5
duymaktan sıkıldığımız söz

birisinden sürekli duymaktan sıkıldığınız söz nedir ? (kimden olduğunuda yazmayı unutmayın...)

benimkisi her akşam annemin  "saat 12 oldu hadi yat"  demesi
  • 4
    lethe 11 ay önce
    "Nasılsın?" Gerçekten merak ettiği için soran yok. Cevap da her zaman "iyi". İster kötü ister iyi ol.
  • 1
    ufuk 11 ay önce
    Karşısında dikildiğin halde ''Geldin mi?'' diyen anam
  • 1
    tirrekfaction 11 ay önce
    (bkz. çıkarken çöpü çıkar)
  • 1
    vahaphaliloglu 11 ay önce
    Dersler nasıl çağam (anneannem)
    Kızlar çocuğum peşini bırakmıyor yahuu (teyzem)
    Lan iğrenç çok aşırı gıcık bişey her duyduğumda yumruğumu sıkarım
  • 1
    insaatci 11 ay önce
    naber??? dünyanın en saçma lafıdır aq
  • 3
    malatya_beyfendisi 11 ay önce
    kalk hadi okula gideceksin -annem
  • 2
    afrudumkey 11 ay önce
    çocuk musun sen "pcde oyun oynarken herkes"
  • 2
    onivern 11 ay önce
    ''Sana kız mı yok?''

    Var da biz bulamadık amk
  • 1
    lazcoder 11 ay önce
    sonra çok pişman olacaksın
  • 1
    yazamayanyazar 11 ay önce
    yemedim yedirdim içmedim içirdim nankörr -annem
  • 1
    bakirpezevenk 11 ay önce
    seni seviyorum (alt sınıftan kızlar)
  • 2
    alinsurat 11 ay önce
    Ev arkadaşımın bulaşıkları yıka demesi
  • 1
    ismailabi 11 ay önce
    Oğlum geç calış
  • 1
    aronchupa 11 ay önce
    kalabalık yerlerde çok gezme, kalın giyin. :)
  • 1
    babacan94 11 ay önce
    Sıkıldım
  • 1
    issizadam 11 ay önce
    Ev telefonunu arayıp nerdesin sorusu.
  • 1
    tvb 11 ay önce
    az sigara iç yada zıkımlan bende geberim burda kahrından afferim (annem)
  • 1
    tvb 11 ay önce
    her ev çıkışı çöpdü al kelimesi normalde normal bişey ama bizim evde çöpü attıp evde bişey unuttuğumda tekrar çöpün 5 dk da çıkması biraz bunaltıyor
  • 2
    hardrockman 11 ay önce
    annemin sözleri aklıma geldi sonra mezar taşı akılma geldi ve ağladım...
  • 1
    yasar 11 ay önce
    Geldiğim halde geldin mi sorusudur
  • 1
    roxic7 11 ay önce
    okulda hocanın ota boka karışıp "onu yapma, şunu yapma" demesi.
  • 1
    sirreferee 10 ay önce
    odanın ışığı neden açık ?
  • 1
    noauthorityforoldmen 10 ay önce
    okul ne zaman bitiyor?
  • 2
    albakim 10 ay önce
    mid sal taşıcam
  • 2
    tokcanavar 10 ay önce
    olum sen hala okuyonmu
  • 2
    vasiliagayev 10 ay önce
    "okulu bitirince ne olcan şimdi" herkes
  • 1
    shirohige 10 ay önce
    haci sen bilmem ne bolumu okuyorsun bilirsin diye baslayip bolumle alakasi olmayan soru sorarlar var ona uyuz olurum
    shirohige tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    agaoglu 10 ay önce
    sen bilgisayardan anlarsın benim bilgisayara bi format atıver
  • 1
    circlepit 10 ay önce
    derslerin nasıl? cevap veriyoru- yarramın başı...(herkes)
  • 1
    soundslikescream 10 ay önce
    naber ?
  • 1
    yaabakmabana 10 ay önce
    ben sana içki içme demedim mi ehuehue
  • 1
    kumlubicak 10 ay önce
    Sen anlarsın diye başlayan her şey (herkes)
    Anladığım şeyler olunca sorun yok ama anlamadığım şeyler sorulunca sinir oluyorum.
  • 1
    barzo22 10 ay önce
    okul bu sene bitiyo mu sözü . bitmiyo aq okulu bitmiyo
  • 1
    gtaiceteaa 10 ay önce
    Patlamada 32 ölü 43 yaralı...
  • 1
    80kiloysa79udassak 10 ay önce
    Sabrımızı sınamasınlar
    Kınıyoruz
  • 2
    heylano 10 ay önce
    Bunu bırak oğlum biz sana neler buluruz sevdiğim adamın arkadaşları ve sürekli
    2
    80kiloysa79udassak 10 ay önce
    Aldırma puro adam da seni seviyorsa aldırmıyordur zaten
    1
    heylano 10 ay önce
    Eşeğin aklına karpuz kabuğu sokmaya gerek yok ama dimi


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden paylaşmak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...