3
en son neyden vazgeçtiniz?
sevdiğiniz bir eşya,sevdiğiniz bir insan,sevdiğiniz bir oyun ve vazgeçtiğiniz herşey.en son neyden vazgeçtiniz?
  • 0
    sileratar 10 ay önce
    sözlükten vazgeçtim ismini vermek istemiyorum ama saçma sapan liseliler yüzünden caaanım sözlükten oldum
    1
    4tech 10 ay önce
    boşver,hoşgelmişsin.
    -1
    inciwashere 10 ay önce
    iyi vazgeçmişsin gibtir git.
  • 0
    piav 10 ay önce
    başlık açacaktım ama inciden gelip baskın yaptığını zanneden gerizekalılar yüzünden vazgeçtim
    0
    4tech 10 ay önce
    umursamayın.
    0
    piav 10 ay önce
    umursamıyorum zaten en fazla 15-16 yaşındalar
    1
    inciwashere 10 ay önce
    ürkek tavırların hoşuma gitti amlımısın ?
  • -11
    budamigol 10 ay önce
    anan xd
    0
    inciwashere 10 ay önce
    aranan kan.
    0
    4tech 10 ay önce
    incide bile kendine yer bulamayıp kendince burayımı trollüyosun?
    0
    inciwashere 9 ay önce
    kendinizi trollenicek kadar değerlimi sandınız ?
  • 0
    harcode 10 ay önce
    uykudan vazgeçtim hacı
    1
    4tech 10 ay önce
    evlat acısı gibi koyar be :d
  • 0
    zorveotesi 10 ay önce
    o şahıstan işte hatırlatma.
    0
    4tech 10 ay önce
    yarayı dağlamak yaranın daha çabuk kapanmasını sağlar.
    0
    zorveotesi 10 ay önce
    hergün görmek zorundaysan dağlanmıyo hep açık
  • 0
    golatanzlatan 10 ay önce
    kaşarın birinden
  • 0
    gulencemaati 10 ay önce
    ailemden
  • 0
    tilafet 10 ay önce
    dünyayı bi kenara itmişim sen nediyorsun
  • 0
    zoradam 10 ay önce
    sigaradan reyis vazgeçtim sonunda nalet şeyden
  • 0
    lovato 10 ay önce
    akıllı telefonumu sattım vazgeçtim artık android kullanmıcam
  • 0
    irakdangelenkeles 10 ay önce
    işimden şu an işsizim
  • 0
    mesnevi 10 ay önce
    en iyi arkadaşımdan
  • 0
    pruso 10 ay önce
    arabamdan
  • 0
    vasiliagayev 10 ay önce
    isyan etmekten
  • 0
    balporsugu 10 ay önce
    sigara almaktan.
  • 0
    gtaiceteaa 10 ay önce
    kendimden
  • 0
    gluglu 10 ay önce
    vazgeçmekten vazgeçdim
  • 0
    yoler 10 ay önce
    çay içmekten
  • 0
    minyon 10 ay önce
    saç uzatmaktan
  • 0
    altikerealti 10 ay önce
    bi daha kimseyle çıkmam amk valla çıkmam
  • 0
    ucbindokuz 10 ay önce
    metamatikten
  • 0
    tekatanlord 10 ay önce
    verdiğim değeri haketmiyenlerden
  • 0
    yalansoyluyorsun 10 ay önce
    yalan söylemekten :d
    0
    4tech 10 ay önce
    @yalansoyluyorsun :dd
  • 0
    yaranadam 10 ay önce
    uyuşturucudan
    0
    4tech 10 ay önce
    en iyisini yapmışsın bro.
  • 0
    ankays 10 ay önce
    sınavlardan vazgectim reis calışmadan giriyoz :))
    0
    4tech 10 ay önce
    allah kolaylık versin kardeşim benim :)
    0
    4tech 10 ay önce
    allah kolaylık versin kardeşim benim :)
  • 0
    kecikoyun 10 ay önce
    saatimden
  • 0
    kayitalanadam 10 ay önce
    ders çalışmaktan
  • 0
    vikingadami 10 ay önce
    sevdiğim bir insandan.
  • 0
    prometheusz 10 ay önce
    sevmekten vazgeçtim çünkü sevmenin can yakıcı olduğunu kanıtlayan 4s kanunu var
  • 0
    omeryildiz 10 ay önce
    vazgeçmemekten.
  • 0
    exper 10 ay önce
    kendimden
  • 0
    kaizis 10 ay önce
    sevdiğim kişileri "en" diye derecelendirmekten vazgeçtim.
    kaizis tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    torun 10 ay önce
    en son herşeyden vazgeçtim. cebimdeki son paramla aldığım paketin son dalından vazgeçtim. sevdiğim kadından maddi sınıflardan dolayı vazgeçtim. sadece vazgeçtim.
    0
    4tech 10 ay önce
    :/
    0
    torun 10 ay önce
    aynen öyle üstad
    0
    4tech 10 ay önce
    mesaja bakarmısın kardeşim
  • 0
    baydikmen 10 ay önce
    sigara içmeyi bırakmaktan vazgeçtim. şuan elimde birtane daha var o illetten
  • 0
    clickgoogle 10 ay önce
    ne yani açık olalm sileratar gibi morçatı altında mı toplandık sanki inci best halen benim için fakat neden olmasn deyip geldm ve bu arada en son 31 çekmekten vazgeçtm
    0
    inciwashere 10 ay önce
    arada kalmışsın pampa iyi düşün derim. beraberce bunları gibebiliriz.
  • 0
    gvbalci1 10 ay önce
    otobüse binmekten
  • 0
    komputurs 10 ay önce
    ders çalışmaktan
  • 0
    kaveleon 10 ay önce
    en son labarotuvardaki 50 puanlık deneyden vazgeçtim.
  • 0
    puiv2000 10 ay önce
    emek vererek her şeyin kazanılabileceği düşüncesinden
  • 0
    lehsuvarisi 10 ay önce
    delinin tekinden iyiki de geçmişim :d
    0
    4tech 10 ay önce
    bazen farkında olmadan aslında çok doğru hamleler yaparız :d
    0
    gtaiceteaa 10 ay önce
    eyw bro :d
  • 0
    miqrop 10 ay önce
    3 haftadır tost ve kumru yiyerek bütün yemeklerden vazgeçtiğim günün te aq
  • 0
    kemalingof 10 ay önce
    gilette blue 3'den vazgeçtim


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    221 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...