5
çin uzaylılara temasa geçmiş
diyorlar doğru mu ? hatta dünyayı ziyaret eden 4 farklı yaşam formuyla iletişim kurmuşlar ve amerika rusya yalanlamamış henüz.amerikanın teknolojide bu kadar ilerlemesinin arkasından böyle bişey çıkabilir mi?
51. bölge vs tüm o teoriler biraz daha gerçekçi gelmeye başladı.
  • 3
    ismail5412 6 gün önce
  • 0
    huseyinargun 6 gün önce
    var öyle şeyler ama 4 farklı formla olması ve tam bi iletişim olayına emin değilim.karşılıklı etkileşim olmuş eskiden de cevap gibi değil ama hani radyo dalgası gibi sinyal gelir anlamazsın,o tarz
    0
    ofsaytsizburak 6 gün önce
    ya komplo teorilerine bak puvo aklı olan inanmaz

    kaç tane uzay aracı,sinyal gönderdik uzaya hiçbirinden geri mesaj alamadık
    0
    huseyinargun 6 gün önce
    bıkaç tane dönüş olmuş işte puvo.bize söylenmeyen de şeyler var inanmamak daha saçma bence.o uzaylı otopsisi falan da gerçek
    0
    ofsaytsizburak 6 gün önce
    inanmıyorum o kadar büyük birşeyi saklayamaz kimse istersen dünyanın en iyi istihbahratına sahip ol. sen tüm insanlığın aradığı uzaylıların varolduğunun kanıtını elinde tut ve bunu kimseye söyleme öyle mi ? kafası yıkanmış adam bie gidip bu bilgiyi gizliden gizliye yayar.

    dönüş olmadı bu konuda hiçbir veri yok elimizde ayrıca dönüş olsaydı o sinyalleri birtek abd istasyonları almazdı tüm dünyanın istasyonları alırdı tüm astronomların haberi olurdu böyle birşeyi de kimse saklayamaz.

    biraz materyalist bakmak lazım bu konuya. uzaylılar madem bizle iletişime geçti neden hala onları görmüyoruz tanımıyoruz ? bizle iletişime geçecek kadar şeyseler neden bize kendilerini göstermediler ? bunu bir bilgin arkadaşımla uzun uzun konuştum benim şuan yazdıklarımın aynısını demişti bana bende senin gibi düşünüyodum başta ama fikrim çok değişti sonra. bu konudaki tartışma platformlarına katılmanı öneririm boş bir zamanında
    0
    huseyinargun 6 gün önce
    abi türkiyede de çok olmuş.gök cismi düşmüş hatta uzaylılar çıkmış yürümüş köy gibi şehırdışında biyermiş,özel timler gelmiş hemen.bunlar biliniyo ki anlatanlar var izliyosan bakıyosan.ben çok bakmadım ama hakan akdoğan çok iyi anlatıyo videolarla falan öteki gündüm programını izle istersen çok çıktı ona.sadece amerika değil onun kadar rusya da öyle araştırmalar falan.. onlarda da 51.bölge bir yer var diye biliyorum.binlerce video var o ufo görüntülerinin hepsi photoshop olamaz
    0
    ofsaytsizburak 6 gün önce
    insanları korkutmak ve manipüle etmek için en iyi yol insanlığın çok korktukları ve bilmedikleri şeyleri çarpıtmaktır. anlatır da şovuna anlatır. emin ol görse hergün bunu ciddi bir şekilde heryerde anlatırdı. hepsi hikaye bence

    51.bölge de cabası. ayrıca ufo şoplamak kadar kolay birşey yok. mekke'de uçan at görüldü videosu da bildiğin gerçek gibiydi yapanlar çok profesyonel yapıyor :)
    0
    huseyinargun 6 gün önce
    anlatıyo zaten ciddi bi şekilde abi sen takıp etmıyo musun ben etmeden sadece o programla baya şey anladım adamlar kaç tane kıtap yazmıs sureklı programlara cıkıp anlatıyo,sitelerinde twitterda yazıp duruyo.

