• 8
    dowjones 9 ay önce
    bunu kız kardeşine sorsana delikanlı
    2
    endoplazmikredikulum 9 ay önce
    Kız kardeşim yok. Ayrıca fesat düşünülecek bir başlık değil. Sen o beyninle sadece kız kelimesine odaklanırsan bu yarası olan gocunur cümlesine döner. Bu başlık üniversitede alınabilecek ve ortam yapılacak güzel arabaları paylaşıp bilgilendirmek içindir. Kızları etkilemek onları s.kmek anlamına gelmez. Teşekkürler, iyi günler...
    -1
    golkrali 9 ay önce
    gol oldu.
  • 3
    tokcanavar 9 ay önce
    Renault twingo
    -Sanrooflu tercih ediniz
    -Sevimli bir tipi vardır
    -Dıştan küçük olmasıyla birlikte içi geniştir
    -Az yakar
    -Keyiflidir
  • 1
    imprezaxd 9 ay önce
    1.5 impreza çok pahalı değil ama Subaru imajıyla çok kızın ilgisini çeker.Denendi onaylandı
  • 0
    ozhandinler 9 ay önce
    ford capri babacık.
  • 1
    psikopatpsikolog 9 ay önce
    Şimdi hangi okulda okuyacağına bağlı bu mesela tekirdağ Nku de 4 teker olsun ortam senin olur reiz.
    psikopatpsikolog tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    karamuhtar7 9 ay önce
    Yuksekokula gideceklere tofAsk
  • 0
    sahinbycl 9 ay önce
    polo abi net
  • 0
    puivligangster 9 ay önce
    Bi em dabülu (BMW) ile sen istemesen bile ortam kendiliğinden oluşur :D
  • 1
    ghost 9 ay önce
    acıdım simdi sana.kızlar senden hoslanmadigi icin araba alıp para yedirerek senden hoslanmadiklarini sadece paran icin seninle birlikte olduklarini bildigin halde tek çaren bu oldugu icin eline bir kiz eli degmesi icin para yedirip kendini sömürülmeye hazır bekleyen abazan bir zavallı olarak göstermeye bile razısın.
    0
    endoplazmikredikulum 9 ay önce
    Dostum benimle alakali olan bi durum yok bunu ilk önce bi kafana sok. Burda söz konusu olan şey arabalar ve çekiciliği. karı kız yalakaligi değil bu iki. Ben bu başlığı böyle düşünüpte merak eden arkadaşlarımız yorumlarinizla bilgilenir diye actim bu üç. Teşekkürler, iyi günler...
  • 1
    eskikurt 9 ay önce
    la kardasim araba falan hikaye herşey dil. guzelinden uygunundan girgirindan bir dile sahip olmaya bak.
  • 1
    agaoglu 9 ay önce
    honda civic
  • 1
    justicetea 9 ay önce
    eğer ortam yapıcam karı kız tavlıcam diyosan normal bir araba iş görür (megane 2 vs.). ama yok hacı ben tarz yapıcam, altımdaki araba kimsede olmayacak, böyle gaza dokundummu bölüm başkanı duyacak diyosan opel commodore gs veya mercedes benz 230 işini fazlasıyla görür.

    not: masrafı gözel almak zorundasın.
  • 1
    halicarnas 9 ay önce
    bu tavsiyeyi okuyup araba alcak kişi zaten romantizm ve sevgiden uzak olacağı için , araba parasını direkt olarak kabul edicek türdeki kadınlara harcamasını öneririm.hani saatlik ücret alanlar varya
    işte onlara.
  • 1
    mrcrowley 9 ay önce
    fiesta en iyisi ya da 206
  • 1
    mrbonuss 9 ay önce
    bu tarz bir tavsiyeye ihtiyacı varsa sıkıntı, fakat bohem yaşıyorum coolum ben abicim fiyakası atmak istiyorum diyorsan( ki hatunlar sever böyle olayları) eski ucuz bi araba al, şahin falan değil ama.
  • 1
    vasiliagayev 9 ay önce
    en arabasi bilader aylik akbil yalamiyoruz biz
  • 1
    mertgunes 9 ay önce
    kime göre pahalı neye göre pahalı bunu belirtmemişsin.
    audi tt 2004 modele kadar 40.000-60.000 tl arasında bulabilirsin. süper arabadır kızları etkiler ama tek kapı malesef.
    audi a3 1997-2000 model arası 20.000-30.000 arası bulabilirsin. bu da iyi arabadır.
  • 1
    kinqzlee 9 ay önce
    iyi bir üniversite ye gidiyorsan (örneğin ankara bilkent üniversitesi gibi) şahin hiç düşünme çünkü öyle üniversitelerin kapısında kuş türü giremez yazar ortalama 15 20 bin lira bi bütçen varsa clio rs al hem hızlı hem ortam yapan bir araç. bmw 3.20 ile kafa ya giden ayriyeten motor parcasi bulunan ve az yakan bir araç
    kinqzlee tarafından 9 ay önce düzenlenmiştir.
  • 1
    bug 9 ay önce
    fiat punto
  • 1
    ananyamus 9 ay önce
    opel vectra 2.5 v6 25 30.000 arasi piyasasi var


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...