22
puiv'in gidişatı hakkında merak edilenler

merhaba arkadaşlar, son 1 hafta puiv için hareketli bir haftaydı. merak ettiğiniz başlıca konulara değineceğim.

- puiv 5.000 yazarı geçti (23.02.2016 itibariyle). 

- puiv hiçbir üyesine incici, ekşici, vs gözüyle bakmaz. yazar alımı açık olduğu müddetçe herkese kapımız açıktır.

- ilk zamanlarımız olduğu için herkesin içerik girmesini sağlıyoruz ki algoritma yazarın kalitesini ölçebilsin. ileriki zamanlarda puiv puan çok önemli olacak. içerik ve yorum konusunda kimseyi kısıtlamıyoruz.

- içeriklerin giderek daha iyi hale geldiğini ve sadece çok iyi içeriklerin vitrine çıktığını zamanla göreceksiniz. bu geçiş dönemini çok baz almayın. aldığınız her oy size katkı olarak dönecek.

- çok fazla eksiğimizin olduğunun farkındayız sizden gelen 100 kadar talebi listeledik tek tek yerine getiriyoruz. yaptığınız yorumların ve attığınız istek mesajlarının hiçbiri boşa gitmiyor buna emin olabilirsiniz.

- verdiğiniz destek ve katılımlarınız için teşekkür ederim. puiv sizlerle büyüyecek.

- yine sorularınız varsa cevaplamaktan memnuniyet duyarım.

  • 2
    yazamayanyazar 11 ay önce
    zamanla düzelecek bu daha başlangıç
  • 3
    omerkusaya 11 ay önce
    http://www.puiv.com/i/V36Y0KAU

    Yoruma Html kod yazmada sıkıntı var. Sitede dolaşırken gördüm.
    2
    mortal 11 ay önce
    bakalım hemen, teşekkürler.
  • 2
    sadurra 11 ay önce
    Dört tane önerim olacak:
    1- İçerik girerken link bölümünde ''url'' yazımından sonra ''açıklama'' bölümü olması ki link verdiğimizde verilen link hakkında bilgi ya da yorum yazabilelim. (mesaj olarak atmıştım ama gözden kaçmış olabilirse diye yazdım)
    2- Yeni girilen başlıkları görebildiğimiz gibi yeni açılan bölümleri de görebileceğimiz yer. Yani anasayfada ki ''yeni'' bölümünde ''başlık'' ve ''bölüm'' olarak iki kategori olursa yeni açılan bölümlerin yararlılığını kullanıcılar kendilerine göre yorumlayabilsinler.
    3- Bölümlere de puanlama sisteminin getirilmesi. Böylece aynı konu hakkında açılan birden fazla bölüm kalabalığına puanlama sistemiyle son verebiliriz.
    4- Bölümü açan yazar artık siteye girmiyorsa o bölüme, bölümle alakası en bariz olan yazarın moderatör olarak atanabilmesi.
    sadurra tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
    1
    garavel 11 ay önce
    Aynı konu hakkında açılan birden fazla bölüm konusunda, bölümlerden birinin diğerlerinin arasından zamanla sıyrılacağını düşünüyorum.
  • 2
    sodexo 11 ay önce
    Ben uygulama konusunda öneri vermek istiyorum.

    -Öncelikle küçük telefonlar düşünülmeli site gibi büyük başlık vb. yapılmamalı.

    -1,2 tema olsa güzel olur. Örneğin siyah ve gri gibi çünkü gece veya az ışıkta beyaz çok göz yoran bir renk ve sözlüğün amacı okumak.

