3
sonunda "hassiktir lan" dediğimiz filmler
fight clup
6. his
the other
mr. nobody

gibi sonu cidden şaşırtan (david fincher tarzı) film önerebilecekler varsa çok iyi olur. onedio listlerine baktım boktan filmleri list başı yapıyorlar. yukarda verdiğim filmlerden birini bile izlemediyseniz hemen izleyin.

  • 2
    npsaytan 8 ay önce
    er ryanı kurtarmak
    esaretin bedeli
    yenilmez 3(bu filmin son sahnesi cok iyi)
  • 0
    infidel 8 ay önce
    unsere mütter unsere väter
  • -31
    gibrockyin 8 ay önce
    ananla yaptığım hardcore porno
    2
    boogie 8 ay önce
    annemin takma yarrakla kimi siktigini hep merak ediyordum kardeşim eyvallah beni aydınlattığın icin
    boogie tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    nezir 8 ay önce
    anamı gibenin anasını giberim diyosun yani
    nezir tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
  • 5
    justsquats 8 ay önce
    (pi: bittiğinde oha dedirten filmler) araştırsak mı biraz ?
    justsquats tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    rockefeller 8 ay önce
    rockefeller tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    circlepit 8 ay önce
    who am i
  • 1
    cemal_abi 8 ay önce
    filmin sonundan ziyade ending müziğinde göz yaşlarınızıı tutmanızın imkansız olacağı ve izlemeden önce mutlaka sigara ve alkol bulundurmanız gereken film;

    bir süper kahramanın ölümü

    http://www.imdb.com/title/tt1384927/
  • 0
    kayipsperm 8 ay önce
    iftarlık gazoz
  • 1
    filozofunsakali 8 ay önce
    fight club, bir kıllanmıştım filmin ortasında bu durumdan ama sonra hiç alakası olmayan sahneler geldi haa değilmiş dedim sonra pat diye düşündüğüm çıktı vay mk dedim tongaya düştüm.
  • 0
    ugrzn 8 ay önce
    who am ı
  • 0
    babates 8 ay önce
    ulan aklımda vardı unutuyorum böyle başlıklar açılınca
  • 0
    unnamed 8 ay önce
    izleyince hassiktir lan demezsen gel bana de.
    sihirbazlar çetesi
    0
    boogie 8 ay önce
    eyvallah
  • 0
    kenevir 8 ay önce
    zindan adası
  • 1
    medu 8 ay önce
    oldeuboi
  • 0
    dabbelimatkap 8 ay önce
    cedric -sonunda 28 yasında chen e tecavuz ediyo

    0
    nezir 8 ay önce
    gibtiğimin salağı
    0
    boogie 8 ay önce
    adam spoiler'in annesini aglatti
  • 0
    hukuk582 8 ay önce
    dizi
    kertenkele
  • 1
    kullanici 8 ay önce
    bir sırp filmi.
  • 0
    thelastman 8 ay önce
    çok kişi bilmez ama " olağan şüpheliler " filmin sonunda iki kez hassiktir lan diyeceksiniz
    1
    boogie 8 ay önce
    aga ben izledim onu eski yapim ama efsane film
    1
    thelastman 8 ay önce
    ayynen öyle hele isimde ki havaya bak keyser soze!!!
  • 1
    zeykur 8 ay önce
    grinin elli tonu sonuna inanmadım gittim sinamada bidaha izledim yine aynı bitti
    0
    boogie 8 ay önce
    anastasia
  • 0
    pocari 8 ay önce
    predestination
    zindan adası
    interstellar
    fight club
    inception
  • 0
    vendetta0 8 ay önce
    batman v superman
    predestination
    0
    boogie 8 ay önce
    http://www.puiv.com/i/9ırvk7ıy bu başlığa bekliyorum aga
  • 1
    mondragon 8 ay önce
    yıldızlar arasında
    zindan adası

