• 2
    yusufir 6 ay önce
    hangi yıllarda kaç solcu, kaç sağcı hapise girmiş? ne sebepten girmiş? buna dair bir istatistik çıkarıldı sanırım. neye dayanarak bu çıkarımı yaptınız ve sonucunda bu soruyu sordunuz?
    eğer bir istatistik çalışması yapıldı ve sonuç bu şekilde çıktıysa çoğu solcunun siyasi suçu terörizm ve anarşizm suç başlıkları adı altında olmuştur tahminimce. sağcilar genelde aşırıcılık ve devletin içinde orgutlenen ve terörizmr bulaşan kişilerin faili meçhul şekilde oldurulmesiyle suçlanır. veya madımak gibi, doğu da bulunan toplu mezarlar gibi toplu katliamlarla anılır.
    -2
    ka_fa1500 6 ay önce
    soru cok net. adına sen ne dersen de anarşi, terorizm, aşırıcılık, kitap yazma, gazetecilik, fikir beyan etme, duvara yazı yazma vs. vs. bunların hepsi siyasi suc olarak adlandırılır cünkü tek dertleri yönetenlerle aralarının pek iyi olmamasıdır. sen sagcı-solcu dalgasından tahrik oldun ama gerçekten soru çok net... hırsızlık, adam kayırma, adam kacırma, tecavüz, mafyacılık, ihale yolsuzluğu, uyusturucu-silah satıcılığı (bu işin toptancılığını pkk yapar piyon olarakta takım elbise-tesbih gezen ve herkesin sağcı olarak bildiği hapçı-tinerci-kokainman tipleri kullanırlar) vs. vs. vs.. hacı soru gerçekten çok net. sadece gazete okuman yeterli...
    sagcı-solcu olarak partileri baz alma. fikir-zikir olarak sagcılık solculuktan bahsediyorum. genel anlamda sadece dunya literaturunde sagcılıgın solculugun sözluk anlamına bakman bile kafi gelecektir sana. sağ ben der (hep bana hep bana) sol biz der. yok bunlar yeterli değilse. herhangi bir arama motorundan terör örgutleri listesi araman yeterli (bulamazsan bi liste paylasırım), sag örgutlermi sol örgütlermi terörizm konusunda daha popidir kendin görürsün, hatta bu da yetmezse sana mafya piç kurularının bi listesini de veririm (ama sen balık tutumayı seversin) oradan seçersin sağcısını solcusunu. duygusala baglama soru cok net hacı
    -1
    yusufir 6 ay önce
    duygusala bağlamadim. bu ülkede yaşanlardan yola çıkarak söyledim. sırf yönetime karşı diye terörizm veya anarşizme kayan bir eylem biçimi savunulamaz. iki gorusunde şuan insanı çıkaracağı tek yol bok yoludur. evlenip çoluk çocuğa karısan gorüşsuz insanlar elit elit yaşarken ideoloji peşinde koşan fakir ameleler de bi baltaya sap olamadığı için ülkeye bok atıp isyan edip duruyor. şuan ülkücü bir eylem yok ülkede mhp zaten pasif. ama her eylemde devrimci ameleleri molotof afan, hendek kuran sol gorus dalı altında orgutlenen ameleleri görmek mümkün. madem demokratiksiniz oy kullanın o kadar. özellikle şu kırmızı elbiseli uzun uzun bağıran devrimci kızlara hakikaten tecavüz edesim.geliyor. kim.bilir ne bağırır ohoo neyse konudan sapmayalim:) iki yol da ayni nbokun farklı rengi. bırakın. ideoloji saçmalıklarini evlenip adam.gibi koca, adam.gibi baba olun.
    -1
    ka_fa1500 6 ay önce
    işte yine klasik bir sağcı fikir beyanı ''tecavüz'' ve ''ben'', mhpyi sağdan saymıyorum yıllar önce kendi kafasına sıkan bi adamın müzeye kaldırmış fikirlerinden farksız bir kafa yapısıyla yol almaya çalışan siyasi masturbasyondan başka bi sey beceremeyen arada bi açıp izleyip güldüğüm insan topluluğu. solcu denilince akla senin de dediğin gibi yaşı yirmiyi geçmeyen sağa sola taş atan adamların gelmesi sığ kafa yapısına sahip insanlara has bir şey. demeokrasiyi sadece oy kullanmak olarak algılaman ise çok daha üzücü (not:çok namuslu insanlar tarafından yönetildiğimiz için oy sandıkları götümüzde patlıyor) yarın sabah yapılacak olan oylamdan ne kadar saglıklı sonuç alacağını varsayıyorsun? doguda oy verecek insan veya sehir kaldımı? ki o şehirlerden pkk-hdp çetesine yuzde dosana yakın oy cıkmıştı (ben bu terör hikayesini tam yanlış anlarım arkadaş). senin demokratikkkk anlayışınla seçilen bir başbakanı şamar oğlanına çeviren bir sağ görüşten bahsetmiyoruzzzz, önündeki tabela olmadan cümle kuramayan koltuğa ''capon'' yapıştırıcısyla yapışmış ben ben ben türküsü söyleyen ihtiyarın sağ görüşünden de bahsetmiyoruz genel olarak sağ ve sol görüşlü insanların mapus yatma nadeninden bahsediyoruzzz. eyvallah haklısın ikiside aynı bokun rengi ama soru cok net be hacı. yani sağcılık insana ne kazandırır solculuk ne kazandırır? tarih bugün en çok hangi tarafın savunucularını hatırlıyor? yarın hangilerini hatırlayacak? unutma yolun en sağı emniyet şerididir araç bozulursa tehlike yaratma gir oraya bekle diye yapılmıştır. soru cok net hacı
