6
izlemeden ölme dediğiniz filmler?
Düzgün aile çerçevesinde izlenebilecek film olursa sevinirim. Teşekkürler.
  • 0
    ugur13 10 ay önce
    Im legend :D
    1
    sfx 10 ay önce
    Köpeğin ölümüyle milyonları ağlatan film :'(
    sfx tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    1
    ugur13 10 ay önce
    sonra uyumsuz serisi var onuda tavsiye ederim...
  • 2
    kullanici 10 ay önce
    Srpski Film (Bir Sırp Filmi)

    Pek aile filmi değil ama izlemeden ölmemek lazım.
    kullanici tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    sfx 10 ay önce
    Sağol
  • 0
    kediyetekmeatanadam 10 ay önce
    Transformers serisi onuda geç yüzüklerin efendisi + hobbit serisi zaten bunları izlememişsen zaten git öl
  • 0
    unnamed 10 ay önce
    ınto the wild izlemeden ölme
  • 2
    alperovic 10 ay önce
    Tom hanksın filmleri
  • 0
    undrelax 10 ay önce
    milyoner tur yada stand by me ve esaretin bedeli ah bide yeşil yol en iyisi milyoner tur
  • 0
    shirohige 10 ay önce
    don 1 don 2
  • 0
    turkceqaraqter 10 ay önce
    marslı diye bir film var gayet hoş öyle uzaylı felanda yok marsta tek başına kalan araştırmacının hikayesi anlatılıyor cidden çok beğendim (2015 yapımıdır, 99'da çıkıpta uzaylı savaşını anlatan bir film hiç değil yani)
  • 0
    serharrrd 10 ay önce
    the thin red line'ı kesinlikle öneririm. pek bilinmez aynı yıl çıkmış olan saving private ryan yüzünden ötelenmiş, görmezden gelinmiştir lakin verdiği mesajlarla ve felsefi derinliğiyle izlemeye değer. (jim caviezel, sean penn falan oynuyor yahu daha ne olsun.d)
  • 1
    vasiliagayev 10 ay önce
    masumiyet
  • 0
    cea 10 ay önce
    gran torino
    american history x
    fight clup
    benjamin button
    makas eller
    harry potter serisi
    leon:sevginin gücü
    v for vendetta
    who am i
    ...
    ...
    dahada sayarım
  • 0
    3kereagza3kereburna 10 ay önce
    into the wild
  • 0
    ayaklirap 10 ay önce
    "lucy , prestij , ınterstellar , predestination , deadpool , babam ve oğlum " şu an aklıma gelenler.
    2
    proxymate 10 ay önce
    aile çerçevesinde demiş hacı deadpool? :d
    proxymate tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    ayaklirap 10 ay önce
    izlenebilir , fesatlığınıza bağlı .
    0
    proxymate 10 ay önce
    kardeş ne fesatlığı adam bütün film boyunca küfür ediyor aslında öyle demek istemedi mi dicez :d
    0
    ayaklirap 10 ay önce
    altyazılı izledim bilemiyorum dublajda nasıldır . aslında küfüre biz ailecek yokmuş gibi davranırız.
    herhangi bir yerde duyulduğunda umursamayız . yani bilemiyorum , aileye göre değişebiliyor böyle şeyler. aslında olmaması gereken bi' şey tabi . küfür sonuçta :d
  • 0
    fakirgorunenzengin 10 ay önce
    şehrin azizleri 1-2 --- arınma gecesi -- van helsing
  • -2
    hari 10 ay önce
    sağ salim 2 (1 iyi degil ama konuyu anlamak icin bakabilirsin fakat 2 sağlam güldürüyor)
  • 0
    rockipsiz 10 ay önce
    can dostum
  • 0
    nanichirgelair 10 ay önce
    human centipede.
  • 0
    nietszche 10 ay önce
    truman show hankcock
  • 0
    antipatik 10 ay önce
    who am i, marsli, kiz kardesimin hikayesi, izlemissindir eski bir film ama yine de söylemek istiyorum; yeşil yol. ızledigim en iyi film
  • 0
    noauthorityforoldmen 10 ay önce
    truman show ve good will hunting
  • 0
    mondragon 10 ay önce
    yıldızlar arasında


  • soru&cevap

    sorularınız

    13 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    yazaristan

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...