5
siz de böyle hissediyor musunuz?
Yanınızda tüm arkadaşlarınız var ama yalnız hissediyorsunuz sanki hic birinin umrunda degil misiniz gibi sizin de böyle hissettiğiniz zamanlar oldu mu?
  • 0
    newton 11 ay önce
    Bende hep olan sey insanin icinde surekli anlatamadigi bir yalnizlik kaliyor , kalir
    0
    kakashisensei 11 ay önce
    Sıkıntı yapıyor insanlardan uzaklaşmak istiyorum
  • 1
    alcatraz 11 ay önce
    Yok puvo olmadı yapımdan dolayı pek kafaya takan birisi değilim
    0
    kakashisensei 11 ay önce
    Keske benim de yapim oyle olsa en ufak seyleri kafama takiyorum
    0
    alcatraz 11 ay önce
    Takma puvo hic gerek yok
  • 0
    quentra 11 ay önce
    Çevrende o kadar insan olmasına rağmen sanki en önemli kişi eksik gibi
    0
    newton 11 ay önce
    Kesinlikle ,
    1
    kakashisensei 11 ay önce
    En önemli düşündüğün kişi arkadaşlarına tercih ediyorsa zoruna gidiyor
    0
    quentra 11 ay önce
    Aşık mı oldun lan
    0
    kakashisensei 11 ay önce
    Var çıkıyoruz da ayrilmak uzereyiz
    0
    quentra 11 ay önce
    Hadi ya :(
    0
    kakashisensei 11 ay önce
    Malesef :/
    0
    quentra 11 ay önce
    Üzülme dicem ama ne kadar etkili olur bilmiyorum ki
    0
    kakashisensei 11 ay önce
    Eyvallah dostum
    0
    lordyolverin 11 ay önce
    üzülme dostum. yaşın kaç bilmem ama klişede gelebilir söylediğim , aileden daha önemlisi yok . ne zamanki hayatındaki insana vazgeçilmez olduğunu hissettirir ve o konuma getirirsen o senden vazgeçer acısını sen çekersen nacizane hayat tecrübem ile sabittir akıl verecek en son kişiyim fakat bu da ufak bir hayat tecrübesidir belki yararı olur.
  • 0
    iloveimagine 11 ay önce
    Bknz. arada kalmak
    iloveimagine tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    mavra 11 ay önce
    Puvo sen takıntı yapmmışsın sanki ayrılık aşaması sıkıntılı geçer zamanla daha iyi olursun
  • 1
    filozofunsakali 11 ay önce
    1 tane arkadaşım diyebileceğim biri var gerisiyle zaten konuşmuyorum sadece tanışız. Sana araç muamelesi yapan herkesi siktir et. Sana nereye gitse gel diyen, canın sıkkın olduğunda sana destek çıkan,yanlış bir şey yaptığında sana kızan değil açıklama bekleyen arkadaşlarının yanında kal. Arkadaşlık bağları 1 günde kurulmaz yıllar yıllar sürer bir ağaç gibi.
    filozofunsakali tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    lordyolverin 11 ay önce
    her şeyi kafama takıyorum demişsin de . müslümanmısın yada söyleyeceğim şey ne kadar sana etki eder bilemem fakat bir olay yazmak istiyorum .
    Birisi Hz. Ali’ye geldi ve
    “O kadar dertliyim ki sıkıntıdan ölüyorum.” dedi.
    Hz. Ali; “İki soru soracağım, cevabını verip dermanını bulacaksın. dedi.
    Adam; “Sor Ya Ali dedi.
    Hz. Ali; “Dünyaya geldiğin zaman bu dert seninle birlikte mi dünyaya geldi?”
    Adam; ”Hayır.”
    Hz. Ali; ”Dünyadan giderken bu dert seninle birlikte olacak mı?
    Adam; ”Hayır” dedi.
    Hz. Ali son olarak şöyle buyurdu;
    “Seninle birlikte gelmeyen ve giderken de seninle birlikte olmayacak olan bir dert, senin bu kadar zamanını almamalı. Sabırlı ol. Yer yüzündekilere çok ümit bağlamaktansa yüzünü Âlemlerin Rabbine çevir.”
    Ne kadar çevirirsin bilmiyorum ama en azından dertler sıkıntılar ne seninle gelir ne seninle biter boş ver kardeşim bu hayata ve bu zamanı şimdi yaşıyoruz ve bitecek hiç bir şeyi kafanı bulandıracak kadar takma derim ama genede sen bilirsin :)
    0
    yaabakmabana 11 ay önce
    aha beklediğim entry işgali.
    0
    lordyolverin 11 ay önce
    bakmabana diye nick almışsın sende sevmediğin bir şeye bakmaya bilirsin ben sana diyormuyum s.kimsonik bir nick ile benim gönderimi işgal ediyorsun diye ? bak demiyorum o zaman sende yolunu alıp dalgana bakabilirsin
    0
    yaabakmabana 11 ay önce
    söylediklerinden sadece s.kimsonik küfrünü beğendim çok ilginç , kullanırım bunu.
  • 0
    tolunayyazar 11 ay önce
    Ben bu histen ibaretim zaten :)
  • 0
    synex 11 ay önce
    Evet ama onlar benim umrumda olmuyo genelde.Yani kalabalık ortamlardaki çoğu şey sahte geliyo lan.Benleyken arkasından sövdüğü elemanın yüzüne gülerek konuşması ve bunlara şahit olup olaya katılamayınca tek kalıyorum doğal olarak
  • 0
    gtaiceteaa 11 ay önce
    Bildiğim tek şey çevrendekilere ne kadar iyi davranırsan davran bi yanlışta kendilerine bakmadan resti çekmeleri. Yalnızlık en iyisi kimse yanında sonsuza dek kalmaz.
  • 0
    barzo22 11 ay önce
    Olmassa olmazımdır puvo
    (pi: varlık içinde yokluk)
  • 0
    alaba 11 ay önce
    hiç birinin umrunda olmadığımı düşünmüyorum kesinlikle çok sağlam arkadaşlarım var ne yalan söyliyeyim ama umurlarında olmak istemiyorum şu aralar. Garip ama cidden böyle bu aralar..
  • 0
    vasiliagayev 11 ay önce
    Genel olarak böyle hissediyorum
  • 0
    anunnaki 11 ay önce
    Sanki birşeyler eksik gibi


  • karışık

    Karışık

    24 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    hellomyfriend
    ilteris
    darkier
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...