5
tayyipe kızanın ateist olması
acı ama gerçek durumdur akpnin tayyipin dini bu kadar kullanması sonucunda bunlara kızanın dinden soğuması hatta ateist olması sıkça rastlanan bir şey oldu ama tayyipe kızın da dinin suçu ne amk onların diniyle bizim islam aynı değil korkmayın müslüman o değil
  • 2
    cayou 5 ay önce
    çevremde bir çok örneğini gördüğüm durum. adam bu müslümanlıksa ben müslüman olamam diyor.

    ama bilmiyor ki islam öyle bir şey değil. islamda ötekileştirme olmaz hırsızlık olmaz.
    0
    yaabakmabana 5 ay önce
    o ne öle amk. bahane bulmuş resmen. anlaşma mı yapıyo.
  • 0
    secko 5 ay önce
    doğru diyorsun da mesele zaten tayyip değil. zaten imanı inancı zayıf düşünce fukarası adamlar için tayyip sadece bir bahane. o olmsa da dinle alakaları olmazdı
  • 0
    magic 5 ay önce
    adam haklı beyler
  • 0
    reelsayi 5 ay önce
    +1
  • 0
    bircocukabisi 5 ay önce
    adam haklı mesela ben


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...