2
kyk açıklanmış ilk defa yurtta kalacaklara tavsiyeler
dün sonuçlar açıklandı kazanan arkadaşlara hayırlı olsun bi kaç tavsiyem olacak ama hayat kurtarır :d

1. son veya büyük sınıflar teşkilatlanmış olacakları için size hoşgeldin şakası yapabilir. örneğin odaya 5-6 kişi dalar birinizi seçerler. sen benim kıza laf atmışsın diye gider genelde tongaya gelmeyin :d

2. eğer 1. öğretimseniz yanınızda 2. öğretim kalmasına izin vermeyin. genelde 1ve 2. ler ayrı ayrı olur ama arada ististinalar olabilyor o çocuk dersi olmadığından sabaha kadar takılacak sizde ona uyacaksınız .

3. görevli veya güvenlik kapılarda kim bekliyorsa aranızı iyi tutun çok lazım olacak.

4. ilk günlerde sizden borç isteyen olursa olmaz maykıl bendede yok prensibini uygulayın...
  • 1
    rockefeller 3 ay önce
    +1
  • -1
    bedelsizasker 3 ay önce
    tecrübeli arkadaşlardan faydalanın yurtlara gidecekler.
    0
    hellomyfriend 3 ay önce
    yanlışlıkla - verdim puvo kb
  • 1
    yondaimehokagesama 3 ay önce
    kyk çıktıysa zaten sırtın yere gelmez
  • 0
    oluroylearada 3 ay önce
    oo kyk bana çıkmamıştı.
  • 0
    beyefendi 3 ay önce
    tuvalet ve banyoları insan gibi kullanın.
    1
    ibrahimisbilir 3 ay önce
    yeni yurtlarda odanızın içinde oluor banyo tuvalet kendileri bilir valla :d
  • 0
    alisekiz 3 ay önce
    kanka bana ara yedek sınıf diyor ne oluyor?
    1
    ibrahimisbilir 3 ay önce
    ara demek 1 sınıf olmayan demek yada hazırlık okuduysan geçen sene ara sınıf olursun önemli olan kısım yedek. diyelimki 22. yedeksin yurda asil olarak kalmayı hak kazanmış öğrencilerden 22 tanesi yurt kaydını tamamlamazsa yani kalmaktan cayarsa sen kalabilirsin olmazsa kalacak yer baksan iyi edersin.
    1
    ibrahimisbilir 3 ay önce
    ha nasıl takip edicem diyorsan ilk önce yurdu bi ara geçen sene en son kaçıncı yedek girdi diye bi sor sonra 6 eylülden sonra yedek alımı başlıcak iyi takip etmen gerek
    0
    alisekiz 3 ay önce
    kanka çıksada bi şey farketmez ev tuttum. amk bende ki şans şimdi yurda ihtiyacım yok ya kesin çıkar.
    1
    ibrahimisbilir 3 ay önce
    güle güle otur puvo
  • 0
    sewecenimlannn 3 ay önce
    sen bilgili birine benziyorsun.


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    123 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...