11
beni mutlu ettiniz sağolun
Beyler açılan bir kaç konunun başlığı puivin en değerli yazarları şeklindeydi. Hiç hak etmediğim bir şekilde bazı yazarlar beni takip edilesi ve okunması gereken yazarlar arasında göstermiş. Onlara buradan teşekkürlerimi sunuyorum gerçekten bu sonuca çok şaşırdım ve mutlu oldum. Hepinize buradan teşekkürlerimi iletiyorum ve sizleri seviyorum arkadaşlar. :D
  • 1
    80kiloysa79udassak 9 ay önce
    Beni bile yazdıkları yerde sen bin kez hakediyorsun puro bende teşekkürlerimi sunayım buradan
  • 2
    iloveimagine 9 ay önce
    Umarım tepeye girerkin yolun acik olsun 😀
    1
    80kiloysa79udassak 9 ay önce
    Zaten tepede adam
    0
    iloveimagine 9 ay önce
    Faka bastik
  • 1
    oschemat 9 ay önce
    Bizde seni seviyoruz
  • 1
    kullanici 9 ay önce
    Çalışan, uğraşan yazarların arkasında olmak lazım her zaman :) Hak edene hak ettiği değeri vermeliyiz.
  • 2
    potheadsmoker 9 ay önce
    Senden tek istegimiz fildisinden kulenin icerisinden disari adim atarak siirlerini bizlerle paylasman onlar puiv kutuphanesinin ilk parsomenleri gibi olacaktir, sevgiyle kal puro
    potheadsmoker tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
    2
    lehsuvarisi 8 ay önce
    :D bu beni daha çok sevindirdi hocam
  • 2
    nanichirgelair 9 ay önce
    Mutlu olmana sevindim.
  • 2
    vasiliagayev 8 ay önce
    Hak edene değeri vermek gerek
  • 1
    nocry 8 ay önce
    Yigidi oldur hakkini yeme
  • 0
    magic 8 ay önce
    beni niye kimse sevmiyor lan
    1
    quentra 8 ay önce
    Ben gizli hayranınım bu yüzden söylemedim sana
    1
    magic 8 ay önce
    Çok mantıklı. Gizli hayranlarım gizli oldukları için görünmüyorlar


  • puiv

    89 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...