    0
    yusufir 6 ay önce
    insanlara karşı bu kadar nefret duyma. ben bi tarafı savunmadim. benim karşı çıkacağım tek şey, terörist zihniyeti savunan aşağılıklardir. ki şuan hdp de alt kanatları da sol goruslu buna kimse itiraz edemez heralde:) mapus yatan da kendi hatasından yatmistir. bi hatası yoksa açar davasını alır tazminatını:) ayrıca sağcı veya solcu olmadan da vatansever olunabilir. tarafsızlık vatanseverlikten feragat etmek değildir:)
    -1
    ka_fa1500 6 ay önce
    terörizmden yukarıda bahsettim dünyada terörizmin en büyük kaynağı sağ görüştür, konu o değil. objektif ol olayı çarpıtma. konu: sağ görüş ben der sol görüş biz der ve mapus yatma nedenleri bununla doğru orantılıdır
    0
    yusufir 6 ay önce
    dünyada olabilir. ama türkiye de böyle:) pkk vr hdp sol zemini baya baya canlı bomba, molotofcu, hendek kazıcı, yada terörist avukatlari bulmak için kullanıyor açık ve net. gördüğüm şeyi söylüyorum taraf tutmuyorum dikkatini çekerim:)
    0
    ka_fa1500 6 ay önce
    bundan da yukarıda bahsettim, ''adına ne dersen ne dedim''
    -1
    puiv2000 6 ay önce
    bir solcunun terörizmi meşru gösterme çabaları. klasik solcu ağlamaları. ağlama koçum ağlama ininizden alıp hapislere koyacağız. artık her yer bizim ağlamaaaaaaaaa hahahaha
  • 0
    yepyeni 6 ay önce
    artık kimse hırsızlıktan içeri girmiyor.
    0
    ka_fa1500 6 ay önce
    bak orası da baska mesele
  • 1
    yondaimehokagesama 6 ay önce
    halbuki sol da yolsuzluktan girsin demi?
    0
    ka_fa1500 6 ay önce
    beceremezler. hep biz dedikleri için ellerine yüzlerine bulastırır beraber yakalanır solcu oldukları anlaşılınca yine siyasi bi kılıf bulup öyle içeri atılırlar. solculuğun fıtratında var siyasetten içeri girmek
  • 1
    frebaba2121 6 ay önce
    çünkü sağcılar sermaye sahibidir ve her zaman büyümek ister. hırsızlık rüşvet vs.hepsini yapabilirler bir kapitalist'in rakibi her zaman ondan büyük kapitastir çünkü amaçları hep büyümektir. solcuların davasıdır ha bu arada objektif olmak gerekirse bankayı sistem ve halk için soyan içeri girmiş soldu deniz gezmiş. (bunu ne kadar sistem için yapmış bilemem)
    frebaba2121 tarafından 6 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    bobina 6 ay önce
    burası türkiye
  • 0
    tswayne 6 ay önce
    çünkü iki taraf ta aptal!
  • 0
    kaygusuzyazar 6 ay önce
    mahkemeler sağ kesimin elinde olduğu için sürekli sol kesimde (ecevit hariç) hep muhalefet . e surekli iktidara saldırdığı için siyasi suçtan giriyor. gücü elinde tutanda ne götürsem kârdır kafasında . taraflar değişirse içeri girme sebepleri o zaman değişir


  • siyaset

    başlık ve yorumlarınızda yapıcı olmaya özen gösteriniz taraftarı olduğunuz ideolojiyi bu platformda temsil ettiğinizi unutmayınız . ideolojinizi övmek diğerlerini aşağılamak yerine davranışlarınızla nerede olduğunuzu gösteriniz .

    49 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    kaygusuzyazar
    sbb3
  • -başlıklarınız içerik hakkında aydınlatıcı olmalıdır dikkat çekmek için saçma başlıklar açmayınız 

    -herhangi bir ideoloji,siyasi parti hakkında aşağılayıcı küfür içeren tahrik edici başlıklar yasaktır

    -t. c. veya herhangi bir uluslar arası organizasyonda terör örgütü kabul edilen oluşumlar hakkında propaganda yapmak , övmek  yasaktır . hakkında bilgiler verebilirsiniz 

    -herhangi bir olay hakkında paylaşım yapıyorsanız tarih belirtmeye özen gösteriniz .

    -yazı yazdığınız konu hakkında ufak bir bilgilendirme yada kaynak ekleyiniz

    -kaynak göstermekten çekinmeyin direk haberleri de kopyala yapıştır yapmayınız . haberi kaynak gösterip kendi yorumlarınızı yazın 


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...