13
aşk acısını tanımlıyorum
Aşk acısı dediklerinde gülerdim eskiden
İnsanların abartı sevgileri bitince üzüntüleri de abartı oluyor diye değerlendirirdim kendimce.
Kendimde çekmiştim çekmesine
Fakat ya geçmişte kaldığı için unutmuşum ya da unuttuğumu sanmışım.

Aşk acısı beyler öyle zormuş ki ne kelimeler nede cümleler yetermiş insanın içerisinde patlayan hayallerin acısını kifaret etmeye.

Aşk acısı o kadar zormuş ki geceleri uyutmaz gündüzleri sandalye de sızdığın zaman da eskiden güzel olan günlerinizin günümüzde dönüştüğü kabusla uyandırırmış adamı.

Aşk acısı aldığın her nefesi onsuz aldığın için bıçak gibi kesermiş ciğerleri

Aşk acısı yediğin her yemeğin katığı o olmadığı için zehir gibi girermiş mideye

Aşk acısı beyler bir an olsun çıkartamadığın sevdiğini her gördüğünde tekrar tazelenir ve aynı acıyı fazlasıyla hissettirirmiş

KISACA beyler aşk acısı dikiş tutmazla kalbe açılan dikiş tutmayan bir yaraymış.

Eskiden en sevdiğin mekanları bir daha ziyaret edememekmiş çünkü her masasında her metre karesinde anınız vardır.

Frambuazlı birşey gördüğün zaman duygulanmak annenin yaptığı tremesüyü yiyememektir belki de aşk acısı.

Her gün bor yolunda ki kaldırımları gördüğünde yaşlara boğulmak ve yüzünü camdan zorla çekmektir belki de

Onu beklediğin yerlerde bir sigara tellendirmek olarakta tanımlanabilir kendimce

Onu her gördüğünde üzerine koşup özledim ne olur beni öldür ama gitme diyememektir

Aşk acısı telefonunu her eline aldığında "n" harfine gelip arayamamaktır.

Aşk acısı onu çaresiz ve korunmasız gördüğün halde onu limanına çağıramamaktır.

Beyler aşk acısı pişmanlıktır

Ama sevdiğin için değil göz göre göre gitmesine izin verdiğin için...
  • 0
    yancar 8 ay önce
    Niye hatırlattin simdi reis seneler olmuştu.Yaramiza tuz basiyosun
  • 0
    iloveimagine 8 ay önce
    Harbiden naptın ya :)
  • 0
    yusufir 8 ay önce
    Bu acilari çekmenin tek şarti asosyal olmak
    0
    lehsuvarisi 8 ay önce
    Asosyal değilim ki
    0
    yusufir 8 ay önce
    E niye çekiyorsun o zaman bu kadar acıyı? Ne kaybedersin onunla bulustgunuz yerlerin hepsinde sigara yakmak yerine, yeni bulduğun Hatunla dudak dudağa öpüşsen ? Ulan aslında iyi fikir bunu bi ara deneyeyim ben.
    1
    discidegildishekimi 8 ay önce
    öpüştük de noldu olan dudaklara oldu
  • 0
    quentra 8 ay önce
    Seviyorum laaaaan. Ama aşk da bir yere kadar eğlenmek hakkımız
  • 0
    theilbars 8 ay önce
    onun yaşattığı acıyı çekmek de güzel değil mi ?
    0
    lehsuvarisi 8 ay önce
    Bir yerden sonra yetiyor be ilbarsım
  • 0
    dexter_morgan 8 ay önce
    geçmiyor sadece alışıyorsun
  • 0
    yaabakmabana 8 ay önce
    daha hepsini okuyamadan efkarlandım be...
    0
    lehsuvarisi 8 ay önce
    :D yan etkilerim
    0
    yaabakmabana 8 ay önce
    arkaya da efkarlı şarkı koymuştum pampa naptın
  • 0
    babates 8 ay önce
    aşk acısı yaşamak için sevgili lazım... bende o bile yok
  • 0
    pocari 8 ay önce
    olmayan aşkın acısını çektim birader. eyvallah.
  • 0
    mrpoliceman 8 ay önce
    aşk acısı ilk olarak şiddetini ayak serçe parmağını biyere vurmuşçasına hissettirsede(ki bu acı eşiğine göre değişir) sonraları unutulur tıpkı o parmağın orda yokmuşçasına yaşadığımız gibi derim ben.


  • dertleşme

    Gelin dertleşelim

    10 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    quera

    mrthracian

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...