3
puiv tekerrürden ibarettir
Sürekli tekrar eden döngülerle kendini kanıtlayan cümle.
- Geçmiş haftalarda ''inci'' meselesini ve ''saygılı ortam'' meselesini tartışıp hallettiğimiz halde yine benzer başlıkların açılıp yine aynı boktan tartışmaların oluşması.
- Yeni gelen her yazarın illa goygoy bölümüne art arda sikik sikik otuz tane başlık açması.
- Klişe sorular ve esprilerin her gün bir kişi tarafından puan kasmak maksatlı başlık olarak açılması.

Yeni yazarların sitede biraz gezip olayı anlayıp sonra içerik girmesi gerekiyor artık. Lütfen arkadaşlar, lütfen...
  • 1
    oschemat 11 ay önce
    Daha goygoya bir başlık açmadım klişe espri yaptığımıda sanmam puanlaysa işim olmaz amaç eğlenmek ve zaman geçirmek
    1
    nestor 11 ay önce
    Spam yapmanın nesi eğlenceli. Sen belki yapmadın da çoluk çocuk saçma saçma şeyler yazıp başlık açıyor.
  • 0
    noauthorityforoldmen 11 ay önce
    goygoyda kesinlikle haklısın. ya ilk geldiğimde yazdığım bölümlere bakıyorum şimdi yazdığım bölümlere bakıyorum arada dağlar kadar fark var. ha goygoy iyidir hoştur da sabah akşam goygoy kabak tadı verdi.
  • 1
    vasiliagayev 11 ay önce
    Normal bir başlik açarsan veya bu sikik calinti basliklara tepki gosterirsen eksi yiyorsun.aq vitrininde aq uff undan başka yazar yok artilayaninda aq
    vasiliagayev tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    sadurra 11 ay önce
    Kim artılıyor lan bu uff'u? Adamın camel esprisini artılamışlar, iki saat kendime gelemedim resmen. Art arda otuz hesap açtı da kendini mi artılıyor n'apıyor bu?
    0
    vasiliagayev 11 ay önce
    Bilemiyorum sadurra bilemiyorum
    vasiliagayev tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    80kiloysa79udassak 11 ay önce
    Ve yine aynı tekerrür durumu bir de yazarların kendi arasında atışması başladı sonumuz pek iyi görünmüyor ama bekleyip göreceğiz
  • 0
    lehsuvarisi 11 ay önce
    Şu yazar uye olayı bu bu yüzden geldi zaten :D
    0
    sadurra 11 ay önce
    hacılarım 11 gün önceki başlık :) seri artılamış bir kaç kişi sanırım tekrar vitrine çıktı. 1 ay önceki başlığım vitrinde şu an şaşkınlıkla izliyorum...
    1
    80kiloysa79udassak 11 ay önce
    Bir ay önceki başlığının şu anki durumu çok güzel özetlemesini de ben şaşkınlıkla izliyorum puro
  • 0
    hasanbb 11 ay önce
    goygoyu kurdugumda bukadar sükse yapacagını tahmin etmemiştim lan :))
  • 1
    bobbyz 11 ay önce
    bilgi veren başlıklar eksiye maruz kalıyo.Üstelik ardarda olursa seri eksi yiyo yazarların çoğuda açmaya çekiniyo bence.Yeni kısmında kaliteli bilgi içeren paylaşımlara oy verin ki çoğalsınlar....
  • 1
    vasiliagayev 11 ay önce
    Sadurra kardeşimi vitrinde görmek mutluluk veriyor 11 gün sonra olsa bile
    2
    sadurra 11 ay önce
    Eyvallah kardeşim. Yeni başlıklarla girseydik daha iyiydi. Puiv tekerrürden ibarettir başlığı tekerrür edip vitrine girince kendimi error vermiş gibi hissettim :)
    0
    vasiliagayev 11 ay önce
    Haha girer kardesim takipteyiz
  • 1
    kullanici 11 ay önce
    Yani puiv başlı başına bir tarihtir diyorsun. Katılıyorum, hep birlikte tarih yazıyoruz dostlar.


  • puiv

    93 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...