    Şimdilik bunlar var aklımda. Ayrıca uygulama gelişim aşamasındayken kullanıcılara beta hakkı verebilseniz ve deneyerek size fikir belirtsek çok güzel olur.
    2
    garavel 11 ay önce
    Bence Sync for Reddit uygulaması örnek alınırsa çok güzel olur. Birkaç örnek;
    https://vid.me/V1Bn
    https://vid.me/KJJW
    https://vid.me/jeM0
    Ayrıca yine bu uygulamada olduğu gibi farklı renk seçenekleri de olmalı dediğiniz gibi.
    garavel tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    dedo 11 ay önce
    bölüm açamıyorum yardımcı olabilirseniz sevirim. daha doğrusu bölümü göremiyorum katagorisinde moderatör bölümümde var ama yayınlanmıyor sanki bir hata yapıyorsamda bilmek isterim
    1
    garavel 11 ay önce
    Yukarıdaki arama bölümünde çıkmıyor mu ya da bir içerik eklemek istediğinde?
    1
    dedo 11 ay önce
    Çıkmıyor 'acun tv' diye bir bölüm açtım örneğin ama aramadada çıkmıyor
    1
    dedo 11 ay önce
    Hallettim şimdi benim beceriksizliğimmiş :)
  • 1
    2094 11 ay önce
    site çok hızlandı yada bana mı öyle geliyor ?
  • 6
    bireyselengelli 11 ay önce
    En aktif yazarlar bölümündeki insanların girdiği yorumlara baktım ve birbirinden saçma şeyler yazıyorlar bana kalırsa sözlüğün kalitesini düşürüyorlar. Bunun için ya en aktif yazarlar bölümünü kaldırmalısınız ya da yorum girmelerini kısıtlamalısınız
  • 2
    yasinsil 11 ay önce
    Başarılar
  • 1
    seabentorbaci 11 ay önce
    Buralar değerlenir
  • -3
    kutukutupense 11 ay önce
    çok uzun aq okumadım
  • 1
    mithrandir 11 ay önce
    eskiden dutluktu kanka
  • 2
    uykulukuala 11 ay önce
    bi gecekondu yapalım buraya
  • 7
    dasdingo 11 ay önce
    Yıllar sonra bu yazıya bakıp iç geçirmek dileğiyle
  • -1
    ayhostulan 11 ay önce
    puiv kurduk beyler ch3 çöle gelin
  • 1
    xcv4141 11 ay önce
    Yaptıgın yorumu düzel seçenegini varmı varsa ben buladım bi yardım.
    3
    garavel 11 ay önce
    Yorumunun sağ üst köşesinde düzenle seçeneği mevcut.
  • 1
    coolstorybro 11 ay önce
    yakında değerlenecek buralar
  • 1
    attorney 11 ay önce
    Bakalım popülerliği ne kadar hızlı artacak
  • 1
    corvus 11 ay önce
    Güzel günler göreceğiz, güneşli günler...
  • 1
    fury33 11 ay önce
    buraya bakıcam. kalsın burda
  • 2
    seyduna 11 ay önce
    3 yıllık uludağ macerama son verip okunuşunu dahi bilmediğimiz bu sözlüğe üye oldum.

