• 2
    billur 10 ay önce
    seni sevmeyene sabır gösterme...
    sabrının adı yüzsüzlük, fedakarlığın adı eziklik, sevginin adı kişiliksizlik olur...
    0
    venomaus 9 ay önce
    bu cümleyi ilk defa duyuyorum
    ve aynen dediğin gibi sabrımın adı yüzsüzlük fedakarlığım eziklik sevgimin adıda karaktersizlik oldu amk
  • 4
    smra 10 ay önce
    akıllı kadından değil, akıl alan kadından korkun.
  • -16
    perii 10 ay önce
    köle olun kapımızda köle. ahaha pis kıllılar sizi
    4
    dhstyle 10 ay önce
    al işte sonra niye erkekler böyle.
    1
    okay 10 ay önce
    Ahauahaha ya iki keko tanesi tarafından şımartılmış bi tip bu yada egom rolü yapan bi ergen :/
  • 5
    magirl 10 ay önce
    ilgi şart beyler.
  • -4
    drasius 10 ay önce
    Sevdiğim kadın dışında kalanlar (puiv kızlarıda dahil) umurumda değiller bunu belirtmek için geldim başlığa ^^
    0
    venomaus 9 ay önce
    annendemi umrunda değil amk afdsgfdhfjg
    0
    drasius 9 ay önce
    Malesef :)
  • 2
    ngihan 9 ay önce
    '' o güzel popolarınızı pc başında oturup yazık etmeyin, etrafta o kadar çok yalnız ve mutsuz kadın var ki popolarınıza hasret ''.
    1
    80kiloysa79udassak 9 ay önce
    oo popoya hasret kız alırım bir dal
  • 2
    elif 9 ay önce
    defalarca kez terk edip, sonra tıpış tıpış geri dönmeyin. ya terk etmeyin ya geri dönmeyin. tutarlı olun azıcık
  • 0
    oncegelsarilalim 9 ay önce
    Değer verdiğinizi gösterin beyler lütfen
  • 0
    jerk 9 ay önce
    bu nedir şimdi
  • 1
    kullanici 9 ay önce
    puiv'deki kız avcısı başlık. böbreklere dikkat beyler.


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    219 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...