1
para sıkıntısı çekenler için
Sayın puviler paranız bittiğinden buraya yazıyorsunuz ben deniz de sizler için içinde bulunduğunuz duruma göre nasıl para bulabilirsiniz anlatıyorum raad olun
  • 0
    askandquestion 9 ay önce
    Evet bro nerden başlıyoruz ?
    0
    kenevir 9 ay önce
    Kanka söyle bakayım derdini
  • 0
    askandquestion 9 ay önce
    Kızla buluşacağım meteliğe kurşun atıyorum be kardeşim
    0
    kenevir 9 ay önce
    öğrencimisin üniversitemi lise mi kendi memleketin demi okuyorsun yoksa gurbette mi
  • 0
    askandquestion 9 ay önce
    Lise 3. Sınıftayım kendi memleketimdeyim kardeşim
    0
    kenevir 9 ay önce
    arge ekibimiz tarafında geliştirildi: kanka gidiyorsun adamların adamı babana baba diyorsun alınması gereken 4-5 kitap var ama çok pahalı hepsi toplasan 150-200 tutuyor falan ama ben o masrafa gerek yok sonuçta sende ev geçindiriyorsun diyorsun ve arkadaşlardan kitapların öenmli yerlerini fotokopi çektirecem diyorsun hem zaten mesela matematiğim iyi ona gerek yok diyorsun bu şekilde babandan 50-75 arası bi para istiyorsun babandan bu düşünceli haylinden dolayı parayı seve seve veriyor ve şöyle diyor al olum peki paran var mı? baba 10-15 lira verirsen iyi olur ama yoksa sıkıntı değil diyorsun babanda çıkarıyor tüm bunların üstüne tertemiz arkasında itrinin resmi olan 10 tl yi sana veriyor güle güle harca
  • 0
    askandquestion 9 ay önce
    Adamsın puro. İsim neydi bu arada
    0
    kenevir 9 ay önce
    kenevir kardeşim :) sevdiysen gönderilerimi uplaman beni mutlu eder
  • 0
    kalemsizyazar 9 ay önce
    Para kazandıran koca yürekli adam seni :D
    1
    kenevir 9 ay önce
    bay tahmini özleyenler grubu :(
  • -1
    nocry 9 ay önce
    Dunya kadar paran olacagina findik gibi neyse boß ver
    0
    kenevir 9 ay önce
    fındık kadar şeyin olacağına dünya kadar malın olsun bütün fındıklar senin olsun kanka :)
    0
    kalemsizyazar 9 ay önce
    Taktik iyi :D
    1
    kenevir 9 ay önce
    :D tecrübeyle sabit
    0
    kalemsizyazar 9 ay önce
    Ana sayfaya bak bi her yer sen oldun :D
  • 0
    vasiliagayev 9 ay önce
    Kenevir para lazim çok para lazim
    1
    kenevir 9 ay önce
    senin gib iadam lazım olum ne parası
    0
    vasiliagayev 9 ay önce
    Eyvallahhhh
  • 1
    askandquestion 9 ay önce
    Kenevir diye yazılır ADAM diye okunur :)
    0
    kenevir 9 ay önce
    tövbe tövbe ya olum çok övdünüz beni hayırdır lan
  • 0
    kntbotan 9 ay önce
    hacı 2000lira borcumvar 4 güne ödemem lazım fikir ver
    1
    noauthorityforoldmen 9 ay önce
    sen böbrek, dalak falan elden çıkarmaya çalış. kanka naptın 2000 lira ne amk bir de 4 gün var diyon
    0
    kntbotan 9 ay önce
    sorma aga bilmediğiniz adamlarla kumar masasına oturmayın benden tavsiye aybaşına daha 1 hafta var ya la


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...