1
gecenin ilerleyen vakitlerinde
Buralarda kimsenin kalmamasıda çok kötü bi durum..
  • 0
    garavel 9 ay önce
    Vardır elbet birileri
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    vardır tek tük birileri
  • 0
    breathsymphony 9 ay önce
    Millet uyuyor tabii
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    uyku bizede uğrasa bizde uyurduk belki
    0
    breathsymphony 9 ay önce
    Aynen, insanlar uyurken uyuyamamak bazen her ne kadar özel hissettirsede çoğunlukla rahatsız edici
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    farklıyız da keyfimizden uyumamazlık yapmıyoruz be güzel kardeşim bizimde kendi içimizde dengesizlikler var
    0
    breathsymphony 9 ay önce
    İşte o dengesizlikler bizi farklı kılan
    1
    sadistkedi 9 ay önce
    ruhumuz psycho bizim napalım elimizden bişi gelmiyor ki
    0
    breathsymphony 9 ay önce
    Ruhumuzu Psycho yapanlara selam olsun o zaman...
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    lanet olası psychomatik ler
  • 0
    tombalaci 9 ay önce
    İşte bunlar hep yalnızlıktan.
    1
    sadistkedi 9 ay önce
    yalnızlık kimilerine göre kalabalık kimilerine göre sadelik olarakda tanımlanabiliyor işte benim garibime giden de bu
    0
    tombalaci 9 ay önce
    Kardeş gece vakti felsefe mi yapalım
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    caizmidir hocam?
    0
    tombalaci 9 ay önce
    Gece felsefe yapılmaz. Gündüzler çuvala mı girdi?
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    gündüzler transta oluyorum ben (uyuyorum)
    0
    tombalaci 9 ay önce
    Tamam aga yorum atma artık.
  • 0
    kalemsizyazar 9 ay önce
    Varız bi kaç kişi yinede
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    Sende hoşgeldin kalemini sevdiğim
    0
    kalemsizyazar 9 ay önce
    Hayırdır bu saat'te uykumu tutmadı ?
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    bilmiyorum ki hiç uyumak istemiyorum canım sıkkın ne biliyim herzamanki ruh halim
    0
    kalemsizyazar 9 ay önce
    Hmm geceleri öyle olur bol bol herşeyi düşünmeye vakit oldugudan uyku tutmaz
    0
    sadistkedi 9 ay önce
    2-3 dk sonra koşuya çıkıcam kardeşim hayırlı geceler sana..
  • 0
    shosin 9 ay önce
    Evde kizanlar yorganlari yiyo calisiyoz nabucun
  • 0
    kingsman 9 ay önce
    aslında iyi bir durum demek ki sözlüğün genel hali işinde gücünde okulunda
  • 0
    nickentryuyumu 9 ay önce
    demekki okullu işli bir sözlük
  • 0
    hukuk582 9 ay önce
    Adamlar sizi ne yapsin mk gece diyon ilerleyen saat diyon [xnxx] anla mk


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...