4
şirinleri çocuklarınıza izletmeyin neden mi ?
arkadaşlar bir sayfada haftalar önce böyle bir şey görmüştüm ve biraz da düşününce gayet mantıklı şu kanıya vardım ki:

şimdi şirinlerin hepsinin tek bir özelliği var değil mi ?
birisi çok çalışkan iken , bir diğeri sadece güçlü , birisi sadece sanata meraklı vs..

bunu izleyen çocuklarında akılına o karaktere benzemek geliyor ve akılda söyle bir etkisi oluyor ''bende o karakter gibi olabilirim'' (güçlü), ''bende bunun gibi olabilirim'' (işte çalışkan).
çocuklar bu şekilde gelecek ile ilgili plan yaparken veya kendini bulmaya çalışırken gerçektende kendini kısıtlayıp sanki sadece bir vasfı olan bir insan olabilirim e kendini alıştırıyorlar.

şunu düşünmüyorlar ben hem zeki hem çalışkan hem atıyorum şiire meraklı olabilirim demeyip çocukların vasfını kısıtlayan bir düşünceye kapılıyorlar.

çocuklarınıza çok yönlü olabilecek hayaller kurdurun. !

biraz uzun ama faydalı oldu okuduğunuz için teşekkürler. onur sarı
  • 1
    rockefeller 3 ay önce
    farklı bir bakış açısı
    1
    oak 3 ay önce
    çok teşekkürler.
  • 2
    sbb3 3 ay önce
    ne bilim sacma geldi bana
  • 0
    oschemat 3 ay önce
    açıkçası bana da saçma geldi.
    ama tabi yine izletmeyen izletmesin.
  • 2
    nanichirgelair 3 ay önce
    komunizm ile ilgili bir şey çıkacak sandım, fikriniz saçma geldi.
  • -1
    beyinsizyazar 3 ay önce
    olabilir,olmayabilir.
    0
    oak 3 ay önce
    ya herkesin bakış açısı ben fikrimi beyan ettim düşünceler farklı olabilir etkisi olabilir belki.
  • 0
  • 0
    oncugenclik 2 ay önce
    izletin izletin siz sosyalist olur dünyada bir boka yarar
    -2
    klikpuv 2 ay önce
    tesekkurler kardes izledim sayende komunisy oldum. ne buyuk adamsin lenin :))
  • 0
    zenith 2 ay önce
    gayet mantıklı bence
  • 1
    ibrahimisbilir 2 ay önce
    kominizmi aşılıyor fikri daha mantıklı gelmişti bana çeşitli rivayetler dolaşıyor bu çizgi film hakkında. senin fikrini değerlendirecek olursak o yaştaki çocuklar zaten birini rol model alırlar anne baba abi dayı amca birisi ilk rol modeli olur illaki o yüzden bunun çizgi filmle kısıtlamak yanlış olur telatapileri izleyip karnında televizyon olduğuna inanmak kaptan mağra adamını izleyip sakalından her şeyin çıktığına inanmak en güzel yalanlardı bizim içim büyüdükçe duydugumuz yalanların yanında o yüzden bırakın çocuklar çizgi film izlesin ben ten olsun spiderman olsun olsun ki sokağa çıksın. bilgisayar tabletlerinde kısılıp kalmasın
  • 0
    pandabukucu 2 ay önce
    şirin baba şirin baba
  • 1
    ayaklirap 2 ay önce
    bakıldığı zaman diğer çizgi filmlerin hepsinde aynı durum mevcut diye düşünüyorum . en mantıklısı çocuklarımız çocukluğunu oyuncaklarıyla , tabi ki ona fiziksel veya zihinsel olarak etkimeyecek oyuncaklar , sokaklarda yaşamaları .
    0
    oak 2 ay önce
    kendimiz çizgi filim yapmalıyız en sağlıklısı başka ülkelerinkiler hep bir şeyler aşılamak için
  • 1
    sametoztekin 2 ay önce
    garip bir yorum fakat olabilir güzel bir açıdan yakalamış arkadaşımız zaten izlettirmiyodum genede teşekkürler


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    123 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...