30
en iyi puiv yazarları

en aktif yazarlar sıralaması kaldırılmış yerine en iyi puiv yazarları sıralaması getirilmiştir.

artık yazarlarımız çok yorum atmasına göre değil yorumlarının ve açmış olduğu başlıkların kalitesine göre sıralanacaklar.

puiv puan tamamen yazar kalitesini ortaya çıkarmaya yönelik hazırlanmıştır ve gün geçtikçe daha da geliştirilecektir.

lütfen kaliteli gördüğünüz başlıkları ve yorumları oylamayı ihmal etmeyin. verdiğiniz oylar puiv'i çok daha kaliteli bir ortam haline getirecektir.

not: takipçi sayınızın da puiv puana etkisi vardır ve puin puan anlık olarak değil günün belirli dilimlerinde hesaplanır.

iyi eğlenceler.

  • 13
    oxygen 10 ay önce
    değişiklik gibi değişikliktir. umarım herkes bir de oylamayı da becerebilir(!)
  • -26
    tanri 10 ay önce
    Tam benlik??? ^^
  • 6
    kullanici 10 ay önce
    Gerekli bir sistemdi. Artık daha da kaliteli yazmaya dikkat edeceklerdir.
  • 4
    ahmetteahmet 10 ay önce
    Çok iyi olmuş güzel değişiklik
  • 3
    barzo22 10 ay önce
    çok iyi olmuş çokta güzel olmuş
  • 2
    winstoncode 10 ay önce
    Düzene girmeye başlıyoruz desene. Hayırlısı bakalım ^^
  • 1
    mithrandir 10 ay önce
    +rep baco
  • 2
    sevilmeyenadam 10 ay önce
    umarım kendini diğer sözlüklere ait hisseden ve burada üyeliği olan kişiler oylama kısmında adaletsizlik yaratmazlar...
    iyidir yine de iyidir...
  • 2
    getsukage 10 ay önce
    Tutulmak icin kaliteli gibi gorunen yorumlar / topicler bizleri bekliyo dostlar... Bol sans dilerim simdiden.
  • 3
    dom6ci 10 ay önce
    Güzel bir nick çözüm
  • 4
    gencyazilimci 10 ay önce
    Hayırlısı bakalım. Yolumuz açık olsun 🤓🤓
  • 2
    joystick 10 ay önce
    Cümleten merhaba. Umuyorum ki popülerlik artınca, kalite diğer platformlardaki gibi düşmez.
  • 4
    koraymai7 10 ay önce
    Ben bizim neslin aklına hayranım zehir gibiyiz.. yorumları , fikirleri harbi orjinal. Bu yorumları okumak fikirleri duymak güzel. Bu yüzden ben en iyi olmak zaten istemiyorum ama adam gibi seçilsin bari.. güzel birşeyler yazıcam diye işi gücü bırakıp düşünüp bulduğunu sananlar ve devamında saçmalayanlar yazmasın.
  • 4
    mentoslukola 10 ay önce
    1.nesli kaliteli bir sözlük oluruz inşallah. Hayırlı sı artık
  • 2
    fenerinamk 10 ay önce
    bence on numara olmuş umarım devamı gelir.:)
  • 1
    sasanist 10 ay önce
    sidik mi yarıştırıyoruz?
  • -12
    7211vs 10 ay önce
    yarram gibi bura ya hiç sarmadı mk yazar bvarda bideen iyi yazarları seçecekmiş godoş
  • 0
    hakant 10 ay önce
    s.a
  • 2
    cnphlvn 10 ay önce
    Aq zaten bayburt gibiyiz en iyi de biziz en kötüde
  • 3
    cnphlvn 10 ay önce
    Ama yine de ortam güzel ve gelişiyo
  • -11
    borkinho 10 ay önce
    Anan
  • 1
    mrcrowley 10 ay önce
    bence benim. en iyisiyim.
  • -1
    naddaaan 10 ay önce
    Nieyy ? Gelin la gelin hepingiz geling.
  • 5
    dedo 10 ay önce
    olması gereken bir sistem görüşlerimizi dikkate aldığınız için teşekkürler..
  • 1
    nuthelva 10 ay önce
    Teknik olarak "puiv" yazabilen her insancık puiv yazarıdır;Binaenaleyh fok balıkları çok yanlız...
  • 1
    sametoztekin 10 ay önce
    bencede güzel bir sistem fakat çok eksiği var mesela açtığımız konu sayısını görmek için tıkladığımda 1-2 saat'ten aşağı güncellenemiyor
  • 2
    ultimatom 10 ay önce
    puiv yazarı olunmaz, puiv yazarı doğulur
  • -4
    tatanka54 10 ay önce
    Ego mu kasıyonuz ?
  • 1
    reis54 10 ay önce
    Ala.
  • 2
    ummugul 10 ay önce
    Ben gelene kadar kimdi bilmiyorum artık benim
  • 1
    badwriter 10 ay önce
    Yalnızca puiv değil, genel olarak bir yazar olduğum için her türlü yarışırım yani.
  • 1
    wwerengty 10 ay önce
    İ am
  • 1
    itgma 10 ay önce
    Hi
  • -4
    adamwashere 10 ay önce
    en iyisinin ta amına koyayim buradan
  • -3
    senben23 10 ay önce
    altını şer incisi ker
  • -4
    amsuyu 10 ay önce
    altını şer inci siker
  • -3
    stereotype 10 ay önce
    İncisi Ker !
    2
    bedrun 10 ay önce
    Bro inciyi takip edebilirsin sorun değil ama inci siker nedir eminim ki incide daha bir tane konu açmışlığın bile yoktur senin.
  • 2
    otuzbirogullari 10 ay önce
    Sözlüğe yeni üye oldum eğer beğenirsem en iyisinin benim olucağı kesin
  • 2
    ravenphilosoph 10 ay önce
    Düşündürücü yok lan değil baya ben yani
  • 4
    metallica 10 ay önce
    Değerlenecek buralar inşallah
  • 3
    golkrali 10 ay önce
    Takip edeni takip ederimciler burayı bulmadan keyfini çıkaralım.
  • 2
    asgaard 10 ay önce
    Sa ben geldim.ben yazar olmayı bilmem agahdjflahagahsksjshs neyse selamlar ben geldim işte.en çok beni takip etsinler diye de bi dert tasam yok.olan dertlerimle mutluyum.ama hoş bi düzen sevicem gibi
  • 2
    biradam 10 ay önce
    Buralar hep tarlaydı
  • 2
    alfonso 10 ay önce
    Olmaması gereken şeylerin adını inci koymuşlar.. Hoşbuldum sağolun :Dd
  • 2
    kalemdar 10 ay önce
    Yavaş incileriniz dökülcek :)
  • -1
    fuzun33 10 ay önce
    https://youtu.be/K9JRYv4qRus para kazanmanın yeni adresi arkadaşlar.Referans no:8430709
  • 1
    thornavida 10 ay önce
    Burayı inciciler basmış gibi sanki hayırlısı bakalım hep birlikte puivin nereye doğru yol alacağını göreceğiz, umarım kalitesizleşmez
  • 1
    kosedekibalici 10 ay önce
    yav he
  • 1
    sametoztekin 10 ay önce
    abi adamlar böle sırf konu sallayabilmek için yükselebilmek için boş boş konular acıyorlar bence bu mantıklı oldu
  • 1
    zapatistamg 10 ay önce
    Burun benim
  • 1
    fasikhukukcu 10 ay önce
    REZa sarraf
  • 1
    brezkurt 10 ay önce
    10 yıl sonra buralar tarlaydi diyecem
  • 1
    topukluefe 10 ay önce
    Yeni ya buraları hep severim ben yorum atarım cici sözlük: )
  • 2
    biyow 10 ay önce
    Bunu yapmanız bir devletin kendi çöküşünü izlemesiyle eşdeğer bir durum olabilir. Örneğin olurda sözlük gelişir ilgi görürse "takipe takip" gibi ilkokulu paylaşımları görme ihtimali çok yüksek. Bence Bu sistem kaldırılsın ve yazarlar sadece nicklere bakarak kaliteyi anlasın. Zaten çok iyi yazan veya kaliteli paylaşımlar yapan biri ilgi görmez mi?

