11
2500 yıllık mumyaya tecavüz eden adamın yokluğu

http://prntscr.com/a5op0m haberden de görüleceği üzere adam çıkmış mumyanın üstüne.

  • 2
    mgl733 11 ay önce
    Ona Tecavüz denmez ki adam 2500 yıl önce ölmüş şansını,bahtını siktiğimin mısırlısı ya :D :D
  • 1
    bakirpezevenk 11 ay önce
    şu haberi scorpdaki embesillere izletmek lazım hangi konu açılırsa açılsın bir grup aşşağılık kompleksine girmiş ahmaklar Türk milletine maal ediyo damacana sikiyo bizimkiler bank sikiyo bizimkiler al dünya devi ülkesinde mumya siktiriyo bi bizim millete mahsus değil bu olaylar
  • 3
    tirtkahraman 11 ay önce
    En eski birşeye tecavüz eden adam olarak tarihe geçmeli
  • 0
    papaz 11 ay önce
    Miladın yokluğunu çeken kişiyi tasrif ede başlık
  • 2
    cykablyad 11 ay önce
    Gelmişini geçmişini sikmek bu olsa gerek
  • 0
    yasar 11 ay önce
    Tarihi eser gibmenin cezası olur mu acaba
  • 2
    barneystinson 11 ay önce
    ölüyü diriltir.
  • 0
    oraljk 11 ay önce
    o da güzel :D
  • 4
    antimilitarist 11 ay önce
    'penisini tarihin derinliklerine sokmak' adlı kitabın kahramanı olur.
  • 3
    budamigol 11 ay önce
    ölüden göt istemek bu işte king of the ölüsiken
  • -1
    mahmoud 11 ay önce
    yoksa ... (bkz: donanımhaber ölüsevicileri)
  • 5
    magic 11 ay önce
    yazık lan mumyaya. sen o kadar büyü mumyanı bile yaptır , ölünün bile tarihi değeri olsun, ama sonra elin adamı gelsin üstüne çıksın
  • 4
    lebriz 11 ay önce
    Şansım(temsili) sen namusunla öl, öldükten 2500 yıl sonra biri gelip siksin.
  • 2
    sexypanda 11 ay önce
    ölünü sikerim demek bu olsa gerek
  • 1
    kazanova26 11 ay önce
    Oyle demeyin lan basiniza gelir binler belki yokluk cekeceksiniz
    0
    markrenton 11 ay önce
    inci sözlükte kullanıcı adın ne
    0
    kazanova26 11 ay önce
    Nickiminaj
  • 1
    babasikilikli 11 ay önce
    Adamın dedesinin dedesinin dedesi senin ölünü s*kicem dediyse işte adam atalarının sözünü yerde komamıs.
  • 0
    armi 11 ay önce
    Mühendislik öğrencisinin gelişmiş yoklukla imtihanına örnek olabilir.
    Şaka maka neresine tecavüz etmiş lan fiziki olarak mümkün mü böyle bisey
  • 0
    gnaumecal 11 ay önce
    Nerde vakit geçirirsen oranın elementlerine ayrılırsın
  • 1
    sadoreis 11 ay önce
    Ölünü dirini s.kerim sözünü gerçeklertirmiş adam :D
  • 0
    devletcan 11 ay önce
    ölünün amına koymuş adamdır
  • -1
    dionysus 11 ay önce
    Bu performans bizim memleketten nasıl çıkmadı daha anlayamadım gitti
  • 1
    redmoon 11 ay önce
    adam öyle bir abazan ki 2500 yıllık mumyayı sikmiş lan :D elektrik süpürgesinin toz haznesini sik daha şerefli :D
  • -2
    cipralex 11 ay önce
    Türkiye'de olmamış Türk yapmamış nasıl olur :D
  • 0
    lordkumandan 11 ay önce
    İlkten zevk almış mıdır diye düşündüm sonra mumyanın cinsiyetini. Ters ilişki mi kurdu yoksa diye de düşündüm. Hala düşünüyorum ama ylab adam da iyi özgüven varmış he
  • 0
    seslisex 11 ay önce
    Muhtemel bi sekilde adamin yuzyillar onceki dedeleri efendiler bu gece tutan kamonu sikiyoruz diyip mısırda yeni bi akim baslattiklari bilinir ki adamda atalarina yakisani yapmis normaldir :)
    seslisex tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    quentra 11 ay önce
    2500 yıldır o anı beklemiş
  • 0
    antep 11 ay önce
    Bu konuyu ben açmıştım la :D
  • 3
    allahdiyenkumtanesi 11 ay önce
    yakında yoklukta ulaşacağım seviyedir
  • 0
    bigdaddycool 11 ay önce
    O cesedin üzerinde nasıl delik buldu diye saatlerce düşündüğüm olay
  • 0
    ymetehanay 10 ay önce
    2500 nedir lan az geç kalsa dinozor bulurmuş.


  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    176 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    kaygusuzyazar

    keyiftuccari
  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)  

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...