2
dizilerdeki yapmacıklık
yeni oyuncular hiç rol yapamıyorlar. sorun ya yönetmende yada oyuncularda. samimi, gülmeli konuşmalı sahnelerde tüm dizilerde oyunculuk, gerçekçilik, samimiyetsizlik 0, yapmacıklık en tepede.
  • 1
    tombalaci 8 ay önce
    "Türk sinemasında harbi oyuncu kalmadı" dedirten yapmacıklıktır.
  • 1
    barzo22 8 ay önce
    yeni diziler dizi değil ki oyuncular oyuncu olsun . önceden ne güzel diziler vardı işi gücü bırakıp haftanın 1 gününü ona ayırırdık . şimdi aşk mı izleyecez birbirlerine ihanet eden sevgilileri mi . sokayım aşkınıza bu ne her kanalda aşk aşk aşk.
    0
    lazcoder 8 ay önce
    hiç sorma ya, 1 güzel kız peşinde 3-5 yakışıklı erkek, her kanalda var lanet olsun.
  • 2
    iloveimagine 8 ay önce
    Ezbere oynatıyorlar.Araya müzik girer 1 saat bakışırlar.En klasiği
    0
    lazcoder 8 ay önce
    tüm dizilerde aynı olmaz be kardeşim. valla artık tv izlemiyorum. ya star wars kitapları okurum yada web site işleri.
    0
    iloveimagine 8 ay önce
    çoğu aşk dizileri aynı.Şuan odaklandığım tek bir dizi var çıkmasının bekliyorum o da 46
    0
    lazcoder 8 ay önce
    çoğu deil hepsi aynı, şu 46 dediğin star da çıkacak olan mı
    0
    iloveimagine 8 ay önce
    aynen
    0
    lazcoder 8 ay önce
    o diziyi bende bekliyorum, erdal beşikçioğlu muhteşem oyuncu
    0
    iloveimagine 8 ay önce
    dizi breaking bad e benziyor diye izlicem
    1
    lazcoder 8 ay önce
    :d türk dizi sektörüne lazım böyle diziler. kurtlar vadisi, senelerdir var prodüksiyon 0.
  • 0
    sadurra 8 ay önce
    televizyonu çekilmez hale getiren olay. genel olay senaryolarda. ''halk bunu izler'' diye saçma sapan senaryolar yazıp o güzelim yetenekli oyuncuları hiç ediyorlar. o yapmacıklığı en azından biraz olsun kurtaran tek dizi şu an için sanırım ''baba candır'' dizisi.
  • 0
    lumpyspaceprincess 8 ay önce
    sorun zaten oyuncuların rol yapma yeteğine göre değil güzelliğine ya da baklavalarına göre seçilmesi. dizide adamlara tişört giydirmiyolar aq
  • 1
    hellomyfriend 8 ay önce
    babanızın kaybettik +baba ? babacim
  • 0
    bobina 8 ay önce
    ülkede okadar gerizekalı var ki çok doğal bu denli yapımların artması müstahak abi izleyin uyuyun. muhteşemyüzyıl izleyip tarihi gerçekten öyle zannedenler var nediyim ki amk koyunları.
  • 0
    secko 8 ay önce
    zenginin karun gibi zengin ve görgüsüzlüğün dibine vurmuş halde gösterilmesi.

    zenginin kötü fakirin iyi gösterilmeside büyük yalan.

    zengin semtinde gece vakti gez en fazla villa köpekleri havlar
    fakir semtinde gasp tecavüz hırsızlık allah ne verdiyse artık.

    demekki zengin iyi fakir kötü amk...
    secko tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    ucusivrikundura 8 ay önce
    aradaki belirgin fark günümüz oyuncularının karakterleri taklit etmeye çalışması, replik ezberlemedir. oysa eski sanatçılar öyle mi, kemal sunal'ın şaban'ı bir tiplemedir tipleme ile karakter arasında dağlar kadar fark var. ahh ahh, güzel zamanlardı dedirtip zaplamaya devam ettiren günümüz dizileri, sonucu survivordır.
    0
    lazcoder 8 ay önce
    aynen, dizi alternatifi survivor.
  • 0
    mithrandir 8 ay önce
    üzülerek söylüyorum ama birde kafanızı kaldırın da yabancı dizilere bakın arkadaşlar, inanılmaz yapımlar var. malesef biz bu işi eskiden daha iyi yapıyormuşuz. millet daha ileri gider biz geriye gidiyoruz ya resmen.
    0
    lazcoder 8 ay önce
    aynen katılıyorum. türk dizisi izlemiyorum artık. hep yabancı. nerde kaldı bizimkiler hey gidi...


  • dizi ve film

    7 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ocal

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...