14
beyler sizce en iyi yabancı dizi hangisi ?
Diziler arasından sebebini söyleyerek en beğendiğinizi izlemem gerektiğini düşündüğünüzü yazın plz.
  • 0
    arifisik 9 ay önce
    Şu ana kadar izlediğim en sürükleyici ve en komik dizi Blue Mountain State idi.O kadar sevilen bir diziydiki dizisi bittikten sonra adamlar film çekecez paramız yok deyince hemen 2 milyon dolar bağışlandı.İzlemen gerek.Bitirince Amerika'da üniversite okuyasın geliyor :D
  • -1
    ulan 9 ay önce
    Daradevil
  • -1
    sutestisi 9 ay önce
    Daredevil i bitirdim hocam sağolasın :) Blue Mountain State e hemen bakıcam tavsiyen için teşekkür ettim Amerikan ortamı hayali her zaman içimizde bir yerlerde var zaten :D
  • 2
    lethe 9 ay önce
    How I Met Your Mother
    0
    juggernauths 9 ay önce
    +1
  • 0
    ronesans 9 ay önce
    devam edenlerden vikings
  • -1
    kutsalgen 9 ay önce
    Lucifer
  • -1
    crowley1santos 9 ay önce
    supernatural izliyorum amk adamlar arka sokaklar gibi bir türlü bitmediler 11. sezondalar 2005 de başladı dizi ben 2007 gibi bi başladım o zamanlar zor tabi netten dizi izlemek sırf onu izlemek için ne çabalar sarfediyordum bir bilseniz sonra işte öyle izlemeye devam ettim
    crowley1santos tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    yuso 9 ay önce
    vikings cunku konusu guzel ve ben viking tarihini hep merak etmisimdir
  • -1
    thelordsofpain 9 ay önce
    mr robor efsane yani daha ilk sezon ikinciye başlıcaklar izle
    konusu: heçkır bi oğlanın hayatı
  • -1
    grayson 9 ay önce
    Arrow
  • 1
    yasar 9 ay önce
    Sherlock Holmes
  • -1
    armi 9 ay önce
    BREAKİNG BAD ULAN
  • -1
    trop 9 ay önce
    prison break derim . koyarım
  • -1
    scylmz 9 ay önce
    Prison Break
  • -1
    putininthehouse 9 ay önce
    shameless
    supernatural
  • 0
    herro 9 ay önce
    the orıginal
  • 0
    dattik 9 ay önce
    family guy
  • 1
    karamuhtar7 9 ay önce
    Spartacus. Ramazanda izlediydim kac sefer oruç bozduk
  • 0
    magic 9 ay önce
    big bang theory
  • 0
    mbokani48 9 ay önce
    hiçbir dizi spartacus'ün yanına yaklaşamaz
  • 0
    laborant 9 ay önce
    "GRİMM" en baba ve sürükleyici fantestik dizidir kendileri.
  • 0
    roketatar 9 ay önce
    One piece
    roketatar tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    viraneyim 9 ay önce
    Breaking Bad - Prison ve The Sopranos
  • 0
    brs 9 ay önce
    Mr.Robot iyidir
  • 0
    mgl733 9 ay önce
    Family Guy güldürür
  • 1
    ridvan 9 ay önce
    Tabikide Game of thrones
  • 0
    cykablyad 9 ay önce
    Gelmiş geçmiş en iyisi breaking bad ancak canın sıkılıyorsa the flash'ı önerebilirim
  • 0
    rhiannon 9 ay önce
    Şu anda GoT serisi ile BreBa arasında gidip geliyorum abi...
  • 0
    coraplayatanadam 9 ay önce
    GoT
  • 0
    harveyspecter 9 ay önce
    24 ve Suits her ikisi de sürükleyici ve kaliteli yapımlardır.Özellikle 8 sezon 24 izleyip bitirdiğinizde büyük bir boşluk oluşur çünkü ona benzer başka bir yapım daha yapılamamıştır.
  • 0
    kullanici 9 ay önce
    Game of thrones'u tek basina liderlik köşesine oturtacagim sorudur. Ne ararsan var. Entrika savaş vs. Tabi yüzlerce karakter ve farklı yerler olması da cabası. Dünyada en çok izlenen dizi olmasını katmıyorum bile. Bir de Türk dizilerindeki gibi başrol, esas oğlan ölmeyecek diye bir şey yok. En güzel yanı da o. Seninleyiz Tyrion reis.
  • 0
    devletcan 9 ay önce
    SUPERNATURAL DIR AGAAAAA
  • 1
    hebloodwolf 9 ay önce
    FRİNGE kesinlikle izlediğim en etkileyici dizi
  • 0
    ufuk 9 ay önce
    Sherlock holmes - Davinci demonds - Game Of Thrones
  • 0
    hozantilkisi 9 ay önce
    Californication. Dram, aksiyon, komedi, romantizm her şey var ve cok sıcak geliyor bütün duygular.
