4
beyler idaa'yı bırakamıyorum. yardımcı olur musunuz?
Anasını satıyım hergün para kaybediyorum... Futboldan da anlıyorum ama ya bi golden , ya bi maçtan yatıyor. Bıktım para kaybetmekten. Bi de sigara gibi bırakamıyorum ya...
  • 1
    iloveimagine 11 ay önce
    Ben birden bitirdim.Bu islerin saçma oldugunu anladim.Hatta bi kere kazandim o parayi da harcamadim az bişeydi zaten.O harcicagin parayla git kendine abur cubur al.Esek kadar oldum hala yiyorum
    0
    circlepit 11 ay önce
    yaş kaç kanka
    0
    iloveimagine 11 ay önce
    18
  • 1
    oschemat 11 ay önce
    Bırakamıyorsan kontrol altına al.İhtiyaçlarının ve elindeki paranın listesini yap . Artan parayla ufak miktarlarda oyna
    1
    circlepit 11 ay önce
    ah o irade olsa... gene de saol bro tavsiyen için...
    0
    oschemat 11 ay önce
    Sen hiç yoktan listeyi yap zaten oynamayınca elinde para kalıyorsa ne gerek var dersin, 3-5 bişey atsan da zararı olmaz.EyvAllah sen de sağol
  • 1
    alcatraz 11 ay önce
    Bro para kazanmanın o kadar önemli olmadığını her oynamak istediğin zaman kendi kendine tekrar et bilinç altına sürekli bu mesajı ver
    alcatraz tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    callisto 11 ay önce
    Demesi kolay ama kafanı dağıtacağın bir hobi bul ya da para harcayacak başka yer, psikolojik olarak paranın her gün oynamaya yetmeyeceğine inandır kendini
  • 0
    barzo22 11 ay önce
    bültene bakma . bültene bakınca güzel maçları görüp insanın kupon yapası geliyor . ben öyle bıraktım bende çok deli oynardım
  • 0
    filozofunsakali 11 ay önce
    Çalışıyor musun? Çalışmıyorsan git iş bul çalış. Ne sigara ne alkol içersin nede iddaa oynarsın.
    filozofunsakali tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    circlepit 11 ay önce
    okuyorum. hep baba parası...
    0
    filozofunsakali 11 ay önce
    O yüzden öyle. Gidip düğünde çalıştım lise bittikten 1 hafta sonrra sabah 9.30 iş başı gece 3'te iş bitti ben 4.30'da evdeydim 70 TL para aldım. Sadece bir kere 2 saat ara verdik gerisini sen düşün. Haftada 3 kere gittim kaç saat çalışıp ne kadar para aldım. Türkiye şartları zor.
  • 1
    kumlubicak 11 ay önce
    Puvo yarın için 4 banko versene yüklü gireyim :)
  • 0
    lanetolasizenci 11 ay önce
    sigara değil, eroin eroin... Bırakılmıyor kardeşim, her gün kupon yapmadan duramıyorum ben de... Ah o tek golden yatan kuponlarım...
    0
    circlepit 11 ay önce
    gel sarılalım... ))
  • 1
    karakurtberk 11 ay önce
    Aynısı bendede var kardeş illet bişey iddda :(
  • 0
    yaabakmabana 11 ay önce
    iddiaya girelim kaybedersen bırakırsın
  • 0
    reckless 11 ay önce
    can sıkıntısındandır.. 3 liralık oyna miktarı azalt bide kombine kupon yapma tutacagı varsa tutar zaten.. hobi olarak devam et
  • 0
    pocari 11 ay önce
    bırakma zaten kardeşim iddia bırakılır mı aq
  • 1
    mormoruk 11 ay önce
    Sağlam bir blogla anlaş şikeli maç al belki köşeyi dönersin.
  • 0
    circlepit 11 ay önce
    amk gene bi maçtan yattı(milan-lazioya 1 demiştim). düelloda man city psv 0 dedim tutturdum ama şu amk maçı yüzünden gene gitti ((((((...


  • karışık

    Karışık

    24 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    hellomyfriend
    ilteris
    darkier
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...