1
10 ilginç bilgi
1-kurtlar ölene kadar intikam peşinde olan tek hayvandır.
2-mona lisa'nın kaşı yoktur neden mi çünkü, rönesans döneminde kaş aldırmak modaydı.
3-2 ikiz kız kardeş ile 2 ikiz erkek evlenir ve doğan çocuklar ikiz olursa bilimsel olarak kardeş olurlar.
4-türkiye'de ilk barış ismi barış manço'ya verildi.
5-jackie chan (çekicen) bütün dövüş sporlarında dünya şampiyonudur.
6-amerika ve avrupa dünya'yı tepsi sanarken piri reis dünya haritası çizdi.
7-sadece sabunun icadı bir insanın ömrüne 30 yıl katar.
8-ruj eski mısır icadıdır.
9-dünya'nın en geniş yolu 8 şeritlidir ve arjantin'de bulunur
10-insanlar gibi evcil hayvan edinen tek hayvan şempanzedir.
11-new york 1890 da kapital yani mega kent ünvanı almış. (o zaman kim verdiyse artık =)
12-kelebeklerin 12000 gözü varmış (hay maşallah ama emin değilim)
13-estonya nüfusunun yüzde 99 mavi gözlü.
14-tahminlere göre şu an bunu okuyan 10 kişiden biri 2ci ramses ile akraba (firavun)
15-1935 te amerikalı atlet jesse owens 45 dakika da 6 dünya rekoru kırmış
beyler mobilden yazıyorum imla hataları var kb +layın ve vitrin deyiz.
  • -1
    inciccc 3 ay önce
    + ları çok görmeyin
    1
    oschemat 3 ay önce
    ne kadar inci trol ü de olsan düzgün başlık açmışsın.+ vermesek ayıp olur
    (gerçi ne kadar doğrudur bunlar bilemem)
  • -3
    ambulance31 3 ay önce
    şukunu verdim piç
    2
    yondaimehokagesama 3 ay önce
    küfüretmek acizliğin göstergesidir gerçi sen kanıtladın ama neyse
    0
    notmoose 3 ay önce
    burda küfür de olacak illaki, ha bu arkadaş da alışacak her şeye küfür etmemeye
  • 0
    yondaimehokagesama 3 ay önce
    1 den emin değilim develerde intikam alıyor
  • 1
    inciccc 3 ay önce
    devam edeyim mi?
    1ci doğru bilgi
    0
    notmoose 3 ay önce
    ha şöyle güzel başlıklarla gelin ya. et kardeş et güzel olmuş.
  • 0
    inciccc 3 ay önce
    -1 im inşallah 0 olurum
  • 0
    inciccc 3 ay önce
    hadi beyler +++
  • 0
    notmoose 3 ay önce
    vitrine çıkmak için yapıyosun tamam da bunu dillendirme bari lan.
  • 0
    karakartal1903 3 ay önce
    zaten hesap uçuk yemiş


  • ilginç bilgiler

    0 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    puiv02

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...