    hepsi sahte olamaz mılyon tane var
    huseyinargun tarafından 6 gün önce düzenlenmiştir.
    0
    ofsaytsizburak 6 gün önce
    anlamıyosun, dünya dışı canlıyı sen görsen şuan boğazından lokma geçmez tüm medya binalarına gidip durumu anlatırsın herkese anlatırsın yoldan geçen herkese,deliye dönersin. düşünsene dünya'da uzaylı varlığını kanıtlayan ilk insan olacaksın. en az en ünlü bilim adamları kadar ünlü olursun. yazar kardeşim kitabı bi sik bilmeyen de yazar şov yazmak için de dikakt çekmek içinde. geçen sene izlemiştim programını antik mısır'dan başlamıştı anlatmaya anlattıkları şeyler iyi güzel tamam gerçek te olabilir ama madem geçmişte geldiler şuana kadar da gelebilirlerdi neden gelmediler.

    komplo teorilerini bu kadar abartmamak lazım
    0
    huseyinargun 6 gün önce
    abi anlamıyorum dıyelım sen de anlamıyosun :d gelıyolar işte hep vardı son zamanlarda aşırı artmış hatta.
    0
    ofsaytsizburak 6 gün önce
    kendin gördüğünü düşün,hayal et sonra yaz. böyle sade okuyunca basit gelir tabii. gelse ''bir arkadaşa bakıp çıkacaktım'' diye üzerimizden uçup gitmez.
    0
    huseyinargun 6 gün önce
    niye ki inceleme gibi.bizim teknolojimiz çok mu kötü vururlar direk o yüzden uğrasmıyolar :) ya komplo teorılerı var onlara cok takıldıgım yok (çernobilde sızıntı patlamaya dönüşcekmıs ufo gelmıs sogutma yapmıs patlamamıs :d dunyaya meteor carpcakmıs baya büyük dünyanın sonu olcakmıs ufo ona ates edıp parcalamıs dunya kurtulmus :d falan filan bunlar komple teorısı :d) ama uzaylıların olması daha mantıklı olmamasından.dünyaya gelmelerını,fotografları falan bosver de o kadar büyük bi evrende tek olmamız ?
    0
    ofsaytsizburak 6 gün önce
    bizim gezegenizime gelme cürretinde bulunmuşlarsa bizden korkmazlar ki zaten. bak bize anca uzay aracı sinyal falan gönderiyoruz. adamlar senin düşüncene göre gelmiş gezegenin dibine düşün.

    ben zaten uzaylıların var olduğuna inanıyorum. sadece bu zamana kadar bırak uzaylıyı bir yaşam formuna rastlamamış olmamız dikkat çekici.
    0
    huseyinargun 6 gün önce
    inanıyosan karşı oldugun konu ne? fotograflar 51.bölge falan mı? ya gelır ama korkar neden olmasın inceleme gibi durum ne falan.bir de şey dusuncesı var dunyalılar bızım sevıyemıze gelınce ıletısım kurcaz dıyolarmıs :d
    0
    ofsaytsizburak 6 gün önce
    konu farklı yerlere çekiliyor,dünyanın ne kadar rezalet bir haldeyken insanlar bunu farketmesin diye böyle şeylerle üstünü kapıyolar hep bahsediyorum bu durumdan

    ayrıca ışık hızına ulaşmış bir canlı formu bize ulaşamaz. 2.si bizlerin onların seviyesine gelmesini neden bekliyorlar mantıklı değil
    0
    huseyinargun 6 gün önce
    düşünce bu onu söyledim yani pek mantıklı degıl.ezikliyodur belkısevıyemıze gel sonra konusuruz ezık dıye :d

    "ışık hızına ulaşmış bir canlı formu bize ulaşamaz" ?
    0
    ofsaytsizburak 6 gün önce
    kafam çok dağınık bugün kusura bakma. ışık hızına ulaşmış bir canlı formu bizden korkamaz diyecektim.
    0
    huseyinargun 6 gün önce
    hı anladım şaşırdım ben de ulaşamaz diyince.yani korkmaz bence de. ona da şey diyolar dostane ilişkiler sergılıyo gozlem yapıp gıdıyo,hani görünürse sorun olcak saldırırız falan dıye.hayırlısı dıyelım ya


  • benim bölümüm

    Burası benim

    8 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    yondaimehokagesama

  • 1.burda demokrasi yoktur.

    2.benim kurallarım geçerlidir.

     2.1.ahlaksızlığa ve liselilere prim vermem

    3.sorun çıkarsa ilk 2  madde geçerlidir

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...