    Umarım trolleri engelleyebilen moderatörler işinin başında durur da trollerden ziyade bilği içerikli entry girenler ile güzel bir ortam kurabiliriz.
  • 1
    welatcocuq 11 ay önce
    uladag ve ekşi sözlüg'e yetişecek gibi gözüken yeni bir sözlük !
  • 1
    lethie 11 ay önce
    Ekşiden geçtik guzel gunler bizleri bekler
  • 2
    ambidekster 11 ay önce
    ben puiv e yeni katıldım selamun aleyküm beyler hanımlar :)
  • 2
    puni 11 ay önce
    Sözlük için umutluyum bakalım
  • 2
    barzo22 11 ay önce
    sözlük için umutluyuz aranıza yeni katıldım hepimize hayırlı olsun
  • 4
    ahmtkaan 11 ay önce
    Bu yorumu da böylece torunlarıma miras bırakıyorum, hadi hayırlısı.
  • 2
    argoistanbulizm 11 ay önce
    puive yeni katıldım açıkçası ama umut verici gözüküyor 1 2 yıl içerisinde çok güzel yerlere gelebilir.
  • 5
    yugoslavian12 11 ay önce
    Sözlüğün kendine has havasını biz mi oluşturacağız?
  • 2
    yourrock 11 ay önce
    Buralar değerlenecek şöyle bi park edelim
  • 2
    asanas 11 ay önce
    Cümlemize hayırlı olsun
  • 1
    turkiyem 11 ay önce
    popi olamayanların yeni tercihi diyelim ..
  • 3
    aksini_iddaa_eden 11 ay önce
    En azından yaş sınırlaması olabilirdi yine de emeğe saygı
  • 2
    romantikodun 11 ay önce
    #rez biraktim buraya degerlenince alcam
  • 4
    epsel 11 ay önce
    Hisseden pay alalım şöyle ..
  • 4
    ripolution 11 ay önce
    Play Store uygulaması olsa fena olmaz
  • 6
    luzumsuzadam 11 ay önce
    Çatalca'da çılgın proje üzerinde, yıllar sonra değerlenecek bi arsa almış gibi hissediyorum. Hayırlı olsun.
  • 2
    kaanzkn 11 ay önce
    acaba yazılarımı kaç kişi görücek merakı
  • 7
    kullanici 11 ay önce
    Temel sorunlara göz atarsak:

    -"Yeni" kısmı takip edilmiyor
    -Birbiri benzeri 10 tane bölüm açılmış
    -Yazarlarımız okuyor ama yazmıyor
    -Yazarlarımız oy kullanmıyor veya kullanmak istemiyor
    -Arada tek kalmışlık hissi oluyor

    Tabi akışına bırakırsak, her şey yoluna girecektir. Bizler aktif yazarlar olarak elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Parlak bir geleceğimiz var puiv olarak. Bu yolda hepimize başarılar diliyorum. Okumaya ve yazmaya durmadan devam..