  • 0
    makinemafyasi 9 ay önce
    Game of thrones/the 100/vikingler
  • 0
    imambayildi 9 ay önce
    Twd
  • 1
    meyvesuyu 9 ay önce
    GoT/shameless/vikings/br ba/mr robot/
    0
    theflash 9 ay önce
    mr robot hariç hepsini izledim ve sana hak veriyorum :) +1
  • 0
    breathsymphony 9 ay önce
    Beyler diye sorulmasaydı çok hoş olurdu ^ ^
    The Mentalist: Bu tarz dizileri seviyorum ben bu tarz derken kastettiğim şu, dizideki karakterlerden birinin gözlem yeteneğine bağlı olarak ilerleyen diziler. Burda da ana karakterden yürüyor dizi. Psişik güçler falan deniliyorda diziyi izleyenler bilir öyle bir şey yok. Simon Baker efsane tabii. Küçük farklarla birlikte bu diziyle hemen hemen aynı ayarda sayılabilecek şunlar var birde:
    -Lie To Me: Burda da ana karakter ve ekibi söylenilen yalanları ortaya çıkarıyor, biraz psikoloji üzerinden de gidiliyor bu dizide.
    -Sherlock: Bunu biliyorsunuzdur zaten, açıklamayayım hiç. Diğerlerinden tek farkı izleyecek daha az bölümünün ve sezonunun olması.
    -Forever: Burda da mevzu aynı, ek olarak ana karakterimiz ölümsüz.
    -Limitless: Bunun filmi vardı filminden ve kitabından uyarlayarak dizi haline getirmişler. Bu oldukça yeni zaten bende ki The Mentalist eksikliğini de bir hayli kapattı kendileri.
    Diğerlerine gelecek olursak Fringe var bilim kurgu, hatta kurgulayanlar arasında J. J. Abrams'da yer almıştı. Fringe efsanedir ve ufkunuzu açacak dizilerdendir.
    Bu dizilerin tamamının ortak özelliği tekrar tekrar izlediğinizde her seferinde başka bir ayrıntıyı farkedebileceğiniz ve üzerinde düşünebileceğiniz diziler olmasıdır, daha var da şimdilik bu kadarı kafi.
    1
    katnix 9 ay önce
    sherlock'u dizi olarak değil de her yıl 3 serisi çıkan başyapıt ayarında bir film olarak değerlendirmek lazım. bir de yıllardır bekletmeseler
  • 1
    theflash 9 ay önce
    Game Of Thrones devam eden diziler arasında bence 1 numara
  • 0
    katnix 9 ay önce
    gülmeyi,eğlenmeyi, bazen hüzünlenmeyi, dostluğu, sevmeyi, akla gelmeyecek olayları,tesadüfleri ve aklıma gelmeyen pek çok şeyi gerçek manada hissettirdiği için 'how i met your mother'
    bitmeyeydi iyiydi
  • -1
    kendinceyazar 9 ay önce
    Dexter ve Prison Break baya etkilemişti beni hatta bittikten sonra defalarca oturup eski bölümlerini izledim. Bence baya sağlam diziler ayrıca GoT u da şuraya iliştireyim
    North Remembers!
  • 0
    sevilmeyenadam 9 ay önce
    Breaking Bad diyebilirim sanırsam. Sebebine gelirsek karakterlerin psikolojik olarak değişimlerini çok ince detaylarına kadar verdiğini yani izleyiciye hissettirdiğini düşünmekteyim.

    Ayrıca lafa gelince meth pişirelim diye arkadaşlarınızı trollüyosunuz ama kıvırmayın şimdi :D
  • 0
    alik0 9 ay önce
    Arrow-blue mountain state
  • 0
    mono 9 ay önce
    Kişiden kişiye değişen bir şey south park güzeldir mesela, absürd komedidir ve severim her şeyi eleştirmeleri yönünden
  • -1
    ysfcyln 9 ay önce
    Kesinlikle prison break
  • 0
    argobaz 9 ay önce
    how i met your mother - sebebi yok bence güzel :)
  • 0
    yavuz 9 ay önce
    OZ bu yazılanların hepsini diz çöktürür , elini öptürür.
  • 0
    lasvegasli 9 ay önce
    Son sezonunu saymazsak kendi fikrim istisnasız Losttur. Geçen sene diziyi bitirene kadar bir asosyal gibi odamın içine tıkılıp bilgisayarın basından kalkmıyordum. İzlemeyene şiddetle tavsiye ederim .


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...