0
"ülkemiz harika" diyen vatan hainidir.
bunca şehit varken.
bunca borçlu varken.
bunca aç insan varken.
asgari ücret açlık sınırının çok altındaysa.
sırf köprü yaptık, havalimanı yaptık diye "ülkemiz harika" diyen kişi bunca şehiti önemsemiyordur.

bir gün terör örgütü silinirse, kirli oyunlar biterse, siyaset düzelir, hukuk düzelir ve siyasetçiler günlük 7 milyar para kazanmazsa emekçi ile aynı seviede olsa işte o zaman ülkemiz güzel olur.

her gün şehirlerimizde gözü yaşlı analarımız çıkmaz ise, hukuğa,siyasetçiye,polise,askere ve esnafa yani türk insanına güvenimiz olursa işte o zaman ülkemiz güzel olur.

"tarihi olay" adı altında propoganda yapılmaz ise, 12 yaşında ki çocuk dahi siyaset hakkında bilgi sahibi olmak (zorunda) oluyorsa bu ülke güzeli bırak normal bile değildir.

insan insana, siyah beyaza, beyaz siyaha, saygı...
türk, kürt, çerkez, laz ve diğer tüm türkiye milletleri birbiri ile birlik içinde olursa güzel oluruz. aynı pandalar gibi... o siyah o beyaz o asyalı.

kimse dini görüşünden dolayı "ahlaksız" ilan edilmediği zaman.
kimse başörtüsü yüzünden dayak yemediği zaman. (ki bu olay geride kaldı)
işte o zaman güzel olur türkiyemiz!

kafa yapınızı düzeltin arkadaşlar. insanlara düşmansınız diye herkesin her yazısını, her şeyini kötülemeyin. dostluk ve uyum içinde yaşadıktan sonra, vatan her gün şehitsiz olursa, sağcı solcuya, solcu sağcıya ve insan insana saygılı olur ise güzel olur... türkiyemiz

  • 0
  • 0
    kaygusuzyazar 2 ay önce
    başlık "ülkemiz harika diyen vatan hainidir" , yazınin sonu -kafa yapınızı düzeltin arkadaşlar. insanlara düşmansınız diye herkesin her yazısını, her şeyini kötülemeyin. dostluk ve uyum içinde yaşadıktan sonra, vatan her gün şehitsiz olursa, sağcı solcuya, solcu sağcıya ve insan insana saygılı olur ise güzel olur... türkiyemiz-
    kendiyle çelişen bir yazı .
    0
    hellomyfriend 2 ay önce
    ınce mesajı anlamamak
    1
    kaygusuzyazar 2 ay önce
    ince mesajdan kastın insanlara laf atmak mı ?çünkü komple sağ ve iktidar karşıtı bi yazının sonunda saygıdan bahsediyorsun ?
    0
    hellomyfriend 2 ay önce
    ısim belirtmeden bir propagandadan bahsettim. eğer direk iktidarı anlıyor isen haklı bir yazı. "sağcı solcuya, solcu sağcıya"
    0
    kaygusuzyazar 2 ay önce
    peki nerde kardeşlik nerde saygı ?
  • 1
    haydar 2 ay önce
    yanlış yerdesin dostum. şimdiye kadar böyle bi devlet ülke vs. olmadı olmayacak da.
  • -1
    yusufir 2 ay önce
    ya bi insanın bir çizgisi olur.
    bu kadar da kıvrımlı olmaz.

    her başlığında bir u dönüşü

    çıkmış
    kimse dini gorusunden dolayı ahlaksız ilân edilmediği zaman demiş bir de ya.

    daha geçen gün insanları musluman diye ahlaksız ilan ettin

    hayır edebilirsin sıkıntı yok ama, birgün müslümanlari tecavüzcü tacizci ilan edip, diğer gün dini gorusunden dolayı ahlaksız ilan edilmediği zaman huzur olur,ne demektir ya😂

    merhaba benim arkadaşım,
    --- < bu solda ki bir çizgi
    Hani insanın çizgisi olması, kişilik sorunu yaşamiyor olması demek.
    Sende belli ki bir kişilik problemi var.
    Henüz kişiliğini oturtamamissin.
    En yakın zamanda tedavi olmanı tavsiye ederim:)
    yusufir tarafından 2 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    hellomyfriend 2 ay önce
    müslümanlar tecavuzcu demedim orada sayın yazar. bir çok olayı yanlış anladigin gibi bunuda yanlış anlamışsın. orada tecavüzden değil dininizde "zina yapmak günah olduu icin" bir müslüman gelir sen açıksın der tekme atar ama bir dinsiz neden yapar? yazdım. tecavüz hakkında bir şey yazmadım o zaten insan olup olmamak ile ilgili bir şey. tıp bilgin harikaymış bu arada. kişilik oturtmak için tedavi olmak...
    -1
    yusufir 2 ay önce
    ya bırak bide usenmeden anlatmaya çalışmış.
    bu yazının kopyala yapıştır olduğu ve senden çıkmadığı belli

    bir daha ki sefere kopyala yapıştır yaparken, eski yazmaya cabaladigin yazı örnekleriyle bir karşılaştır.
    cok komik oluyor bi öyle bi böyle:)
    0
    hellomyfriend 2 ay önce
    cevap veremeyip oraya buraya kaçan hata değil. ben yazdım bu yazıyı ki neden kopyala yapıştır yapayım?

    görüş değiştirmeyi bil.


  • bilin istedim

    Her türlü az bilinen, çok bilinen, duyulsada ne olduğu tam olarak bilinmeyen kavramların açıklandığı. puivin bilmesini istediğiniz bilgi, anı,fıkra, makale, görselleri paylaşabileceğiniz, sesinizi özgürce duyurmak istediğinizde seçeceğiniz bölüm

    19 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ibrahimisbilir

    hukuk582
  • 1. bölüm açıklamasına uygun olmayan başlıklar açmayınız.

    2. yanlış bir bilgi gördüğünüzde yazara düzeltmesi için rica ediniz.

    3. açılan başlığı gerekli buluyorsanız (+), gereksiz buluyorsanız (-) yönünde işaretleyiniz.


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...