1
okul saçmalıkları
(pi: hayata dair)(pi: #hayat saçmalıkları) kaç senedir okul okuyorum hiç bişey öğrenemedim
  • 1
    cocuk_kaciran 8 ay önce
    yaradana sitem et,okulda sıkıntı yok.
    1
    keysersoze 8 ay önce
    okula sitem et, yaradanda sıkıntı yok.
  • 0
    teac 8 ay önce
    bişeyide öğren :)
  • 0
    karalahana 8 ay önce
    hiçbir şey öğrenemediğini öğrenmişsin yetmezmi
  • 0
    barzo22 8 ay önce
    hiçbirşeyi ögrenmediğini öğrenmekte büyük bir başarıdır . ben ne öğrenemediğimide öğrenemedim şu okul hayatımda . hala okuyorum . ama şu üniversite bana tüm üniversitelerin amk demeyi öğretti onunda hakkını yememek lazım
  • 0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    hiç bişey öğrenmemiş olduğumu öğrenmek de felsefeye giriyo ama ondan da bişey bilmiyorum o nolcak :d
  • 0
    cevik123123 8 ay önce
    muhabbeti görüp tam benlik olduğunu farkedip hemencecik üye oldum.
    verdikleri gereksiz bilgiler varmış önceden ki artık o da yok çoğu öğretmen para için işini yapıyor (yapmıyor)
    ve hiçbir şey öğretmiyorlar. yazık. öğrenmeye hevesi olan 3 5 insanın hevesi de kaçıyor...
  • 0
    tolga45 8 ay önce
    birşey biliyormuşum okulda oda hiçbir şey bilmediğimi öğrendim.
  • 0
    maliksenpai 8 ay önce
    adam akıllı hoca olsa bize bilgi verse eyvallah ama parası için iş yapan kişilerle dolmuş okullar
  • 0
    marcos 8 ay önce
    en büyük okul saçmalığı şudur;
    ingilizcedir.
    6 ayda ingiliizce öğrenmeyi garantileyen kurslar var. antalya gibi turistik yerlere gidip 3 ay çalışsan derdini anlatacak kadar ingilizce öğreniyorsun. yine 3 ay oturup yabancı dizi izlesen belli bi seviye ingilizce öğreniyorsun. her şeyi geçtim bir süre online oyun oynasan, rusların ingilzcesiyle dalga geçebillecek kadar ingilizce öğreniyorsun ama okulda 8-10 sene ingilizce dersi veriyorlar öğrenebilen yok
  • 0
    iloveimagine 8 ay önce
    bu konu cikmayacak cikarsa da yaparsiniz (universite sinavinda cikti ve yapamadilar)
  • 0
    babates 8 ay önce
    ders kaynasin diye kaloriferi patlatmistik kendiliginden borular atti demistik heryer su oldu arti bizim sevdigimiz bi abimiz olan gorevli geldi tamir etti falan gitti ona uzulmustum hep sinifimizdaki seyleri tamir eder giderdi kafadengi bi abimizdi buda boyle bir animdir
  • 0
    cemal_abi 8 ay önce
    dersi derste dinle kızlardan fotokopi alırsın,
    hocanın ses kaydını al sınav zamanı çalışırken dersi dinlersin.
    bir iki karşı cins ile buluş okul stresinden uzaklaş.

    baktın olmuyor sorun sende hacı.
    0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    aga amaç mizah zaten :d
  • 0
    potheadsmoker 8 ay önce
    iste senin gibiler sayesinde ulkemiz bu halde ya konusma yetisi olmayan baykuslar bile 1 yil duzenli egitimle kelime taklidi yapabilirken sen 12 yil zorunlu egitim alan ahmak birsey anlamiyosun.
    0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    sakin ol şampiyon :d her şeyine iddaya girerim ki benim ingilizcem de diksiyonum da genel kültürüm de senden iyi
    0
    potheadsmoker 8 ay önce
    %50 diyorum bu ihtimale siyasal bilimler mezunuyum ve 3 dili akici olarak konusabilen birisiyim. ayrica dublinde bir scrabble yarismasinda 2. olmuslugum var. birinciligi lanet bi gingera kaptirdim. adam kutuphaneciymis nerden bilebilirdim ki.
    0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    tabi ben de usame bin ladin'im :))
    0
    potheadsmoker 8 ay önce
    inanip inanmamak tamamen senin beynine kalmis bir durum. ama usame bin ladin oldugun konusuna gelince madem yasiyodun niye bize oldugunu soyledin bre zindik.
    0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    yeni eylem planı yapıyorum organize olcaz :))
    0
    potheadsmoker 8 ay önce
    bak benden soylemesi bu aralar avrupa moda sen git uzak doguda yap eylemini kimse taylandda yada filipinlerde eylem plani yapmiyor.
    0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    pkkyı ortadan kaldırmama ne dersin :))
    0
    potheadsmoker 8 ay önce
    aga o zaman kandile 100 ton napalm bosaltman lazim yada kuzey irakta su rusyadan caldigin nukleer basliklarida kullanabilirsin. ama taylandda falan cocuklari satiyorlar onun icin dedim adamlar bildigin kole satiyor.
    potheadsmoker tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    format attım sisteme aga sadece islam emirleri var :))
    0
    potheadsmoker 8 ay önce
    sen o rusyadan caldigin basliklari nereye sakladigini soylesene bisiy denicem
    0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    libyada sınıra 3 km uzakta yer altında
    0
    potheadsmoker 8 ay önce
    aga senin libyada ne isin var sen afganistanda yasamiyomuydun yoksa amcam kaddafiyemi sattin rahmetliye bak sen hic soylemiyoda
    0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    kaddafi kankam olur rusya füzeleri bulmasın diye oraya koyduk
  • 0
    impos 8 ay önce
    bu malzemeyle anca bu kadar hocam
    0
    sonateistbukucu 8 ay önce
    aynen öyle aga
  • 0
    yorozuya 8 ay önce
    kaç senedir okuyorum bir yere nasıl geç kalınır olunur onu öğrendim.
  • 0
    bobina 8 ay önce
    eğitim sistemi değişmedikçe hala saman ticareti yapıcaz malesef.
  • 0
    flyingdutchman 8 ay önce
    kelebek sinavlaridir.


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    123 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...