8
mortala bir soru sor
buradan mortala soru soralım yada tavsiyede bulunalım.
benim sorum şu ; puiv'i kurarken neyi hedefliyerek kurdun mortal?
  • 0
    firma 7 ay önce
    mortal kardeş tasarımı değiştirmeyi düşünüyormusun
  • 0
    sallamasyon 7 ay önce
    isim aklına nerden geldi mesela?
  • 0
    canberkizm 7 ay önce
    aktiflik derecesi ne kadar?
    phpmyadmin ' de kullanıcılar çıkıyor mu ?
    hangi hostu kullanıyorsun
  • 1
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    puiv ne demek
  • 0
    alisekiz 7 ay önce
    kana kırmızı rengini veren madde?
    4
    mortal 7 ay önce
    vişne suyu
    0
    alisekiz 7 ay önce
    :d :d
    0
    yaabakmabana 7 ay önce
    onca soruyu cevaplamadın da gele gele buna mı yazdın yani? takdir-e şayan...
  • 0
    budamigol 7 ay önce
    jamiryo nedir
  • 0
    golatanzlatan 7 ay önce
    en sevdiğin yazarlar kimler mortal başgan
  • 0
    pruso 7 ay önce
    mortal baba bizi diskoya götürr
  • 0
    minyon 7 ay önce
    puiv gerçekten reddit'ten esinlenerek mi kuruldu?
  • 0
    vikingadami 7 ay önce
    malum(isim vermeyeceğim) sözlüklerle olan sürtüşmeler hakkında ne düşünüyorsun?
  • 0
    polemic 7 ay önce
    tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan ? (pi: @mortal)
    polemic tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    lovato 7 ay önce
    kaç yaşındasın be mortal
  • 0
    mesnevi 7 ay önce
    hangi saatlerde aktifsin mortalinko
  • 0
    ucbindokuz 7 ay önce
    neden siteyle ilgilenmiyorsunuz sayın site sahipleri
  • 0
    tekatanlord 7 ay önce
    puive ne kadar para harcadın reis
  • 0
    kaygusuzyazar 7 ay önce
    istatistikeri yazarlarla paylasmayi dusunuyormusunuz. bi iatatistik kosesi olacakmi
  • 0
    zoradam 7 ay önce
    yönetici kadrosu şu an kaç kişi
  • 0
    guluver 7 ay önce
    göç etme şansın olsa göç edermiydin?
  • 0
    oxygen 7 ay önce
    mortal böyle site yapmayı nereden öğrndi?
  • 0
    kecikoyun 7 ay önce
    yeni güncellemeler ne zaman gelecek?
  • 0
    metinmi 7 ay önce
    yaş kaç kanka
  • 0
    iloveimagine 7 ay önce
    paylaşımların kaçına bakıyorsun?
  • 10
    mortal 7 ay önce
    bir kaç soruya toplu cevap vermiş olalım madem başlık açılmış.

    - tasarım değiştirmeyi şuan düşünmüyoruz.
    - günlük 2 bin civarı yorum+başlık giriliyor.
    - yazarların hepsini çok seviyorum.
    - reddit'ten esinlendiğimiz doğrudur.
    - sözlüklerle herhangi bir sürtüşmemiz yoktur.
    - ekibimiz 27-32 yaş arasından oluşuyor.
    - her saat aktifiz.
    - bence yumurta tavuktan çıkar.
    - önümüzdeki hafta büyük bir güncelleme yapacağız. çoğu sorun tarih olacak. bölüm moderatörlerinin önemi çok yükselecek.
    - sitede paylaşılan başlıkların hepsine bakmaya çalışıyorum.

    iyi puivler :)
    mortal tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    sadurra 7 ay önce
    ben soru için geç kaldım biraz. ben ilk üye olduğum zamanlarda siteye her girişimde ''puiv nedir?'' yazısı çıkıyordu. yeni gelen üyeler için de bu durum hala geçerli mi?
    0
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    herkese cevap ver bana verme alacağın olsun (pi: @mortal)
    0
    hukuk582 7 ay önce
    bana da vermiyor :(
    0
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    isyan çıkaralım :)
    0
    hukuk582 7 ay önce
    puvo puiv olmuş 15 bin yazar adamda hâkli aba 1 kere verse yeter :)
    cevap verse
    hukuk582 tarafından 7 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    bi kerede biri tamam hadi isyan edelim desin sağ taraftakini keseceğim ulan
    0
    hukuk582 7 ay önce
    isyan edelim puvo 79 sal
    0
    80kiloysa79udassak 7 ay önce
    hevesimi kaçırdın puro şu saatten sonra yok isyan falan oturuyorum oturduğum yerde zaten mortalda iplemedi
    0
    hukuk582 7 ay önce
    uzaylılar var mı?
    0
    yondaimehokagesama 7 ay önce
    usta şu küfür edenlere özellikle başka ismi lazım değil sözlüklerden gelenlere bişey yapsanız
    0
    4tech 7 ay önce
    merakla bekliyoruz kardeşim.
    0
    kullanici 7 ay önce
    (pi: @mortal) başkan aklımızdaki tüm soruları cevaplamış. büyük güncellemeyi merakla bekliyoruz.
  • 0
    nanichirgelair 7 ay önce
    büyük harf ve mobil uygulama gelecek mi?
  • 0
    lolipoplu 7 ay önce
    herseyi duygularimi unutmaya yarayan bi yol var midir
  • 0
    klikpuv 7 ay önce
    puiv sozluk zirvesi olacak mi?
  • 0
    enguzelkizikapan 7 ay önce
    1 kilo demir mi 1 kilo pamuk mu?


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...