    Edit: Sözlükte bunu yaparak paylaşımlara değil kişilere öncelik veriyorsunuz. bu tamamıyla saçmalığın kendisi
    biyow tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    topukluefe 10 ay önce
    İlk önce araya kaynayan şu ergen incicileri bir ayırın bende ilk açıldığında sözlük yazarıydım orada ama 3 yıldır uğramıyorum bile liseli doldu ergenler bastı karı kız muhabbetinden ileri gidemeyen bir nesil yetişiyor orada yazık
  • 1
    bazukacini 10 ay önce
    İnciyi, ekşiyi, uludağı karalayıp bir halt lazım olduğunda ilk o sözlükler üzerinden arama yapacak canlılar, ben orda burda yazardım artık oranın ortamı şöyle böyle diye her yeni sözlükte kıçını yırtmaya tıpkı burda olduğu gibi devam ediyor, helal süper devam diyebildiğim uyuz olay.
  • 3
    secko 10 ay önce
    Vay amk bu platforma yeni dahil oldum sağ tarafta en iyi yazar sıralaması var ya o sıralama içeriğe göre değilde meğerse yazılan şeylerin çokluğuna göreymiş. Çok ince düşünmemek lazım demek ki. Kırıldım üzüldüm gidiyorum ben oturma odasından çağırdılar
    2
    mortal 10 ay önce
    yanlış görmüşsünüz. puiv puan sadece yazılan içeriklere göre değil, oylama, takipçi sayısının da dahil olduğu hesaplamalar ile ortaya çıkar.
    2
    secko 10 ay önce
    anladım eyvallah bro ;)
  • 1
    noauthorityforoldmen 10 ay önce
    kapitalizmi ve serbest rekabet piyasasını köküne kadar ortaya çıkaran bir uygulama olmuş. hayırlısı...
  • 1
    nanichirgelair 10 ay önce
    gayet mantıklı bir uyguluma olmuş teşekkúrler.
  • 1
    antipatik 10 ay önce
    çok iyi olmus çok da güzel olmuş
  • -15
    dasaksiz_penguen 10 ay önce
    takip edeni takip ederim
  • 1
    sirreferee 10 ay önce
    1. olana hediye var mı ?
  • 1
    falconbey 10 ay önce
    Herkese başarılar...
  • 0
    mrdemir 10 ay önce
    Phen
  • 1
    riseofhumanity 9 ay önce
    hahahohohaha. ben yokum şuku.


  • puiv

    91 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...