12
soğuklar başladı tavsiyeler veriyorum üşütmemeniz için
-kahvaltınızı güzel yapın.

-sıcak içecekler tüketin "her gün".

-okula, işe gidenler bakın kardeşlerim, abilerim, ablalarım, akranlarım. portakal ve mandalinayı her gün sabah evden çıkarken yiye yiye gidin okula, işe. faydasının yanında üşütmenizi engelleyen en önemli şeylerden biridir bu meyveler. artistliğinizi bir kenara bırakın.

-"atlet giyinin, içlik giyinin" bre artistler. karıya kıza artistlik yapacam yakadan fırlamasın diye giymiyonuz sonra ertesi gün hastalanıyonuz. asabımı bozmayın benim. okula giden kardeşlerim kızlar dahil bakın giyinin içlik miçlik. okul podyum yeri değildir kan belki başka yerden gidiyor ama içlik giyin.

-ayağınızı soğuktan koruyun aman aman yağmur, kar yağmaya başlarken bot giyinin ayaklarınız ıslanırsa durum vahim, kaparsınız hastalığı akşama.

  • 2
    rockefeller 1 ay önce
    sabahları tahin+pekmez yemeyi unutmayın
    1
    filozofunsakali 1 ay önce
    güne ateşli başlamak için birebir hem okula, işe giderken yol parasından kurtulmuş olacaklar :d
    1
    ibrahimisbilir 1 ay önce
    pekmez yoğurt daha güzel olıyor denemediysen kesinlikle denemelisin puvo
    1
    rockefeller 1 ay önce
    denemişdim puvo 😊 ama yoğurt ev yapımı olmalı
    1
    ibrahimisbilir 1 ay önce
    o nasıl bi tattır ya sakla kalırsa yarında yersin süper bi karışım valla
  • 3
    sewecenimlannn 1 ay önce
    sokağa çıkmayın...
    0
    hukuk582 1 ay önce
    nefes almayın :)
  • 2
    kaygusuzyazar 1 ay önce
    suan yatakta hasta yatarken okuyorum bu gönderiyi
    1
    filozofunsakali 1 ay önce
    geçmiş olsun puvo
    0
    kaygusuzyazar 1 ay önce
    eyvallah puvo
    1
    huseyinargun 1 ay önce
    geçmiş olsun.hastalık bitcek ve sonrasında hastalanman daha zor olcak vucut sağlamlasıyo çünkü.onu düşün iyi hisset :) hastalık bıtınce rahat
    1
    kaygusuzyazar 1 ay önce
    saolasın . hava değisimi çok oluyor bu aralar umarim bu sene son olur
    1
    huseyinargun 1 ay önce
    aynen sıkıntılı zamanlar bunlar.sanmıyorum tekrar hasta olacagını,hem hava değişimi artık pek olmaz hem de dediğim gibi hastalıktan çıkınca rahat bı dönem oluyo.insallah olmaz yanı bellı de olmaz tabı dıkkat et
    0
    oxygen 1 ay önce
    atlet giy demiyo mu annen sana
    0
    kaygusuzyazar 1 ay önce
    havluda koydum sırtıma ama yinede hastayım :'(
    0
    oxygen 1 ay önce
    yemek yemezsen olur tabi :d
    1
    ibrahimisbilir 1 ay önce
    nurofem yazıyorum sana puvo 😊
  • 0
    ofsaytsizburak 1 ay önce
    en kolayından her 3 akşamda 1 c vitamini ve her akşamı meyve

    üşütmemek de önemli tabi
    0
    ibrahimisbilir 1 ay önce
    kimyasal olarak kullanma dicem puvoda portakal mandelin ne kadar organik 😶😶😶
  • 0
    patlangic 1 ay önce
    bugün hasta oldum daha denicem kardeşim tavsiyelerin için sağol :d
    0
    ibrahimisbilir 1 ay önce
    geçmiş olsun puvo sende bi nurofem al
    0
    patlangic 1 ay önce
    eyw puvo tavsiyen icin alicam
    0
    ibrahimisbilir 1 ay önce
    hastalığın başındaysan iki 3 öğün al düzelirsin kardeşim iki seneddir kullanıyorum bende ile yarıyor
    1
    patlangic 1 ay önce
    yarin alıcam daha fazla ilermeden iyileşiyim tesekkur ederimm
    1
    filozofunsakali 1 ay önce
    geçmiş olsun puvo.
    0
    patlangic 1 ay önce
    sağol puvo tesekkur ederim
  • 1
    canki 1 ay önce
    egeden karadenize okumaya gittim havaya bir türlü alışamadım hala hastayım :// her gün dediklerini yapıyorum be hocam
    1
    filozofunsakali 1 ay önce
    usta bu ayrı bir durum haliyle karadeniz ege'den çok farkla soğuk. hava değişiminden bu kadar etkilenmen normal, doktora git iğne falan vurursa akşama düzeltir. geçmiş olsun puvo.
    filozofunsakali tarafından 1 ay önce düzenlenmiştir.
    1
    canki 1 ay önce
    bana özel tavsiye geldi :d
    1
    filozofunsakali 1 ay önce
    ahah :d
    1
    canki 1 ay önce
    şimdi bir paça bir mercimek gondum bisicik kalmadı :d
    1
    filozofunsakali 1 ay önce
    sıkıcaksın limonu üstüne yada bir dilim kesip atıcaksın mercimeğin içine oh mis. yarında tarhana içersin guvvet verir bir şeyin kalmaz :d
  • 1
    serhatcakmak 1 ay önce
    en iyisi sevdiklerinize sarılın...
  • 0
    meqt 1 ay önce
    cidden ayaktan soğuk girdi mi çıkmıyor dikkat etmek lazım
  • 1
    abikafandakurbagavar 1 ay önce
    eskişehir de hava sürekli değişiyor. bakıyorsun çok sıcak ince giyiniyorsun sonra birden soğuyor falan çok gıcık durum ama neyse sağol


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    123 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...