3
asosyallik denen sözde hastalıktan kurtulma rehberi
Evet hanımlar beyler bugün buraya hazır canım sıkılmışken bi rehber yazıyım dedim. Zaten hepiniz asosyallerin nasıl kişiler olduğunu biliyosunuzdur o yüzden ben asosyal olmayanları anlatmakla başlıyım

elinizde tespihle , dolaşıp millete abilik taslayıp , sıkıştırılmış tanımadığınız kişiye yardım etmeye çalışan biriyseniz asosyal değilsiniz.

Şimdi bide şuraya hepimizin bildiği asosyallik belirtilerini yazayım

1) herkes aptal biz zekiyiz
2) herkes aynı biz farklıyız
3) herkes normal bir özeliz
4) '' yanındaki kişinin bir şeyler yiyip içmesine kızma ancak aynı durumunu kendisininde yapma durumu ''
5) hayatta ki her şey aynı insanlar boşuna yaşıyor
6) eğer bir amaç yoksa evden çıkmak gereksiz
7) '' sınıftakiler tarafından itip kakılma durumu ''
falan filan uzar gider bu

Şimdi kurtulmak isteyenler için kısaca bi rehber yazıyım :
1) Hayatınızda gözle görülmeyecek kadar küçük değişiklikler yapın mesela
her sabah ilk önce sağ ayağınıza çorap giyiyorsanız yarın sol ayağınıza giyin. İş yerinizde ki veya okulunuzda ki kantinden bir şey alacakken parayı sağ elinizle uzatıyorsanız bu sefer sol elinizle uzatın. Dediğim gibi gözle görülmeyecek değişiklikler.

2) Spora başlamayın ! Evet doğru okudunuz başlamayın. Spora başladığınız zaman asosyallikten kurtulduğunuz falan yok sadece kendinizi kandırırsınız. Çevreniz olur arkadaşlarınız çoğalır falan ama nasıl diyeyim. Adam zaten aslında sosyaldir sırf çevresi tarafından dikkat çekmek için asosyal gibi davranıyordur ve en sonunda kendisini asosyal olduğuna inandırmıştır. O herif spora başlayınca kurtulur asosyallikten çünkü aslında asosyal değildir o.

3) Hoşlandığınız erkek/kız dışında ki diğer karşı cinslerle düşünmeden konuşmayın. Yani bir şey soracaksanız bütün ihtimalleri göz önünde bulundurarak konuşun. '' Ben bunu desem bana ne der '' veya '' burda xx olsaydı nasıl sorardı acaba ? '' gibi. Bunu zaten yapıyorsunuzdur bence. Biraz asosyallikten kurtulduktan sonra bu adıma gerek kalmayacak zaten her şeyi kendiliğinizden ağzınız yapacak.

4) Eğer bilgisayar bağımlısıysanız (mesela ben) yabancı bir arkadaşınız olsun bunu oyunlar yardımıyla rahatlıkla yaparsınız. Global servera sahip oyunlarda kolaylıkla olur bu (cs go dota prime world vs. ) yada lol gibi sunucu seçip oynanan bir oyun oynuyorsanız başka bir sunucuya geçin.

5) EN ÖNEMLİ ADIM : samimi olmadığınız kişilerle muhabbet başlatmaktan kaçının. Selam verin onlara ama muhabbet kurmayın çok kötü sonuçlar doğurabiliyor , kendimden biliyorum. Ve kafa dengi olmadığınız kişilerle konuşurken küfür kullanmaktan çekinin. Onlar kullanıyor olsa bile.

Evet dostlar , rehberi burada bitiriyorum aklıma bir şey gelirse eklerim mutlu yalnızlıklar.
  • 0
    noauthorityforoldmen 9 ay önce
    doğan cüceloğlu abi sen misin? ses ver.
    1
    adorphit 9 ay önce
    Geleceğin cüceoğluyum ben. İleride , Berk Alper yazıp wikide aratınca '' üç binden fazla bilimsel yazısı bulunan zattır '' şeklinde karşınıza çıkacak
    1
    noauthorityforoldmen 9 ay önce
    yolun açık olsun.
  • 0
    kaygusuzyazar 9 ay önce
    Bilemedim bazi maddeler tutarsiz geldi bilgisayarda sosyallesmek sosyallesmek sayiliyor mu ?
    0
    adorphit 9 ay önce
    Açıkçası bence evet. Benim amerikalı bir arkadaşım var şu anda. Bi keresinde sizin oraları merak ediyorum demişti. Açtım telefondan videoyu şehrin bazı yerlerini dolaştım. Hoşuna gitti. insanların daha cana yakın davrandığını falan söyledi. Ben buna şehri insanları falan tanıtıcam derken günde 1-2 kez dışarı çıkan biri haline geldim. Yani bu yabancı arkadaş olayı kesinlikle lazım
  • 1
    quanttum 9 ay önce
    Elini sikmeyi acilen birakman lazim
    0
    adorphit 9 ay önce
    Uzun olsa çevirip götüme sokardım
  • 1
    500mbharddisk 9 ay önce
    Hocam 18 yılımı verdim bu işe ve şunları söyleme istiyorum öncelikle belirtiler kısmı 2,3,4 biraz saçma olmuş abartmışsın 5,6 sağlam tespit olmuş 7 daha genel olmalı değişken bir durum bu çözümlere gelirsek 2 çok dogru olmuş spor yapayım dedim sosyalleşiyorum diye bıraktım sporu evde barfiks filan idare ediyorum 5 cidden önemli güzel bir nokta asosyal kardeşlerimize yardımcı olabilecek bi rehber
    0
    adorphit 9 ay önce
    Bende 17 yıldır asosyalim. Yani sen benden daha tecrübeli gibisin o yüzden görüşlerine değer vereceğim :D Belirtilerde ki 1'e saçma dememen ancak 2'ye saçma demen ironik değil mi ?
    0
    500mbharddisk 9 ay önce
    Hocam ordaki herkesin gerçek anlamda herkes degilde mübalağa oldugunu düşünmüştüm sanırım sen gerçek anlamda kullanmışsın .d o zaman ironi olur haklısın - bende çok fazla bu aptallık kısmını düşünüyorum bilerek mi yapıyorlar acaba diye ama zekiyede hakkını veriyoruz yani genel olarak bakarsakda herkezin aptal oldugunu düşünen biri asosyal degil başka bişidir yani farklı olugunu düşünmek daha kolay bir iş
    0
    adorphit 9 ay önce
    Herkes derken bende herkesi kastetmedim zaten. Ama genel olarak toplumun %90'ı bu kadar düşüncesizken , insanın gözü kalan %10'u görmüyor. Dünyada ki düşünerek hareket eden tek kişi biz miyiz diye düşünüyorum bazen. Adam '' ben işletme okumak istiyorum '' diyor. Neden diye soruyorum. '' Sana ne amk '' diyor ciddi bir şekilde. Ulan madem nedenini söylemeyeceksin ne diye sohbet konusunu senin okumak istediğin bölümden açıyorsun


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...