fakat;
    ".......ve bunun şiir olduğunu iddia etti.........." ile
    "ben de bunun bir şiir olmadığını taklitten , boş ve çalıntı sözlerden oluşmuş bir yazı olduğunu dile getirdim" sözlerinizdeki çelişmezliği söylüyorum
    0
    cyranodebergerac 9 ay önce
    yahu. burada bir çelişki yok ki?
    1
    lazcoder 9 ay önce
    En iyisi boşver, gereksiz polemiklere gerek yok. İyi geceler. ;)
  • 0
    noauthorityforoldmen 9 ay önce
    cyranodebergerac(ismini yazmak ölüm allah aşkına nerden buldun bunu) tamam haklısın anlıyorum adam yaratıcı bir şey yapamamış bu yüzden de kopyalayıp yapıştırmış diyorsun. kanıtlarını da sunmuşun. şiir kültürü çok geniş bir insan değilimdir. yargıçlık yapamam bu konuda ama bu agresiflik ne?
    0
    cyranodebergerac 9 ay önce
    bu kimise kanıtların ardından yeteneksiz olduğunu kabul edeceğini ve hatta puivi bırakacağını iddia etmişti. şimdi sözünü tutmuyor. kıvırıyor. bu kimiseciği rezil etmek hakkımdır.
    0
    noauthorityforoldmen 9 ay önce
    sen baya bilenmişsin valla.
  • 0
    tombalaci 9 ay önce
    (bkz: hocam ali bana silgi fırlattı)
    1
    cyranodebergerac 9 ay önce
    (edit; hocam ali benim silgimi ÇALDII)
    1
    tombalaci 9 ay önce
    Hahah. Güzel edit.
  • 1
    kingsman 9 ay önce
    kardeş adama ne kin gütmüşsün be
    0
    cyranodebergerac 9 ay önce
    kin güderim, kin güdünüz, kin gütmeliyiz. biz kin gütmedikçe bunlar daha büyük bir şevkle hırsızlık yapacak, üstelik bunu cümle alemle paylaşmaktan gocunmayacaklar.


  • yazmaca

    0 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    cyranodebergerac

  • güzelyazı defterinizi

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...