0
yerli saldırı helikopteri
yerli saldırı helikopteri yapımına başladık, nükleer enerji santrali yapılıyor. dört gözle bu ikisinin tamamlanmasını bekliyorum, o zaman kimse sataşamaz.
  • 1
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    are you serious ??
    kaygusuzyazar tarafından 8 ay önce düzenlenmiştir.
    0
    donatello1 8 ay önce
    troll mü yapıyorsun kardeşim ciddiyim. türkçe konuş
  • 0
    donatello1 8 ay önce
    şuan sahip olduğumuz attack helicopter sayısı. yerli üretim ile çin ile kapışacak duruma gelicez. globalfirepower.com/...icopters-attack.a
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    ulan amerikada 104 tane nukleer reaktor ,10 tane ucak gemisi var helikopterlemiz var diyemi milket bize satasamiyacak
    0
    donatello1 8 ay önce
    attack helicopter, öneminin farkında değilsin heralde bi savaş uçağı kadar değerli birşey. en azından yunanistan falan afra tafra yapamaz. iran'da nükleer var kim sataşabiliyor? nükleer olmazsa sonumuz suriye, ırak gibi olur.
    0
    kaygusuzyazar 8 ay önce
    ulan nukleer santral yapikiyor nukleer silah degil ikisi farkli sey
  • 0
    yepyeni 8 ay önce
    offf ulan artık bizi ne kıskanırlar be. her olaydan sonra başbakan "çünkü bizi kıskanıyorlar. güçlü türkiye istemiyorlar" der.
  • 0
    donatello1 8 ay önce
    yapmamız lazım yapmalıyız yani, elin geri kalmış iranı arabistanı bile 4.5 g ye çoktan geçmişken biz daha yeni geçiyoruz. artık yürümeye başladık ama yetmez koşmamız lazım. sürekli avrupaya karşı ezilmekten bıktık be kardeşim


  • karışık

    Karışık

    23 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    oxygen
    tombalaci
    kaygusuzyazar
    ilteris
  • bölüm kuralları

    - bölümü takip etmeyi unutmayınız..

    aklınıza bölüm ismi gelmediyse bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    ekleyeceğiniz bölümü bulamadıysanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    bölüm seçmek istemeden koymak istiyorsanız bu bölüme ekleyebilirsiniz..

    başlık fark etmez istediğiniz başlıkta açabilirsiniz..

    - reklam yapmak yasaktır..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...