    Bu arada yıllar sonra da buralara bakınca, vay bee neler yazmışız diyeceğiz. Torunlara filan anlatırız, biz buranın kuruluşunu biliriz diye :)
    kullanici tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    marjinalleblebi 11 ay önce
    Sırf ileride patlar da birinci nesil diye hava atarım diye kayıt olduğum sözlük.
  • 0
    kendall_benide_al 11 ay önce
    belki tutarda bende 1.nesil olurum diye geldigim sozluktur.
  • 0
    navyblu3 11 ay önce
    Bknz. "Bindik bir alamete gidiyoz kıyamete."
  • 0
    hazret 11 ay önce
    Bunu buraya bırakıyorum.İlerleyen dönemlerde sözlüğe katılanlar burdan bir Hazret geçmiş desinler.
  • 0
    stonepunch 11 ay önce
    Tutarsa first class olmaya geldim
  • 2
    enguzelkizikapan 11 ay önce
    Kalite ölçüsü nedir?
    enguzelkizikapan tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 7
    enguzelkizikapan 11 ay önce
    5000 kullanıcının 4973 ü " Tutarsa 1. Nesil yazarı olayım " diye gelmiş avına koyim😫
  • 3
    bobina 11 ay önce
    Adını beğendiğim sözlük
  • 1
    mirat 10 ay önce
    Reiz her şey güzel mükemmel de şu girişteki siteye gir butonu ne ayak onu kaldırsak ya adam direkt yazınca karşısına başka site çıkıyormuş gibi insan biraz afallıyor :S :/
  • 1
    rocker 10 ay önce
    mobil uygulama yapılsa iyi olur.
  • 2
    yourrock 10 ay önce
    Bu yorumu torunlarım için atıyorum
    2
    takamkafana 10 ay önce
    bende torunlara göstereyim diye düşünüyorum ama "nicke bak, ne primat adamlarmışınız lan" der diye korkuyorum
  • 1
    keladams 10 ay önce
    Evladım görüp gururlansın diye yorum yaptim 😂
  • 2
    jammal 10 ay önce
    şurdan 2 parselde ben alayımda değerleneceh buralar hanım.
  • 2
    ortabacak 10 ay önce
    2b ye girer değerlenir buralar
  • 3
    nefeslugaz 10 ay önce
    yaklaşlık 10 dakika önced girmeme rağmen, sıcak üyeler ve samimi postlar ile mükemmel özgür ve özgün* hissettiğim bir platform. umarım istediğinizi alırsınız, iyi forumlar beybiler.
  • 2
    newbie 10 ay önce
    hayırlı olsun.
  • 3
    thenjoy 10 ay önce
    güzel bir platform olacağa benziyor hayırlı olsun :D
  • 3
    fatalpower 10 ay önce
    Muaala bi gruba benzio hayırlısı
  • 3
    tukenmezkalem 10 ay önce
    Hayırlı olsun
  • 3
    igoren 10 ay önce
    Hayırlı olsun pampiler şukela ve goygoylu puiv olsun. bizde "piiiuvv adamlar neler düşünüyo" diyelim. yani ümit bu yönde. umarım hayaller hayatlar parodisi olmaz. siyular
  • 4
    anon 10 ay önce
    İnci bozdu buraya geldim sizde bozmayın.
  • 2
    mrk 10 ay önce
    değerlencek buralar hayırlı olsun
  • 2
    marjinalleblebi 10 ay önce
    Tema değişsin bomba olacak buralar.
  • 2
    alperovic 10 ay önce
    Buralardan bi arsa alayım ilerde değerlenir
  • 4
    pilot 10 ay önce
    mobilden siteyi kullanmak baya zor
  • -3
    inciterekgeldim 10 ay önce
    Burasi tutmaz amk
  • 2
    otuzbirogullari 10 ay önce
    Bu yoruma reklam alınır
  • -4
    inciterekgeldim 10 ay önce
    Kimse yok burda ayrıca mobil zor site karışık ve saçma. İnci Sözlük tarzı sade birsey yapın bu ne amk 2.sınıf porno site gibi
  • 2
    inciterekgeldim 10 ay önce
    Admin el ver reklam yapayım amk
  • 2
    arkasiradakiucube 10 ay önce
    Can Yücel'den bir şiir;

    Bu hayatta herkes hep ben der
    Kimi gönülden kalender
    Hayat dediğin böyle işte
    Altın'ı şer İNCİ'si ker.
  • 1
    golkrali 10 ay önce
    Ekşi huzurevine, inci meslek lisesine döndü. Umarım bekleneni verir bu ortam.
  • 1
    kalemdar 10 ay önce
    Puiv incileri kolye yapıcak
  • 1
    cisdibildah 10 ay önce
    Buraya bakarlar...
  • 1
    tulumbaci 10 ay önce
    Uygulaması çıkar mı ?
    1
    garavel 10 ay önce
    Çıkacak dediler bütün platformlara, bakalım bekliyoruz.
  • 1
    ardalight 10 ay önce
    Birinci nesil aldık değerlenir rez
  • 1
    syfztrk 10 ay önce
    Rez aldık bekliyoruz
  • 1
    venox 10 ay önce
    uygulama çıkacak mı ?
  • 1
    brezkurt 10 ay önce
    Yerimizi alalım .değerlenir buralar
  • 1
    kairos 10 ay önce
    Nasılsın?
  • 2
    mrlive 10 ay önce
    Şunu şuraya bırakıyım ilerde değerlenir gibi büyük yatırım yapmışlar face reklamları flan döndüğüne göre bişeyler çıkar
  • 2
    fruser909 10 ay önce
    Vay be.
    Neyse ben bi şuraya park edeyim umarim degerlenir
  • 2
    cutleer 10 ay önce
    Buraya park ettim, bakıcaz
  • 2
    lahmacun 10 ay önce
    değerlenir belki he ne dersin ?
  • 2
    unbelievable 10 ay önce
    her şey güzel olacak


  • puiv

    91 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...