• 1
    yepyeni 8 gün önce
    aslında gülmenizi istemedim. insanlar bunun için mi ailesinden çoluğundan çocuğundan işinden gücünden ayrılıp askere gidiyor ?
    her yerde böyle değil demeyin. yüz tane örnek gösterebilirim. sonuçta çomarlar askere gidiyor. ve gidince böyle oluyor.
    1
    kevinyost 8 gün önce
    ne var ki bunda abartiyorsun
    1
    yepyeni 8 gün önce
    normal bir insanın 6 ayını 1 yılını böyle salak salak işler için harcaması bana mantıklı gelmiyor.
    1
    kevinyost 8 gün önce
    salak salak islerden kastını anlamadim askerde okuma yazmayi bilmeyenlere okuma yazma catal bicak kullanmayi bilmeyenlere darp yoluyla da olsa ogretiliyor dersen ki bun bunlari biliyorum en onemlisi silah egitimi biz norvec degiliz ki her turk gencinin silah parcalamayi toplamayi silah tutmayi öğrenmesi gerek bu videodaki tarz haraketler kalabalik erkek gruplarinin olduğu her yerde olur yurtlarda fabrikalarda vs.
    0
    yepyeni 8 gün önce
    eğer askerliğin gerçekten faydalı olduğunu düşünüyorsan seninle tartışamam.
    en az askerlik kadar zaman kaybı olur.
    2
    kevinyost 7 gün önce
    ben askerligi kesinlikle faydali ve gerekli buluyorum bizim her zaman savasa hazir olmamiz gerekir ha ancak kişisel düşünürsen yükselecegin makamdan kazanacagin paradan mahrumsun ona kabulum ancak adi ustunde vatani gorev
    (bedelliye de karşıyım)
    kevinyost tarafından 7 gün önce düzenlenmiştir.
    0
    ibrahimisbilir 7 gün önce
    ikinizede hak veriyorum. askere giden gelen, şuanda askerde olan arkadaşlarım var. bu arkadaşlarımdan yola çıkarak askerliğin insanları olgunlaştırdığı kanaatindeyim.

    askerlikte çok boş zaman mı var evet var, zaman kaybı yer yer. ancak askerlik bizim bir kültürümüz. bu kültürün unutulmaması adına zorunlu askerlikten yanayım. ancak adam 4 yıl üniversite okumuş üzerine doktara, yapmış okumuşta okumuş ve iş sahibi olmuş(halk deyimiyle büyük adam olmuş) kişiler zaten bu vatana hizmet etmekte ve askerlikle bu hizmeti aksayabilir bu gibi istisnalara bedelli uygulanabilir.

    askerlik yeterince eğitim almamış vasıfsız gençlerin burnunun sürrüldüğü yer olarak ve kültürel açıdan bu bireylere faydalıdır.

    kendini geliştirmiş ve bu millete hizmet eden biri için(yukarudaki örnek) zaman kaybı olabilir.
  • 1
    ibrahimisbilir 8 gün önce
    şaka yapıyorsan sonuçlarınada katlanacaksın. şakanında bokunu çıkarmışsın. adam derin uyuyor zaten o uykusundan uyandırmışsın sonra bide adamı dövüyorsun.

    bunun komutanı olmak vardı...
  • 2
    quentra 8 gün önce
    ne boş insanlar var
  • 2
    hellomyfriend 8 gün önce
    yeşil montlu arkadaş yüzüne sprey sıkılan uyuyan askerden daha çok zarar gördü amk
  • 1
    serhatcakmak 7 gün önce
    an itibari ile askerlikten soğudum gerçekten böyle boş adamlar var ise harbi rezillik, tamam orada her zaman disiplinli olamazsın ama adam gibi şaka yapın en azından.
  • 0
    oxygen 7 gün önce
    bence komik değil. böyle şeylerle eğlenen insanları anlayamıyorum..


  • gülün istedim

    Adı üstünde gülüneceğini düşündüğünüz her türlü yazı, fotoğraf, karikatür, resim, diyalog vs. paylaşabileceğiniz bir bölüm.

    4 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ibrahimisbilir

    hedap
  • 1. bölüm açıklamasına uygun olmayan başlıklar açmayınız.

    2.  +18 içerikler paylaşmayınız.

    3. açılan başlığı komik buluyorsanız (+), saçma buluyorsanız (-) yönünde işaretleyiniz.


    iyi puivlemeler :)

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...