    ikisinide izleyin sonunda beyniniz sulanıyor
    0
    boogie 8 ay önce
    http://www.puiv.com/i/9ırvk7ıy bu başlığa bekliyorum aga
  • 0
    mubarekt 8 ay önce
    whoami
    0
    boogie 8 ay önce
    http://www.puiv.com/i/9ırvk7ıy bu başlığa bekliyorum aga
  • 0
    circlepit 8 ay önce
    evet en çok who am i. veeee kazanan ; who am i
    0
    boogie 8 ay önce
    http://www.puiv.com/i/9ırvk7ıy bu başlığa bekliyorum aga
  • 0
    alfaerkek 8 ay önce
    ismi şuan hatrımda olmayan bir film adam sürekli geçmişe gidip kendisi ile karşılaşıyor ve tekrar geçmişe gidiyordu sonunda adamın önceden kadın olduğunu öğrendiğimde haftalarca kabullenememiştim çok etkilendiğim bir bilim kurgu filmiydi
    0
    boogie 8 ay önce
    keşke söylemeseydin sonunu belki bir gun ona benzer film izlerdim simdi her filmde bu da kadin mi cikicak amk diye izlicem
    0
    boogie 8 ay önce
    http://www.puiv.com/i/9ırvk7ıy bu başlığa bekliyorum aga
    0
    vendetta0 8 ay önce
    predestination
  • 0
    yorozuya 8 ay önce
    öyle bir film olmadı benim için. film kültürüm zayıf olabilir.
    0
    boogie 8 ay önce
    kankam ne tarz filmler seyrediyosun yardimci olayim
    0
    yorozuya 8 ay önce
    bilim kurgu genellikle ama şunu kesin izle dediğiniz varsa izlerim
    0
    boogie 8 ay önce
    ilk olarak hafiflerden başla 6. his ve the others bunları izledikden sonra başlangıç ve fight clup en son olarak zindan adası bunları izle hayatındaki hersey yaşam bicimin bile degisiyor bakis açın degisiyor
    1
    yorozuya 8 ay önce
    hmm dediğin kadar varsa izlemek lazim teşekkür ettim.
    0
    boogie 8 ay önce
    o.d. iyi seyirler
  • 0
    goldays 8 ay önce
    who am ı
    0
    boogie 8 ay önce
    http://www.puiv.com/i/9ırvk7ıy bu başlığa bekliyorum aga
  • 1
    wizardo 8 ay önce
    butterfly efect-1

    bu basliga uygundur.
    0
    boogie 8 ay önce
    eyvallah bunuda listeye aldim
  • -5
    abazus007 8 ay önce
    ebenin amı filmini çok seviyorum hatta hassiktir diyip sikimi sokmuştum
  • 0
    ufuk 8 ay önce
    the predesinations
    0
    boogie 8 ay önce
    http://www.puiv.com/i/9ırvk7ıy bu başlığa bekliyorum aga
  • 0
    enigma 8 ay önce
    zindan adası
    whoami
    inception
    yıldızlar arası
    0
    boogie 8 ay önce
    http://www.puiv.com/i/9ırvk7ıy bu başlığa bekliyorum aga
  • 0
    lindeva 8 ay önce
    predestination, gozunuzu seveyim izlemeden olmeyin.
    0
    boogie 8 ay önce
    http://www.puiv.com/i/9ırvk7ıy bu başlığa bekliyorum aga
  • 1
    grozny 8 ay önce
    öldüren sis
  • 1
    jrkorion 8 ay önce
    yıldızlararası
    chappie
  • 1
    kalcasever 8 ay önce
    arka sokaklar...

    flim gibi izlerim her bölüm bitişinde hassssiktir lan yine izledim diyorum
  • 0
    impos 8 ay önce
    bulut atlası
    anlamak için de kafanın ayık olması lazım yoksa boş bos bakmış oluyosunuz
  • 0
    firstking 8 ay önce
    who am ı
    superman v batman
    firstking tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    dalgagordalga 8 ay önce
    ...superman vs batman o
  • 1
    zeuseditor 8 ay önce
    yhe chaos, who am ı
  • 1
    tayyarahmet 8 ay önce
    into the wild..
  • 0
    muhammedaksam 8 ay önce
    (pi: who am i)
    -spoiler-
    muhammedaksam tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    blackarrows 8 ay önce
    wer bin ich
  • 0
    gereksizzi 8 ay önce
    sevginin gücü leon
  • 0
    thelastman 8 ay önce
    memento
    kader
    almanac projesi
  • 1
    beyazalex 8 ay önce
    fight club bu konuda benim için zirvededir ..
  • 0
    dmrdmr 8 ay önce
    se7en beklenmedik şekilde biten filmlerden biri.
  • 0
    baho 8 ay önce
    serendipity
  • 0
    babajuarjamba 8 ay önce
    beyler peçeteye isabet ettiremezseniz
    hasiktir dersiniz.

    onun dışında yoğamuğagoyum diyoz
    0
    boogie 8 ay önce
    peki
  • 0
    peder_sullivan 8 ay önce
    predestination paradox efsanesini tek geçerim.
  • 0
    tuts2yancekk 8 ay önce
    kod adı kılıçbalıgındakı sakso sahnesi
    not:sırf bunun için bilgisayar muhendıslıgı okuyom
  • 0
    jagged 8 ay önce
    sa
  • 0
    incehesap 8 ay önce
    prestige
    tom & jerry
    er ryan'ı kurtarmak
    inception
    incehesap tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    kalbikirikdamacana 8 ay önce
    interstealler arkadaşlar efsanedir. izleyen pişman olmaz. aşk-ı memnucular muhteşem yüzyılcılar izlemesin.


  • film tavsiyeleri

    Herkesin mutlaka izlemesi gereken filmleri tavsiye etmeye çalışıyoruz.

    4 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ykps

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...