6
tayyip tayyip diye beynimizi yedik
bak kardeşim
can'ım kardeşim güzel kardeşim


sor ki ilk okul 4. sınıftan üniversite bitene kadar ingilizce eğitimi verip neden ingilizce namına bişey öğrenmiyor bu çocuklar ?


sor ki pkk sempatizanları ve elemanları üniversitelere meclis'e nasıl girdi?

sor ki bu kadar üniversite mezunu neden yüksek teknoloji üretemiyor?

sor ki almanya'dan bile dünya çapında türk futbolcu amerika'dan bile dünya çapında türk profesör yetişiyorda 78 milyon türk'ün olduğu türkiye'den neden yetişmiyor ?

sor ki en yüksek maaşı alan polis bedava biniyor da otobüse asgari ücretle çalışan işci neden tam biletle biniyor ?

sor ki dünyanın en iyi şahsa özel arabalarını tasarlayan erbakan malkoç neden türk degil alman devletlerine bağlı şirketler kuruyor

sor ki türk tarım alanının kat kat küçüğüne sahip hollanda tarımda daha cok kar yapıyor


daha çok sayarım ama okumaya üşenirsiniz hepsine bi cevap vereyim mi

bizim ilkemizde biz tembellik ederken millet çalısıyor bizim ülkede muhalefet bunları soracağı yere tayyip'in ceketini ayakkabı kurusunu tartışıyor millet mars'ta sebze yetiştirirken bizim muhalefet baş örtüsü eğitime engel mi diyor tayyip'in ağzından çıkan kelimelerle ne acık buluruz diyor eeeee muhalefet bu haldeyken adamda istediğini yapıyor halk hala götümden su girse abdest bozulurmu derdinle

yukarıdaki soruların tamını tahlil edip tartışabiliriz

siyasi bi taraf oldugum için değil sadece tembel olduğumuzu vurgulamak için yazdım
  • 1
    keyiftuccari 6 ay önce
    abdestin bozulur
    1
    ilteris 6 ay önce
    teyemmüm ederim
  • -3
    yusufir 6 ay önce
    millet bunu anlamıyor işte. asıl değişimin muhalefette olması lazım ama bide muhalefeti eleştirince akp li diye yaftaliyor orospu çocukları. bu ülkede muhalefet denen bir şey yok. muhalefet dediğin araştırır, bunlar gündemde ne varsa onu konuşuyor, e gündemi belirleyen akp zaten. dolayısıyla akp nin ağzından çıkan şeylere odaklanıyorlar sadece. seçimlerde oy artışı olmadığı halde yendik diye sevinen gerizekali bir toplum var bu ülkede. bu toplumla akp vari partiler bitmeyecek maalesef.
    -1
    desloratadin 6 ay önce
    meral akşener çıkmasın diye senin akp dediğin parti kıçını yırtıyor. sonrada muhalefet yok yeaaa amk salakları.
    2
    yusufir 6 ay önce
    lan minakoydugumun salagi. beynini mi siktiler senin? akp karşı çıkıyor diye mi gelmiyor akşener? osuruk beyinli ya.
    1
    administrator 6 ay önce
    terbiyeli olalım beyler küfre lüzum yok.
    0
    puiv2000 6 ay önce
    bu yazının eksilenmesinin tek sebebi doğru olması fakat eksileyen kişiye/kişilere dokunmasıdır.
    0
    ilteris 6 ay önce
    eyvallah kardeşim, ama değil sözlük yazarları tüm insanlık karşı gelse de doğruya dogru, yanlışa yanlış diyecek insanlar bitmeyecek
  • 3
    ilteris 6 ay önce
    1.bizim çoçuklarımız aptal değil eğitim bozuk zehir gibi çocukları okuldan bilimden ilimdem soğuruyoruz.kurslara kolejlere kariyer okullarına soyulma zorunluluğu sağlıyoruz.

    2. biz tembellik ederken düşmanlar uyumuyor. çalısıyor ne zaman tökezlesek o zaman önümüzde durmak için ilerliyor, boş işlerle tv ile sosyal medya ile uyuyoruz.

    3. dış ülkelerde 10 tane metalurji malzeme mühendisi olursa 5. üretim yaparken diger 5i ar-ge de gelişmek için uğraşırken bizim ülkemizde tamamı döküm hanede döküm yapıyor araştırma gereği yok cok para kazandır yeter. her meslek için aynı hepsi için!

    4. sinan şamil şam almanya'da yetişti mesela sağlam futbolcularımız da öyle dış ülkelerde aziz sancar da kezaa, türkiye'de hiç bir bransın değeri yok para kazandır yeter amerika'da verilen fırsat bizde olsa emin olun zehir gibi adamlar boşa gitmez.

    5. sistem kurulmuş ağa zengin daha zengin olacak, orta halli kalmadı zaten ya fakir ya zengin 10 sene önce ülke nüfusunun %1 i ülke ekonomisinin tamamının %23üne sahiplen suan aynı 1lik kısım ekonominin % 57-60ına sahip.
  • 0
    iloveimagine 6 ay önce
    haklisin demekten kendimi alamıyorum
    1
    ilteris 6 ay önce
    eyvallah dostum sagolasın
  • 0
    ilteris 6 ay önce
    la o küfür eden manyak bi daha okusun parti tartışması yapmıyoruz bahsedilen muhalefet her kesimin halk muhalefeti
    ilteris tarafından 6 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    puiv2000 6 ay önce
    ne demek muhalefet tembel. bizler solcular olarak her gün yemekten sonra kemalpaşa tatlısı yeriz ve günde 5 vakit yüce önder mustafa kemal atatürk heykelinin karşısında saygı duruşuna geçeriz. nedenini bilmesek dahi her türlü eyleme katılırız ve sonunda tayyip istifa diye bağırırız. kimse bize tembel diyemez (!)
  • 0
    yondaimehokagesama 6 ay önce
    hayır milletin derdi forumlarda başlık açmak
    0
    ilteris 6 ay önce
    nasıl?
  • 1
    vasiliagayev 6 ay önce
    ellerine sağlık aga
    0
    ilteris 6 ay önce
    eyvallah kardeşim
  • 0
    ilteris 6 ay önce
    bu kadar eksilenmek gayet gurur verici ki yazının doğruluğu ve birilerine baya dokunduğunu kanıtlıyor

    hepinize t e ş e k k ü r l e r .
  • 0
    dehr 6 ay önce
    biraz mantıklı düşünüp, objektif olarak sorgulama yetisine sahip her türkiye vatandaşı için olması gereken görüş.. farkında olmak ile fark yaratmak arasında bile fark vardır, bilmem anlatabildim mi.. ufak anekdotların için teşekkürler, daha derin şeyler anlatman dileğiyle.
    0
    ilteris 6 ay önce
    kendimizi geliştirmemiz lazım eksikleriniz fazla tabii birde anlatabildiklerin karşındakinin anlayabildikleri kadar olma mevzusu var saygılar
  • 1
    magic 6 ay önce
    haklısın
    0
    ilteris 6 ay önce
    eyvallah
  • 1
    mudge 1 ay önce
    güzel bir yazı
    0
    ilteris 1 ay önce
    teşekkürler


  • burası türkiye

    Türkiye'de olan her türlü güncel olayın paylaşımı; *başka ülkede yaşayamam *yurdum insanı *sıradan bir güm Diye başlayan cümlelerin başlığı

    3 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ilteris

    rick

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...